4 דברים שחשוב שיהיו במערכת הספא שתתקינו בבית

אם אתם עומדים לרכוש ג'קוזי לבית פרטי ולגינה, הכתבה הזו בדיוק בשבילכם. ישנם דברים שנתפסים כמובנים מאליהם שמגיעים באופן מובנה עם מערכת ספא לבית, אך הירידה לפרטים והבנת החשיבות של כל רכיב במערכת יהפכו את הרכישה שלכם לשקולה, חכמה, משתלמת ואמינה. הנה 4 דברים שמערכת ספא ביתית לא יכולה בלעדיהם

 

מערכת ג'טים וזרמי מים

לתפיסת הציבור הנופש בישראל, כל ג'קוזי מגיע עם כמה אפשרויות: רגוע, זרמים חזקים ורועש. כשקונים ג'קוזי לרחצה ביתית, זרמי הסילון הם חשובים לאין שיעור. יש להם השפעה ישירה על הגב, לכן אסור להתפשר על המחיר והאיכות. למשל, ג'קוזי  מבית היוצר של חברת   HotSpring מגיע עם מערכות סילון מהמתקדמות בעולם, שאחת מהן אפילו רשומה כפטנט. בעין מעמיקה ומפרטת, ג'קוזי של החברה מגיע עם מערכת Moto Massage DX jets – full back, שמפעילים זרמים באופן שעולה וירוד כמו יד מעסה, לאורך כל עמוד השדרה. מערכת זו מאפשרת הפגת מתח והרפיית שרירים.

 

בנייה חכמה כחיסכון בחשמל

מערכות ג'קוזי לגינה עברו שדרוג משמעותי בשנים האחרונות. טכנולוגיות חדשות, חומרים עמידים ולא מתכלים הפכו את הג'קוזי להשקעה חכמה למשק הבית. למה? כל שיפור בחומרי הבנייה, כל חידוש במערכת החימום וכל שיפור במערכות השונות מוביל באופן ישיר לשימוש מופחת בחשמל כך שג'קוזי חדש כיום, לדוגמה אחד של חברת HotSpring, יצרוך הרבה פחות חשמל מכל ג'קוזי אחר של חברה מתחרה. עיצוב חדשני בשיתוף עם B.M.W ושימוש בחומרים מבודדים חדישים הפכו את הג'קוזים הללו למובילים בשוק ערכות הספא הביתיות.

 

תאורת לד איכותית

כל חברת ג'קוזי שמכבדת את עצמה תדאג לפתרון תאורה איכותי ומספק עבור הרוחצים שלה. חברת HotSpring, למשל, פיתחה את התאורה הלבנה בצורה חדשה לגמרי! גילוי מלפני תחילת שנות ה- 2000 הוביל להיווצרותו של אור לבן בזכות שילוב של מספר נורות לד. הראשונים שישמו את שיטה זו היא חברת HotSpring וכיום פתרון תאורה זה הוא חלק בלתי נפרד מהמוצרים שלהם.

 

מוצרי נוחות נלווים

בואו נודה באמת, לא כל אחד ישר מוצא את הנוחות האופטימלית שלו בתוך ג'קוזי או ערכת ספא. אחד הפתרונות המהירים והטובים ביותר הוא אביזר כה קטן שנלווה לג'קוזי אך כה חיוני – כרית משען לראש. ניתן להזמין אותה בתוך ההזמנה של הג'קוזי וברוב המקרים היא תהיה כלולה בתוך מכלול הג'קוזי.

 

אל תתפשרו על עצמכם

ג'קוזי לבית ולגינה הפך מזמן לאביזר נוחות שרואים אותו יותר ויותר בבתים פרטיים. אם גם אתם רוצים להרגיש את הסיפוק, את ההנאה ואת הנגישות שג'קוזי לבית ולגינה מקנה, תהיו שקולים. תוודאו שכלי המרהיב הזה יענה על הצרכים שלכם וייתן לגוף שלכם מרגוע, יצרוך מעט חשמל ויהיה נוח לכל אורח.

מערכת מולטימדיה בג'קוזי מבית HotSpring
מערכת מולטימדיה בג'קוזי מבית HotSpring

 

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בית חכם
איך מתקינים בית חכם?

הטכנולוגיה מתקדמת בצעדי ענק, ומה שהיה נראה כמו חלום עד לא מזמן, הופך כבר למציאות שמתממשת מול העיניים. אחד היתרונות המשמעותיים בהתקדמות המטורפת הזו הוא

קרא עוד »