הכירו את סידרת Summit של גרילי הגז של weber

אתם לא אנשים שמסתפקים בכמעט, הבשר היה בסדר, הכול היה כרגיל. אתם רוצים שארוחות העל האש שלכם יהיו משהו מיוחד, מושלם, מלא בטעמים ריחות והפתעות. בדיוק בשבילכם יוצרה סידרת Summit של weber. מדובר בסדרה למקצוענים, לאנשים שלא מוותרים על איכות מעולה. במאמר זה נפרט על היתרונות של הסדרה, כך שתבינו שאתם רוכשים יותר מגריל, אתם קונים איכות.

 

עוצמת צלייה שאין לה תחרות

כאשר צולים נתח בשר, אחד מהאתגרים הגדולים הוא להשאיר בו כמה שיותר טעמים טבעיים. הדרך לעשות זאת היא לסגור את הבשר, לצלות אותו בחום גבוה מכל צדדיו כך שהעסיסיות תישמר בתוכו, ואז להתחיל בצלייה איטית על חום נמוך יותר כך שגם החלק הפנימי ביותר יתבשל. גריל גז מבית וובר –  Summit, הוא גריל עם עוצמות צלייה כה גבוהות, עד שתוכלו לסגור את הנתח במהירות ובצורה מושלמת. הגריל מגיע לעוצמה של עד 120000 BTU, אשר תאפשר לכם לסגור את הנתח בקלות, ולשמר בו את כל הטעמים. העוצמה מועברת לכלל חלקי הגריל העצום בעזרת מבער טורבו, אשר מעביר ומחלק את האוויר החם לכל חלקי הבשר.

 

אפשרות להאכיל סועדים רבים

פעמים רבות, כאשר עורכים ארוחת בשרים על האש, כמות הסועדים היא גדולה. יש שתי אפשרויות, או להסתפק בגריל קטן ולהכין מראש בשרים, תוך לקיחה בחשבון שחלק מהסועדים יאכלו אותם קרים, או לפנק את האורחים ולעשות שימוש בגריל Summit. הגריל מכיל שטח צלייה עצום, אשר מאפשר לכם להכין כמות חסרת תקדים של בשרים במקביל. תוכלו להוציא מנות לעשרות סועדים בבת אחת, בלי שתצטרכו להתפשר על הטעם או על צלייה מושלמת. הגריל עושה שימוש בחיישני טמפרטורה מתקדמים, אשר יאפשרו לכם לפקח על עוצמת הצלייה בכל רגע נתון, ויסנכרנו את הפעלת האש באזורים השונים של רשת הצלייה. הצלייה נעשית על גבי רשת העשויה נירוסטה, עם כיסוי מכסה כפול, כך שתוכלו להיות רגועים ולדעת שפיזור החום יהיה אחיד.

 

פריטים נוספים שיהפכו את הארוחה למושלמת

ארוחת בשרים על האש היו לעיתים קרובות יותר מרק סטייקים צרובים. אתם רוצים להגיש לאורחים ארוחה שלמה ומגוונת, שתהיה שונה ומיוחדת לעומת ארוחות בשרים אחרות. בדיוק בשביל זה, גריל מסדרת Summit מכיל קופסת עישון ייעודית. הקופסה מאפשרת לכם להגיש לשולחן יותר מאשר רק בשרים על האש, היא מאפשרת לכם להכין מנות מעודנות של בשרים מעושנים זמן ארוך. הבשרים המתאימים לעישון הם נתחים קשים ושריריים יותר הנעדרים לרוב מהעל האש הישראלי, והעישון ממלא אותם בריחות וטעמים, והופך אותם לנימוחים.  נוסף על כך, הגריל מכיל רשת הפשרה ייעודית, אשר תאפשר לכם להביא את הבשרים שלכם לטמפרטורת החדר לפני זריקתם על המנגל, כך שלא יהיו חלקים קרים יותר ופחות בנתח שישפיעו על אחידות הצלייה.

על האש

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בית חכם
איך מתקינים בית חכם?

הטכנולוגיה מתקדמת בצעדי ענק, ומה שהיה נראה כמו חלום עד לא מזמן, הופך כבר למציאות שמתממשת מול העיניים. אחד היתרונות המשמעותיים בהתקדמות המטורפת הזו הוא

קרא עוד »