חום יולי אוגוסט

כמה חם לכם בסולם מ – 1 עד גיהינום עליי אדמות? אם עניתם שאתם לחלוטין נמצאים באופציה השנייה, הכתבה הזו היא לגמרי בשבילכם. כי בדיוק כפי שהציפורים נודדות למדינות חמות, ברגע שמגיע הסתיו, כך גם אנחנו מחפשים את הקריר והצונן בחודשי הקיץ הקשים שיש פה בארץ.

איפה מזג אוויר שיפגוש אותנו הולך להיות שינוי נעים ומרענן (תרתי משמע), ממה שאנחנו חווים פה בחודשי הקיץ הלוהטים?

אנחנו חשבנו רבות על השאלה, הוצאנו מפות, השווינו תחזיות והבנו שמקומות כמו פורטוגל לא יעבדו כרגע. בעצם גם לא צרפת ולא ספרד ואפילו לא גרמניה.

יודעים מה כן יעבוד? אירלנד או בלגיה. והם לגמרי שתי האופציות המועדפות עלינו לטיול הקרוב.

רוצים להחליט לבד לאן עדיף? עוד רגע תדעו בדיוק לאן אתם רוצים להגיע..

 

 כל הסוד הוא בים הצפוני

הנה, עכשיו אתם יודעים את הסוד של בלגיה. הודות לים הצפוני שמקיף את בלגיה, כמעט תמיד נמצא שם מזג אוויר נעים ונוח בקיץ.

לכן, אנחנו מדלגים על בריסל הפעם ונוסעים להכיר את הערים של חופי הים הצפוני.

 

 Oostende

עיירה שבעבר הייתה עיירת בית קיץ של משפחת המלוכה. הבית אגב, קיים גם כיום, אבל הוא מזמן הוסב לבית מלון יוקרתי ומפואר במיוחד.

כמות התיירים הבריטיים שמגיעים לאזור היא כמות גדולה (מאוד). אולי זה בעיקר כי הבריטים יודעים מה זה קריר ומרענן מקרוב.

בנוסף, בעיירה נוכל למצוא בין היתר מוזיאון לאמנויות, מוזיאון לאמנות מודרנית, פארק של המלך ליאופולד ה – 1 ועוד מקומות מעניינים ויפים.

 

 De Panne

עיר המלאה בסמטאות ישנות, שבהן נמצא וילות בסגנון אר דקו ואר נובו המאוד מאפיינים את האזור.

העושר האמיתי של העיירה זה הטבע שלה – יש פה שמורת טבע יפהפייה ורצועת חוף עם חול צהוב צהוב, אחד כזה שמתחשק להיזרק עליו ברגע שרואים אותו.

 

 ולבסוף – Knokke Heist

העיירה היוקרתית (או אולי מוטב להגיד היקרה ביותר) שיש על רצועת החוף הבלגית. מועדוני גולף ומסעדות, קזינו, מועדוני גלישה (ספורט ימי אתגרי מבוקש מאוד באזור זה). בנוסף, יש פה גם פארק פרפרים קסום שלא מומלץ לפספס כאשר אתם באזור.

עדיין חם לכם? בואו, ממשיכים לאירלנד.

 

כל הסוד הוא באוקיינוס האטלנטי

גם באירלנד אנחנו לוקחים אותכם מעט הרחק מהערים הרגילות ולכיוון רצועת החוף. חייבים לצנן את עצמנו מעט, לא?

מי האוקיינוס הם תמיד קרים יחסית  וחופי הים של אירלנד הם, ככל הנראה, בין המקומות הפראיים והטבעיים ביותר שיצא לכם לבקר בהם.

לפן הפראי והטבעי הזה יש גם מספר מינוסים – קשה מאוד למצוא חוף ים מסודר, שכולל בתוכו את כל הנוחיות הרגילה שאנחנו מחפשים על חופי ים – מקלחות, שירותים, חניונים וכולה. אנחנו לא ניתן לעניין כה פעוט לעצור בעדנו, הרי?

 

 The 40 Foot

במשך תקופה ארוכה, האזור היה חוף נודיסטים גברי. עם הזמן זה השתנה (אבל אל תופתעו אם פתאום תראו איזה קשיש שוכח מעט מזה שזה כבר לא כך).

בנוסף, בקרבת המקום יש גם את ה – Sea point. האזור הזה לפני כן היה שמור נטו לנשים, אבל גם זה השתנה ובשני המקומות ניתן להנות מרחצה במים קרירים ונעימים במיוחד.

 

Killiney Beach

פה כבר מדובר במקומות הרבה יותר מסודרים, עם חניונים ואפילו שירותים (מי חשב שכל כך נתלהב מעניין כה פשוט), לכן הם מתאימים בצורה מופלאה לנופש משפחתי.

אם תיסעו מעט רחוק יותר, תגיעו אל חוף Whiterock ואם הגעתם סולו ותמיד חלמתם על חוויה ונודיסטית קטנה משל עצמכם – Hawk Cliff זה המקום להגיע אליו.

 

 Finian's Bay Cokerry

מי שחי ונושם את הספורט האתגרי ולגמרי חייב לעסוק באחד כזה גם בביקורו באירלנד, מוזמן להגיע לחוף זה, שבו הוא והגלשן שלו הולכים להיות האורחים הרצויים ביותר.

וזו, רשימה הבסיסית ביותר של כל האזורים שתוכלו לבקר בהם בשתי המדינות. לכם, נותר רק להחליט לאן תרצו להגיע. עד אז, אולי נוסיף לכם עוד מספר נקודות מעניינות בשתי המדינות.

בסולם מ – 1 עד אני רואה את זה קורה – כבר התחלתם לדמיין איך המים הקרירים מלטפים את הרגליים שלכם? כי אנחנו כבר לגמרי שם..

מדבר

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חוף ים
מאגד החלומות

כמה זה היה נפלא, אם היה לנו אתר שמאגד בתוכו את כל המידע האפשרי על סיני? ככה שלא נצטרך לדוג מכל מקום אפשרי פיסות מידע

קרא עוד »
דובאי
ביקור ראשון

פעם, המקומות האלה היו בגדר של חלום רחוק בשבילנו. חלמנו לנסוע, חלמנו לראות, חלמנו לחקור. והנה פתאום, בצהרי יום בהיר (אולי זה בכלל היה בשעות

קרא עוד »