למה חשוב לסגור חופשה הרבה זמן לפני פסח

חולמים על בטן גב כבר תקופה? מחכים לעלות על המטוס? אם כן, כדאי שתוודאו שאתם לא מתכננים לטוס לדובאי ולסגור את הכרטיס ברגע האחרון.

אם זה המצב, כדאי שתחשבו שוב.

בשורות הבאות אנחנו נציין בפניכם את כל הפרטים שיגרמו לכם להבין למה חשוב לסגור חופשה הרבה זמן לפני הפסח.

אז תכינו את הדרכון וכרטיס האשראי, כי אתם צריכים לדעת שדובאי לא תחכה לכם.

 

סיבה מספר 1– כדי שתהיו בטוחים שזה קורה

הסיבה הראשונה לסגירת חופשה לפני פסח נוגעת לתחושת הביטחון שלכם. אתם לא רוצים להכין את עצמכם נפשית לקראת חופשה, להכין את המזוודות, הדרכונים, האישה והילדים ולגלות בסופו של דבר שאתם נשארים בארץ. אנחנו יכולים לומר לכם שאנחנו חווינו את הטעות הזו על בשרנו ואיך לומר? זה לא נעים (וזו גם הסיבה שהחלטנו לכתוב את המדריך הזה, כדאי שאחרים ילמדו מהטעות שלנו).

 

סיבה מספר 2– כדי שתוכלו להכין את המעסיק מראש

אנחנו לא יודעים איך זה עובד אצלכם במקום העבודה, אבל אנחנו צריכים לתאם ימי חופשה עם עובדים אחרים. זאת אומרת שאם אנחנו לא נמצאים במשרד, רחל צריכה לעבוד במקומנו. זו הסיבה שאנחנו צריכים ליידע את המעסיק שלנו מספיק זמן מראש כדי שהוא יוכל להודיע לרחלי שהוא מצטער, אבל גם הפסח הזה היא לא תוכל לטוס לחו"ל. זו הסיבה שאתם צריכים כבר מעכשיו לנצל את זמן ההפסקה שלכם במקום העבודה ולא רק לחפש דילים לפסח בדובאי, אלא גם לסגור את החופשה (ורחלי, אנחנו מצטערים מראש, אבל השנה אנחנו בדובאי).

 

סיבה מספר 3 – ברגע האחרון לא יהיו כרטיסים

אתם נאיביים אם אתם חושבים שכמה ימים לפני פסח תוכלו לסגור חופשה. מהניסיון שלנו (כן, יש לנו הרבה ניסיון בלהיות ספונטניים ולגלות שזו טעות), המתנה לרגע האחרון גוררת בסופו של דבר אכזבה קשה ולינה באוהל על שפת הים בכנרת. אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל זו פחות החופשה שפנטזנו עליה.

 

סיבה מספר 4 – כדי שתוכלו להיות מאושרים מההחלטה

אתם צריכים להיות מאושרים מההחלטה שלכם לסגור חופשה, זה החלק המהנה ביותר (לפעמים אפילו יותר מהחופשה). אתם בטח יודעים למה אנחנו מתכוונים. הרגע הזה שבו אתם סוגרים חופשה ורצים לספר לכולם שבפסח אתם לא בארץ. זה רגע מרנין, מדהים, מרענן, מיוחד שאתם רוצים ליהנות ממנו מספיק זמן לפני פסח. לכן, אתם צריכים לסגור חופשה הרבה זמן לפני החג. אל תשכחו לעדכן את הקרובים שלכם לגבי החופשה לפי הסדר הבא:

  1. בן או בת זוג
  2. חברה הכי טובה
  3. קולגות
  4. מעסיק

 

סיכום

עכשיו אתם יודעים שחשוב לסגור חופשה לפני פסח, כך שאנחנו לא נלאה אתכם ביותר מידי פרטים, אלא רק נאמר לכם – לכו לסגור חופשה עכשיו!

אותיות

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מתחם תיירות
חום יולי אוגוסט

כמה חם לכם בסולם מ – 1 עד גיהינום עליי אדמות? אם עניתם שאתם לחלוטין נמצאים באופציה השנייה, הכתבה הזו היא לגמרי בשבילכם. כי בדיוק

קרא עוד »
חוף ים
מאגד החלומות

כמה זה היה נפלא, אם היה לנו אתר שמאגד בתוכו את כל המידע האפשרי על סיני? ככה שלא נצטרך לדוג מכל מקום אפשרי פיסות מידע

קרא עוד »
דובאי
ביקור ראשון

פעם, המקומות האלה היו בגדר של חלום רחוק בשבילנו. חלמנו לנסוע, חלמנו לראות, חלמנו לחקור. והנה פתאום, בצהרי יום בהיר (אולי זה בכלל היה בשעות

קרא עוד »