הסיבות בגינן קוסם ימי הולדת הינה אטרקציה מומלצת עבור ילדים

בעידן המסכים והטיקטוק, יום ההולדת הוא הזדמנות לעניין את הילדים וחבריהם בפעילות פנים אל פנים מסקרנת ומעניינת. ההתרגשות המשותפת ורגע ה"וואוו" במופע קסמים יכולים לחבר את הילדים אחד לשני, וגם לאפשר להם להשתמש בדמיון שלהם בצורה חווייתית. אז מדוע יום הולדת הוא הזדמנות מצוינת להכניס קצת קסם לחיים? ריכזנו עבורכם את הסיבות

 

שוב מגיע יום הולדת – באיזו פעילות נבחר?

כל הורה מכיר את הרגע שבו יום ההולדת של הבן או הבת מתקרב, ומתחיל הזמן לארגן מסיבה לילדי הכיתה. הבחירה נעשית קשה כשלכל ילד יש תחביבים משלו והמשימה לאחד ביניהם ולמצוא את המכנה המשותף היא לא פשוטה. אבל דווקא חזרה לפעילות פנים אל פנים שמאחדת בין הילדים כמו מופע של קוסם לימי הולדת יכולה לפתור את הבעיות האלו, למצוא מכנה משותף בין הילדים ולהעניק להם חווית ילדות בעידן המסכים.

 

במקום עוד שעות בטלפון

היום במאה ה-21 לילדים רבים יש טלפון נייד, שבו הם צופים בסרטונים. הרבה יותר קשה להפתיע ילדים, אבל הסקרנות הטבעית שלהם והאהבה שלהם למסתורי ולקסום מאפשרת להם להתחבר במיוחד למופע של קוסם לימי הולדת. הקוסמים מכירים את הסקרנות של הילדים ומשתמשים בה כדי להציג להם "שאלות ללא תשובות" בניגוד לבעיות אחרות שלהן אפשר למצוא בקלות תשובה בטלפון הנייד.

 

מופע קסמים מחבר בין הילדים

כשכל חוגגי היום הולדת יושבים וצופים במופע הקסמים קורית להם חוויה משותפת. ההפתעה והפליאה שמופע קסמים מעוררת תוביל את הילדים לשאול אחר כך זה את זה – "איך הוא עושה את זה?". השאלה המשותפת מחברת בין הילדים ומאפשרת להם למשוך את החוויה המשותפת גם לימים שאחרי יום ההולדת.

 

משאיר את הדמיון של הילדים פעיל

ככל שילדים מתבגרים הסביבה והחברה מאותתות להם שדמיון זה עניין "ילדותי" שיש לזנוח ולאמץ במקומו את החשיבה ההגיונית והמסודרת. הזמנת מופע קסמים, במיוחד אם ההורים יושבים יחד עם הילדים לצפות בו, מעודדת אותם לא לוותר על הדמיון שלהם ולשמור אותו פעיל.

 

הקוסם הופך את יום ההולדת לחוויה בלתי נשכחת

מופע קסמים מדגיש את העל טבעי, את השונה ואת הלא- רגיל. הזמנת קוסם לימי הולדת מדגישה בצורה סמויה לילד שיום ההולדת שלו הוא יום שונה ולא רגיל, שצריך לחגוג בצורה קסומה וחווייתית!

 

לסיכום – למה יום הולדת הוא הזמן המושלם לחוות מופע קסמים?

מופע קסמים הופך את יום ההולדת של הילד או הילדה מעוד חגיגה שגרתית לאירוע שמערב את העל-טבעי והמיוחד, ומזמין את הילדים לצפות בו ביחד ולהיות שותפים בחוויה שתישאר איתם גם בימים שלאחר מכן. קוסם לימי הולדת יודע כיצד לרתק את הילדים ולשכנע אותם לעזוב את הטלפון הנייד שלהם לחגיגה משותפת, קסומה ומעוררת דמיון.

אטרקציה לילדים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קוסם
מופע קוסמות בירושלים

ירושלים עיר שונה ומיוחדת אולם, יש דבר אחד לפחות בו היא כמו כל עיר אחרת, גם בירושלים חיים קוסמים, מתקיימים מופעי קסמים וישנם אירועים שונים

קרא עוד »
מסיבה
שש המלצות ליום הולדת לילדים

הורים המעוניינים לארגן מסיבת יום הולדת לילד, נתקלים לא אחת בקשיים כאשר הם מחפשים רעיונות שיכולים לסייע להם ביצירת המסיבה המושלמת. בשורות להלן, נביא שישה

קרא עוד »