שלושת החידושים האחרונים במרפאות השיניים בישראל

במרפאות השיניים רוצים להעניק לכם טיפול מקצועי ומצוין ולגרום לפה שלכם להיות בריא, גם כדי שיוכל לעסוק בתפקידיו הרבים והחשובים וגם כדי שתוכלו לחייך חיוך בריא ורחב. רופאי שיניים מתעדכנים ללא הרף בטכנולוגיות מתקדמות, כלי עבודה חדישים, חומרים חדשים, ובכל התפתחות בתחום הרפואה הדנטלית.

המטרה היא תמיד להעניק למטופלים את הטיפול הטוב ביותר שאפשר לתת, ושיהיה מדויק, מהיר, קל, ועד כמה שניתן – נטול כאבים. אלה הם החידושים האחרונים שהגיעו אל מרפאות השיניים.

 

מתחדשים בשבילכם

רפואת השיניים היא תחום מתפתח תמידית. מבוגרים ודאי זוכרים תקופות שבהן טיפולי השיניים היו ארוכים יותר וכואבים יותר ודרשו צומות ותקופות החלמה לא קצרות. ההתקדמות הטכנולוגית בעולם הרפואה ובעולם רפואת השיניים בפרט, הופכת טיפולים שלא היו אפשריים בעבר, לטיפולים נפוצים ושכיחים, מקצרת תהליכים, משפרת חומרים ומחליפה כלי עבודה מיושנים בכלים חדישים, חכמים ומדויקים יותר. נציג כעת שלושה מהחידושים העדכניים בתחום הדנטלי וגם אתם תוכלו לקבל טיפול קצר יותר, מדויק יותר וכואב פחות במרפאות שיניים כמו מרפאת שיניים בירושלים.

מרפאת שיניים בירושלים

חידושים בדימות

לפעמים עדיין קורה שבמהלך טיפול שיניים, נדרש מידע לרופא והוא מכסה את הפציינט בסינר עופרת ויוצא להפעיל את קרני הרנטגן מהחדר הסמוך אבל בטיפולי שיניים מורכבים או בטיפול אצל אורתודנט ירושלים כבר לא מסתפקים בצילומי רנטגן מקומיים ומשתמשים ביכולות הטכנולוגיות החדישות ביותר, כדי לבצע צילום פנורמי של הלסת כולה או כדי לסרוק את הפה בעזרת אמצעי דימות חדשניים.

סריקת הפה מאפשרת הכנה מדויקת של תהליך הטיפול, מאפשרת התאמה מדויקת ברמת המילימטר לכתרים ולתוספות דנטליות אחרות ומאפשרות לרופא להשתמש בדגם תלת ממדי של הפה בזמן הטיפול, כדי להבטיח טיפול מדויק ומותאם לצרכים הספציפיים של הפציינט.

 

חידושים בטיפול

טיפולים מתמשכים אינם חוויה נעימה לפציינט, שנדרש להגיע לטיפול מדי שבוע, למשל. לכן ישנה חשיבות רבה להתפתחות שהגיעה באדיבות השילוב של תוכנות דימות מתקדמות וטכנולוגיה של הדפסה תלת ממדית.

בעזרת מכשירים מתקדמים, תוכלו למצוא בחלק ממרפאות השיניים מכשור שמאפשר לייצר כתר בזמן אמת, כך שיהיה מתאים לפציינט באופן מדויק גם בגודלו ובצורתו של הכתר וגם בהתאמה המדויקת לצבע השיניים של הפציינט. התהליך הקל והפשוט הזה, שמתאפשר עקב ההתקדמות הטכנולוגית מחליף תהליכים שדרשו בעבר שלוש פגישות ואפילו יותר.

 

חידושים בחומרים

גם השינויים בחומרים שמשמשים את רופאי השיניים הם תהליכים בלתי נפסקים, כך ניתן לראות למשל שיפור מדהים בחומרים שמרכיבים כתרים להשתלות שיניים. החידוש המדהים ביותר בתחום החומרים הוא פרי יצירתה של חברת הייטק ישראלית.

המוצר המדובר הוא חומר שמיועד לסתימות ולכתרים ומהווה חומר אנטי בקטריאלי בעצמו. תכונה חשובה נוספת של החומר הוא שהבקטריות מושמדות במגע עם החומר, כלומר ניתן לקבל את היתרונות של החומר האנטי בקטריאלי מבלי לחשוש מהשפעה לא רצויה על שאר מערכת המיקרובים בפה.

מרפאות שיניים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הכירו את אתר ריבט!
הכירו את אתר ריבט!

בתחום ההימורים המקוונים והימורי ספורט, יש אינספור פלטפורמות לבחירה. פלטפורמה אחת שזכתה לתשומת לב משמעותית היא Rebet777. במאמר מקיף זה, נחקור ונכיר לכם את אתר

קרא עוד »