מלונות 5 כוכבים בכפר – יש חיה כזו?

כל מי שביקר כבר בהולנד יודע שהיא מדינה המשלבת באופן מדויק ומושלם בין כפר לעיר, מרכז ופריפריה, אורבניות וטבע.

הולנד מציעה גם שפע של אפשרויות אירוח בכל הרמות, ודאי בערים אבל גם במקומות הרחוקים יותר.

ומה לגבי מלונות יוקרה ומלונות 5 כוכבים בכפרים כמו וולנדם ומארקן? האם יש סיכוי למצוא כאלה? יצאנו לבדוק.

 

מלונות בארצות השפלה – גם מחוץ לערים

הפריפריה ההולנדית ידועה ככזו שיודעת לתת את הערך המוסף לטיול עירוני באחת הערים הגדולות במדינה. אנשים אוהבים לצאת מהמטרופולין ההולנדי, ולהגיע להולנד של פעם – הולנד הכפרית, עם הקבקבים, הגבינות, שבחלקן ידועות בכל העולם וכמובן, ואולי גולת הכותרת עבור רבים, טחנות הרוח. הדוגמה הכי טובה לכפר הולנדי מסורתי ומהנה היא וולנדם. וולנדם הוא כפר דייגים הולנדי מסורתי, שנחשב לעצירת חובה עבור אין ספור תיירים מכל העולם. וולנדם ממוקם בחצי אי בצפון הולנד, וקל מאוד להגיע אליו ולקבל חוויה שונה מאוד. וולנדם מציע שיעור מאלף בתרבות ההולנדית של פעם, עם תלבושות ייחודיות, ניב דיבור מקומי, וכמובן, גבינות ייחודיות שמיוצרות במקום. וולנדם הוא אינו כפר ממוסחר והוא הצליח לשמור על האותנטיות שלו, וזאת בניגוד למקומות דומים אחרים בהולנד, וברחבי אירופה בכלל.

 

חוויה יוקרתית

עונת התיירות בוולנדם אינה שונה ממקומות אחרים בהולנד, כאשר מרבית התיירים מגיעים בחודשי הקיץ החמים, יחד עם זאת אופי המלונות והאירוח בכפר שונה במקצת מהסגנון של מלונות בהולנד. עם זאת, יש משהו קסום בביקור בוולנדם בחורף, על מנת לקבל את מזג האוויר האירופי המסורתי – בכפר מסורתי. למרות האותנטיות של המקום, יש לא מעט מלונות בוולנדם, שלא פוגעים במרקם המקומי. בוולנדם מקבלים אלפי תיירים בכל יום, לרוב לטיולים של יום אחד, אך יש אנשים שרוצים לחוות את המקום עד הסוף, ומחפשים אחר מלונות איכותיים על מנת להישאר בהם לתקופה ארוכה יותר. יש אנשים שבוחרים ללון בכפר עצמו, באחד מאכסניות האירוח המקומיות או ב – B&B. לעומתם אחרים מחפשים חוויה שונה ויוקרתית יותר, אולם למרות שוולנדם מהווה יעד נפלא לזוגות ולמשפחות כאחד, והאטרקציות במקום הן מאוד מגוונות, אין בכפר מלונות יוקרה או ברמה של 5 כוכבים.

 

גיחה קצרה או שהות ארוכה

מרבית התיירים המגיעים לוולנדם עושים זאת במסגרת של טיול אחד היוצא מאמסטרדם. עם זאת, אלה שבוחרים להגיע עצמאית או להישאר במקום, יכולים למצוא פתרונות לינה איכותיים ומעניינים ביותר, ובטווח רחב של מחירים. כמובן שהאכסניות במקום הן זולות יותר, אך תוכלו למצוא גם פה ושם מלונות שמגיעים במחיר שלהם למלונות דומים באמסטרדם. לינה כפרית מציעה משהו שונה, אותנטי יותר, נעים וחמים, אשר שונה מאוד ממה שאמסטרדם מציעה, ולכן, יש להיערך לכך, גם מבחינת תקציב. אם בחרתם לינה כפרית, התמקדו בחיפוש שלכם קרוב למרינה או למרכז הכפר, שכן שם נמצאות האטרקציות המבוקשות יותר. לא מדובר במקום גדול ומסורבל, והתחבורה היא די קלה, אך נסו להקל על עצמכם עד כמה שניתן. כדי למצוא את המקום האידאלי, אשר יאפשר לכם ליהנות מהמקום בצורה המושלמת, נסו להיעזר בכלים ייעודיים ברשת.

 

לדייק את החיפוש

כיום ישנם אתרים חכמים שיודעים להשוות בין המקומות השונים בוולנדם ולדייק את החיפוש. אנשים אשר מחפשים מלונות 5 כוכבים בוולנדם יתאכזבו לגלות שהם כנראה יצטרכו לוותר על לינה בתוך הכפר, אם ברצונם ליהנות מאירוח יוצא דופן. מלונות 5 כוכבים מציעים חוויה אחרת, יוקרתית ושונה מאוד ממה שמציע הכפר. אם ברצונכם לקבל אוכל ברמה של כוכבי מישלן, אירוח מקבל פנים, ופינוקים כמו ספא, חדר כושר או בריכה, כנראה שתצטרכו ללון באמסטרדם שאיננה רחוקה, ולבצע את הגיחה לוולנדם באופן אחר. הדבר לא שונה ממקומות אחרים בעולם, שם בערים הגדולות תמצאו מלונות יוקרתיים ואיכותיים, לעומת הפרברים בהם תמצאו אירוח מסוג שונה. לדוגמה – בין שלל מלונות מומלצים ברומא אפשר למצוא שפע של מלונות פאר יוקרתיים, אולם בפריפריה שלה תמצאו אירוח אותנטי כפרי אמיתי. גם בגרמניה המצב דומה – המלונות בפרנקפורט למשל לא יהיו דומים למקומות האירוח שבשולי מדינת הסן.

בחזרה להולנד – התקופה הלוהטת היא כמובן תקופת הקיץ של יולי אוגוסט, אך בוולנדם מציעים, כמו במקומות רבים בהולנד, שוק חג מולד מפואר, שמושך אליו המון תיירים מרחבי העולם. בשאר השנה, ניתן למצוא דילים מעניינים ושווים, אשר יוזילו את הטיול, ויאפשרו לחסוך בתקציב. חשוב מאוד להיעזר באתרים המתמחים בכך כדי להתרשם מאפשרויות הלינה, לראות תמונות ולקרוא ביקורות, על מנת למצוא את המקום המושלם עבורכם – בין אם מדובר בלינה כפרית במרכז וולנדם, או במלון 5 כוכבים בסמוך לכפר.

 

כניסה לחדר

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מתחם תיירות
חום יולי אוגוסט

כמה חם לכם בסולם מ – 1 עד גיהינום עליי אדמות? אם עניתם שאתם לחלוטין נמצאים באופציה השנייה, הכתבה הזו היא לגמרי בשבילכם. כי בדיוק

קרא עוד »
חוף ים
מאגד החלומות

כמה זה היה נפלא, אם היה לנו אתר שמאגד בתוכו את כל המידע האפשרי על סיני? ככה שלא נצטרך לדוג מכל מקום אפשרי פיסות מידע

קרא עוד »
דובאי
ביקור ראשון

פעם, המקומות האלה היו בגדר של חלום רחוק בשבילנו. חלמנו לנסוע, חלמנו לראות, חלמנו לחקור. והנה פתאום, בצהרי יום בהיר (אולי זה בכלל היה בשעות

קרא עוד »