ההבדל בין מכון פיזיותרפיה גדול או קליניקה פרטית פיזיותרפיה

במידה ואתם סובלים מבעיות אורטופדיות יש באפשרותם לבחור בין מכון גדול או קליניקה פרטית. מה ההבדל? להלן כל הפרטים.

 

בעיות אורטופדיות – חשיבות טיפול בהקדם האפשרי

אזרחים ישראלים רבים סובלים מבעיות אורטופדיה שונות, אשר יכולות לנוע החל מכאבי שרירים ועד לפריקה של מפרקים אשר עלולים להסב נזק רב וכאבים בלתי נסבלים. על כן, במידה ואתם סובלים מכך זכרו כי ראשית כל: אתם ממש לא לבד. ע"פ נתונים אשר מתפרסמים מעת לעת עולה כי פגיעות אורטופדיות נפוצות מאוד אצל כל חתך האוכלוסייה, גם בעבור אנשים צעירים וגם במבוגרים כאשר היקף הפגיעה משתנה מאחד לשני. חשוב לקחת בחשבון כי אי טיפול ראוי בבעיה אורטופדית עלולה לגרור החמרה במצב, זאת משום שלרוב נאלץ לבצע גם שיקום לאחר הפגיעה. על כן, עומדים בפניכם שתי אפשרויות: פנייה למכון פיזיותרפיה גדול או קליניקה פרטית. מה ההבדל? להלן כל הפרטים החשובים ביותר.

 

פנייה לקליניקה גדולה – חזרה מהירה לשגרת חיים פעילה

על מנת לטפל בבעיה האורטופדית ישנה חשיבות רבה לקבלת ייעוץ וביצוע תוכנית פיזוטורפיה אשר תשיב את המצב לקדמותו. ד"ר ירון בר זיו, מומחה לאוטרטופדיה מסביר כי פנייה לקליניקה גדולה היא אופציה נהדרת בעבור אנשים אשר מעוניינים לקבל טיפול מידי, וזאת כדי לקבל אבחון והתייעצות מרופא מומחה. המרפאה אותה מפעיל ד"ר זיו מתמחה בפתרון בעיות רפואיות מורכבות, וזאת לאור ניסיונו ארוך השנים בתחום האורטופדיה. על כן, תוכלו להיות בטוחים כי במידה ואתם פונים לד"ר בר זיו אתם בידיים הטובות והמקצועיות ביותר, וזאת משום שבמשך השנים טיפל ד"ר בר זיו במאות מטופלים מרוצים אשר שבו לשגרת חייהם לאחר שעברו טיפול בקליניקה שלו ואשר זכו לקבל טיפול מקיף ומקצועי לכל אורך הדרך. למידע נוסף –  bar-ziv.co.il.

 

פנייה לקליניקה פרטית לטיפול לפיזיותרפיה

כאמור, על מנת לטפל בבעיות אורטופדיה יש לבצע אבחון ולאחר מכן לגבש תוכנית טיפול. על מנת לזרז את התהליך ניתן לפנות באופן פרטי לקליניקה אשר מתמחה בתחום, כמו מד לידר מכון פיזיותרפיה אשר מאפשר לקבל ייעוץ וטיפול פיזורפתי ממיטב המומחים אשר להם וותק של שנים ארוכות בתחום. בטרם אתם פונים למרכז פרטי כמו מד לידר, יש לזכור כי עליכם לבדוק האם יש הסכם לקופה בה אתם מבטוחים וזאת משום שיכול להיות שבמסגרת הביטוח הפרטי תוכלו לקבל את שירותיו של המכון המוביל הזה, אשר מאפשר לכם לחזור לפעילות באופן מהיר וזאת בזכות תוכנית טיפולים חדשנית המבוססת על מיטב הידע הרפואי בתחום. בנוסף, ניתן לקבל מהמרכז גם הצעת מחיר אטרקטיבי לטיפול פיזיותרפיה אשר מותאם לכם וזאת כמובן בהתאם לתקציב ולצרכים שלכם.  לקבלת פרטים נוספים וקבלת ייעוץ ראשוני ניתן לפנות במספר 074-7292560 או במספר 054-9292536.

אחות במהלך טיפול רפואי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
איך תתכונן לדיאטת 8/16

דיאטה יכולה להיות מסובכת ויקרה – קניית מוצרי בריאות, בישול בכלים מיוחדים, אכילה מדוקדקת כל שעתיים – שלוש ועוד. דיאטת 8/16 טורפת את הקלפים ומתגלה

קרא עוד »