5 אטרקציות שאסור לפספס בפלאיה דל כרמן

פלאיה דל כרמן היא גן עדן. זהו אחד היעדים היפים, האנרגטיים, הצבעוניים והתוססים ביותר במקסיקו.

בניגוד ליעדי חוף אחרים, שבהם הפעילות היחידה היא לספוג את קרני השמש, פלאיה דל כרמן נותנת מגוון של אטרקציות, תרבות, בידור ודברים נוספים

לעשות.

לפני פחות משני עשורים פלאיה דל כרמן הייתה כפר דייגים מנומנם, אפוף ג'ונגל.

כיום עיירת החוף הזו, כ-30 דקות דרומית לקנקון, היא יעד מושלם בפני עצמו, עם עשרות מלונות, חופים מדהימים, קניות יוקרתיות, בידור לילי ופעילויות

בטבע.

במאמר הבא אספו לכם אטרקציות שוות שאסור לכם לפספס.

 

לבקר בהריסות המאיה של טולום

בביקור ב פלאיה דל כרמן חובה לראות את הריסות המאיה. יש לא מעט מיקומים כמו טולום, מוייל, אק בלם, צ'יצ'ן איצה. טולום היא עיר ענקית מוקפת חומה, הממוקמת דרומית לפלאיה דל כרמן. אפשר לבחור לקחת את הסיור המודרך בטולום כדי לקבל הבנה טובה יותר של האתר וההיסטוריה שלו. טולום נמצאת ממש ליד חוף, אז ניתן גם ללכת לשחות (מרענן במיוחד ביום חם)! יש גם כמה סנוטים בטולום כך שתוכל לבלות כאן יום שלם.

 

תיהנו מלילה במועדון הלילה Coco Bongo

קוקו בונגו הוא אחד ממועדוני הלילה הטובים ביותר בפלאיה דל כרמן. אומרים שזו חוויה מיוחדת שאסור לכם לפספס. אתם יכולים לראות רקדני קונגו, אקרובטים מעופפים, מופעי אורות,  ואפילו כוכבי רוק! המועדון פתוח לאנשים מכל הגילאים. אתה צריך תעודה כדי להיכנס,  למועדון, אז שמור אותה בהישג יד. התיאור הכי טוב למקו הוא כשלאס וגאס פוגשת חגיגה מקסיקנית .

 

 לשוטט בעיר

כשתבקרו בפלאיה דל כרמן, תרצו להקדיש לפחות יום אחד לחקור את העיירה הקטנה והתוססת הזו. יש כל כך הרבה מה לעשות ממש מחוץ למלון שלך. יש המון חנויות, בתי קפה ומסעדות בכל רחבי העיר חוו את התרבות, הקולינריה והחוויה של העיר..

 

La Quinta Avenida / השדרה החמישית

השדרה החמישית, היא האטרקציה העיקרית של פלאיה דל כרמן. זהו רחוב קניות באורך חמישה קילומטרים עם חנויות, בתי קפה, מסעדות ודוכנים קטנים. זהו אחד האזורים התוססים והשוקקים ביותר בפלאיה דל כרמן. אם אתם רוצים להיות במרכז האקשן, אתם במקום הנכון. יש בה הרבה חנויות יוקרה , חנויות מזכרות קטנות ואפילו קניון המשתרע על פני שלוש קומות. תמצאו גם גלריות אומנות ומוזיאונים.

בשדרה החמישית נמצאת בריכת הגג של תומפסון. תומפסון הוא אחד המלונות הטובים ביותר בפלאיה דל כרמן. אתם לא צריכים להיות אורחי המלון  כדי לנצל את בריכת השחייה,  אפשר לקנות כרטיסי כניסה יומיים. זוהי אחת מבריכות הגג הטובות ביותר בעיר.

 

צלילה

חופי הים בפלאיה דל כרמן הם יעדים מומלצים לצלילה, חלק מהחופים הקסומים בה הם חופי הצלילה הטובים ביותר בחצי הכדור המערבי,. לא צריך ממש לצלול כדי ליהנות מהנוף התת ימי. ניתן  לשים את הראש מתחת למים עם הציוד המתאים ולראות להקות של דגים טרופיים וצבי ים.

צוללן

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מתחם תיירות
חום יולי אוגוסט

כמה חם לכם בסולם מ – 1 עד גיהינום עליי אדמות? אם עניתם שאתם לחלוטין נמצאים באופציה השנייה, הכתבה הזו היא לגמרי בשבילכם. כי בדיוק

קרא עוד »
חוף ים
מאגד החלומות

כמה זה היה נפלא, אם היה לנו אתר שמאגד בתוכו את כל המידע האפשרי על סיני? ככה שלא נצטרך לדוג מכל מקום אפשרי פיסות מידע

קרא עוד »
דובאי
ביקור ראשון

פעם, המקומות האלה היו בגדר של חלום רחוק בשבילנו. חלמנו לנסוע, חלמנו לראות, חלמנו לחקור. והנה פתאום, בצהרי יום בהיר (אולי זה בכלל היה בשעות

קרא עוד »