ריסוס אורגני – רשימת מוצרי הדברה לריסוס אורגני שניתן לקנות בעצמכם

כשאתם נתקלים במזיקים בביתכם, יש לכם 2 אפשריות עיקריות. האחת, אתם יכגולים להזמין מדביר מוסמך להדברת מזיקים בכל הארץ. שנית, אתם יכולים לרכוש בעצמכם תכשירי הדברה אורגני, מה שנקרא הדברה ירוקה. הנה כל הפרטים, קבלו את המוצרים המותרים לשיווק בישראל.

כידוע, חומרי הדברה עשויים להיות מסוכנים הן לבני אדם והן לחיות מחמד, לריאה הירוקה ובכלל. כשאדם מחליט להשתמש בחומרי הדברה בעצמו וללא סיוע של מדביר מוסמך, הוא למעשה עובר על החוק. אבל יחד עם זאת, ישנם חומרי הדברה מסוימים אשר מותרים לשימוש גם אם אין הסמכה של מדביר מורשה.

אם אתם מעוניינים להדביר את המזיקים בעצמכם, אתם יכולים לרכוש תכשירים כמו טרייסר אולטרה, בישומית, גארד ועוד. בואו נדבר על כמה מהם. המידע הבא הובא אליכם בשיתוף צוות המומחים של קסם הדברות – https://kesem-hadbarot.co.il.

 

תכשירי הדברה אורגנית מומלצים

צריכים תכשירי הדברה אורגנית? הדברה ירוקה מתאפשרת על ידי חברת הדברת מזיקים מוסמכת. יחד עם זאת, ישנם חומרים כמו "נימפר" אשר מותרים לשימוש על ידי הציבור הרחב. אם אתם מעוניינים לרכוש חומר הדברה נימפר, העלות הממוצעת שלו היא כ-60 ₪ לבקבוק.

תרסיס זה מעולה עבור הדברת כינמת צמחים ועלים. יחד עם תרסיס נימפר, יש לכם בשוק גם תכשיר הנקרא יהלום, והוא נועד עבור הדברת מזיקים כמו תיקנים, נמלים אדומות, ברחשים ועוד. העלות הממוצעת של "יהלום" היא דומה לעלותו של תכשיר נימפר.

 

חומר הדברה מומלץ להדברות ירוקות

מעבר לשני אלו שציינו כאן למעלה, ישנו חומר הדברה ירוקה אשר נקרא "טרייסר אולטרה". טרייסר אולטרה נועד עבור קטילת חרקים המצויים בגינת הבית, אך גם ניתן להשתמש בו עבור חלק מהמזיקים בתוך המבנה עצמו. תכשיר זה מעט יקר יותר, הוא עולה כ-95 ₪ בממוצע בשוק.

בכדי להיות בטוחים שאתם רוכשים תכשירי הדברה בטוחים לשימוש על ידי בני אדם, יהיה כדאי לוודא את רשימת החומרים המותרים לשימוש בארץ. כמו כן, כשאתם רוכשים חומר הדברה אורגני, אתם צריכים לוודא כי החומר עומד בתקני הבטיחות ותקני הבטיחות הקבועים מראש.

 

הדברה ירוקה מקצועית VS הדברה אורגנית ביתית

אם החלטתם שלא להדביר בעצמכם את הבית, יש לכם את האפשרות של חברת הדברות מזיקים בכל הארץ. לאחר שסקרנו את האינטרנט וחיפשנו אחר חברות הדברה מומלצות, בחרנו להמליץ על חברת קסם הדברות מזיקים. בעזרת מדבירים מוסמכים של החברה, תוכלו להדביר בעזרת חומרי הדברה אורגנית.

לרוב, חומרי הדברה אורגניים מאפשרים לכם להדביר באותה היעילות את המזיקים בבית. בהשוואה לחומרי הדברה שאינם ירוקים, חומרי הדברה אורגניים גם בד"כ יאפשרו לכם להישאר במבנה לאחר ההדברה. זאת, בניגוד לחומרי הדברה שונים אשר לפעמים יצריכו את נטישת המבנה לשעות ספורות.

בקבוקי ספריי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בית חכם
איך מתקינים בית חכם?

הטכנולוגיה מתקדמת בצעדי ענק, ומה שהיה נראה כמו חלום עד לא מזמן, הופך כבר למציאות שמתממשת מול העיניים. אחד היתרונות המשמעותיים בהתקדמות המטורפת הזו הוא

קרא עוד »