משפצים את המטבח? 7 דברים שחשוב שתזכרו

שיפוץ המטבח ההוא הזמנות לשנות את עיצוב המטבח ולייעל את הפרקטיות שלו. בסופו של דבר, המטבח הוא לב הבית ולכולנו חשוב המראה שלו. זמן השיפוץ מצריך מחשבה מוקדמת לקבלת תוצאות מיטיביות ויעילות. כי מטבח צריך להיות פרקטי ומזמין. קבלו את הטיפים שלנו לשיפוץ המטבח.

 

הגדרת תקציב לשיפוץ

לפני שמתחילים עם השיפוץ, חשוב להכיר את מחירי השוק ולהגדיר עבור השיפוץ סכום ריאלי ומוגבל. לא כדאי להתפזר ולהפריז בהוצאות ולגלות לאחר מכן כי מרבית התקציב נוצל עוד לפני רכישת הריהוט. חשוב להתייחס לתקציב מוגדר ולעבוד על פיו. אם אתם רוצים דווקא מטבח יוקרתי ועשיר, אך הגבלתם את עצמכם בתקציב קטן יותר, ההמלצה היא לחפש מבצעים על מטבחים, יש כאלו כל הזמן. לדוגמא, אתם יכולים למצוא מטבח שמנת יוקרתי במחיר מבצע נחמד.

 

תכנון מרחב המטבח

לכל מטבח גודל אחר ולכן גם העיצוב יהיה שונה. חשוב להשקיע מחשבה בניצול שטח המטבח ומיקום הכיור, הכיריים והמקרר שהם יוצרים את התנועה במטבח. חשוב שהם ימוקמו קרוב יחסית אחד לשני, כך העבודה במטבח תהיה יעילה יותר. חשוב לבדוק מה המקום המתאים להמעדת כל מכשיר חשמלי ומה לא ניתן למקם במקום אחר מפני סכנות קיימות. חשוב לבחור מראש את העמדות בהן יועמדו מכשירי החשמל, להצבת נקודות חשמל מתאימות.

 

פנייה לנגר מומחה

כדי להזמין ארונות מטבח, חשוב להכיר מגוון סגנונות עיצוביים ולפנות לנגרייה מקצוענית בתחום. נגר מומחה ידע לזהות את העיצוב המועדף עליכם ואת חומר העץ המתאים לבנייתו. במרבית הפעמים ההמלצה היא לפנות למעצב פנים שיסייע לכם בבחירת העיצוב המושלם עבורכם. בבחירת אנשי מקצוע חשוב לבדוק שהם עובדים יחד בסנכרון מלא לטובתכם.

 

בחירת תאורה מתאימה

תאורה יכולה להפוך מראה של מטבח ב-180 מעלות. חשוב לבחור גוף תאורה ממתאים המאיר את המטבח בצורה נכונה אך יחד עם זאת, גוף התאורה עצמו מתאים לעיצוב הכללי של חלל המטבח.

 

בחירת פרזול איכותי

פרזול כולל את מנגונני הסגירה של הארונות, צירי דלתות, מסילות מגירות, קלפות, ואפילו ידיות. פרזול איכותי ישמור על המטבח שלכם באופן מיטיבי לאורך זמן. השקעה בסעיף זה היא משתלמת.

 

עיצוב מטבח מתאים לעיצוב הבית

חשוב שעיצוב המטבח ימשיך בזרימה טבעית מסגנון עיצוב הבית. אם כל הבית מעוצב בסגנון קלאסי לדוגמא, טבעי ומתבקש יהיה לעצב גם את המטבח בעיצוב קלאסי מזמין וחם.

אקססוריז למטבח

הוספת אקססוריז למטבח

עיצוב מטבח לא חייב לעלות הרבה כסף. פעמים רבות את המראה האלגנטי והיוקרתי יוצרים דווקא האלמנטים המשלימים המתווספים. זה יכול להיות תמונות הנתלות על הקיר, עציצים ירוקים על אדן החלון או אפילו אגרטל גבוה ובו חיטים יבשות.

 

לסיכום

שיפוץ מטבח יכול להיות מורכב במיוחד. מסיבה זו חשוב לבחור את אנשי המקצוע המתאימים לעבודה נכונה ולהיצמד לכללים כפי שסיכמנו כאן. בהצלחה רבה!

עיצוב מטבח

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בית חכם
איך מתקינים בית חכם?

הטכנולוגיה מתקדמת בצעדי ענק, ומה שהיה נראה כמו חלום עד לא מזמן, הופך כבר למציאות שמתממשת מול העיניים. אחד היתרונות המשמעותיים בהתקדמות המטורפת הזו הוא

קרא עוד »