הפסיכולוגיה מאחורי רכישת בגדים חדשים בכל תקופת זמן

רבים מאתנו יוצאים מהבית אל הקניון במטרה לקנות בגדים חדשים, מבלי בכלל להכיר בפסיכולוגיה שעומדת מאחורי העניין. אנחנו נחשפנו לאחרונה למידע מרתק בנושא זה והחלטנו לצאת ולבדוק אותו באופן מעמיק. אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו ולגלות את כל הפרטים המעניינים ביותר אודות הפסיכולוגיה הזו שנוגעת לכל מיני תקופות זמנים שונות בהיסטוריה.

 

הפסיכולוגיה שמאחורי רכישת בגדים חדשים בעשור האחרון

יש מסביבנו היום כל כך הרבה פרסומות שמציגות בפנינו מותגים שונים. אנחנו לא מודעים לכך, אך אנו צופים בפרסומות אלה גם מבלי לרצות. אם תחשבו על כך לרגע, נסיעה שגרתית בכביש ראשי בתל אביב תחשוף אתכם ל – 10 פרסומות לפחות. חלק מהפרסומות הללו נוגעות לתחום ההלבשה.

כך שבסופו של דבר, אתם תצאו מהרכב והתת מודע שלכם ישמור את האינפורמציה שתצוץ בהמשך. זו הסיבה שאתם לפעמים מחליטים בהחלטה של רגע כי הגיע הזמן לקנות חולצה חדשה בסגנון מסוים מאוד. למשל, חולצה עם שרוולים נפוחים או חולצה מכופתרת עם משבצות. כל אלה לא קורים סתם כך. זו תוצאה של הפסיכולוגיה שעומדת מאחורי הרכישה של הבגדים בעידן זה.

הפסיכולוגיה מאחורי רכישת בגדים חדשים בכל תקופת זמן

מה התוצאה של פסיכולוגיה זו?

התוצאה מובילה הישר אל המותגים הגדולים שנמצאים בקניונים ובמתחמי הקנייה המוכרים לכם. שכן, רבים מאתנו בוחרים בסופו של דבר להגיע אל המותגים, מתוך הבנה ששם נוכל למצוא את הפריט שאנחנו רוצים. אתם וודאי מבינים כי מדובר פה במעגל שמתחיל ביציאה רגילה מהבית ומסתיים בחנות פיזית או מקוונת של מותג אהוב.

אנחנו כאן כדי לומר לכם שעכשיו, כשאתם מכירים בפסיכולוגיה של התקופה הנוכחית, נותר לכם רק להיכנס לאתר של H&M לחצו כאןותראו אם תמצאו שם את הפריטים שראיתם על גבי המודעות בחוץ.

 

הפסיכולוגיה שמאחורי רכישת בגדים חדשים בשנות ה – 2000

בשנות ה – 2000 עולם הפרסום והמדיה היה תמים יותר (בהשוואה להיום כמובן). הדבר הוביל לכך שהפסיכולוגיה הייתה פחות מורגשת מזו שבאה לידי ביטוי כיום. הפסיכולוגיה שעומדת מאחורי רכישת הבגדים בתקופה זו נגעה לאופן שבו סודרו המרחבים והמסדרונות בקניונים השונים ברחבי הארץ.

הפסיכולוגיה מאחורי רכישת בגדים חדשים בכל תקופת זמן

איך הדבר בא לידי ביטוי? ממש כך

נציין שגם בשנות ה – 2000 המוקדמות הפסיכולוגיה נגעה לפרסומים במדיות השונות, אך ההתמקדות העיקרית הייתה במי שכבר הגיעו אל מתחמי הקניות. המומחים בתחום הפסיכולוגיה הניחו כל מיני אביזרים שונים במקומות ייעודיים בקניון שהובילו אנשים להיכנס אל חנויות שהם בכלל לא רצו להגיע אליהם מלכתחילה. הדבר בא לידי ביטוי תוך הצבה של אחד או יותר מהדברים הבאים:

  • פח אשפה
  • דוכן
  • ספסל ועוד

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את הפסיכולוגיה שעומדת מאחורי רכישה של בגדים בתקופות זמן שונות. עכשיו אתם מודעים לפסיכולוגיה זו, כך שנותר לכם להעביר את המידע הלאה לאחרים שמתעניינים בה.

הפסיכולוגיה מאחורי רכישת בגדים חדשים בכל תקופת זמן

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הכירו את אתר ריבט!
הכירו את אתר ריבט!

בתחום ההימורים המקוונים והימורי ספורט, יש אינספור פלטפורמות לבחירה. פלטפורמה אחת שזכתה לתשומת לב משמעותית היא Rebet777. במאמר מקיף זה, נחקור ונכיר לכם את אתר

קרא עוד »