איך תהיו הורים טובים יותר לתינוק שלכם

יש דבר אחד שמשותף לכל ההורים לתינוקות בכל העולם, מכל תרבות ומכל מין. אנחנו מתכוונים כמובן לייסורי המצפון. שכן, כל הורה חווה ייסורי מצפון כבר בימים הראשונים שלאחר לידת התינוק. הם יכולים לנבוע בעקבות אי ידיעה שנוגעת לסיפוק צרכיו של התינוק שאינם ברורים בשלבים אלו או מסיבות אחרות. מדריך זה יאפשר לכם לדעת איך להתמודד עם ייסורי מצפון אלו ולהיות הורים טובים יותר לתינוק שלכם.

 

הרקע לכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי נכתב על ידי זוג הורים לילד ראשון שסוחבים איתם מעל לשנה טון של ייסורי מצפון. אנו מודים, שנינו כל פעם תוהים איך אנחנו יכולים לשנות משהו בעצמנו כדי שנוכל להיות טובים יותר לתינוק שלנו. כשהבנו שאנחנו לא לבד, החלטנו שצריך לכתוב על כך מדריך מקיף שיקל על כל האנשים שנמצאים בסיטואציה דומה. אנו מבטיחים לכם שעשינו את מירב המאמצים כדי להציג בפניכם את כל המידע שירגיע אתכם.

 

איך תהיו הורים טובים יותר לתינוק שלכם? תקראו בלוגים של תינוקות

כדי שתוכלו להיות הורים טובים יותר לתינוק שלכם אתם צריכים  לגלוש ברחבי הרשת ולקרוא בלוג תינוקות שיציג בפניכם את כל הפרטים החשובים על ההתפתחות של התינוק שלכם מכל מיני בחינות, למשל:

  • מבחינה רגשית
  • מבחינה שפתית
  • מבחינה מוטורית

הדבר יאפשר לכם להיות בטוחים יותר בהורות שלכם, לטפח את התינוק שלכם ויאפשר לכם בסופו של דבר להיות הורים טובים יותר.

 

איך תהיו הורים טובים יותר לתינוק שלכם? תאמינו בעצמכם

הכותרת שלעיל אולי תישמע לכם קלישאה אבל זו האמת. אתם עושים את כל מה שנחוץ כדי להיות הורים טובים לתינוק שלכם. אתם הגעתם לכאן אפילו כדי לראות איך לשפר את המצב, כך שזה מראה כמה שאתם הורים טובים. אז תגידו לעצמכם בכל בוקר, בכל רגע של קושי "אנחנו הורים טובים" או "אני אמא טובה", "אני אבא טוב". ככל שתחזרו על המנטרות האלה שוב ושוב, הם ישקעו בתת מודע ואתם תאמינו בהן בסופו של דבר.

 

איך תהיו הורים טובים יותר לתינוק שלכם? תשוחחו ביניכם ותראו מה דורש שיפור

אם עדיין מקונן בכם חשש שאתם עושים משהו לא נכון ושאתם יכולים להתנהל אחרת, תדעו שאתם יכולים לבדוק מה דרוש שיפור ולשוחח על זה ביניכם. שכן, השיח יכול להעלות כל מיני מחשבות, דעות וקשיים שיובילו בסופו של דבר לפתרונות שיביאו לשיפור ההתנהלות שלכם לא רק כאינדיבידואל אל מול התינוק, אלא כהורים.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המעמיק שהציג בפניכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת כדי להיות הורים טובים יותר לתינוק שלכם. מאחלים לכם שתיישמו את 3 הטיפים שצוינו לעיל כדי שתוכלו להרגיש בטוחים בהורות שלכם. מאחלים לכם הצלחה רבה ועוד שנים רבות של אושר מהתינוק שלכם.

תינוק בוכה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
איך תתכונן לדיאטת 8/16

דיאטה יכולה להיות מסובכת ויקרה – קניית מוצרי בריאות, בישול בכלים מיוחדים, אכילה מדוקדקת כל שעתיים – שלוש ועוד. דיאטת 8/16 טורפת את הקלפים ומתגלה

קרא עוד »