בר מצווה בשילוב מופע על חושי – אירוע בלתי נשכח

מזל טוב! ילדכם הגיע לגיל מצוות. אין ספק שמגיע לו חגיגה באירוע שהוא לא ישכח כל חייו. האם יש מופע יותר בל ישכח מאשר מופע על חושי? תנו לנו לגלות לכם את העתיד… התשובה היא לא.

 

הופעות אמני חושים

כיום הופעות אמני חושים הפכו לאחד המופעים הפופולריים ביותר בקרב אירועי ילדים ומבוגרים כאחד. בהופעות מצליח אמן החושים להדהים את הקהל ולשלוח אותו הביתה פעור פה ונפעם מהמופע.

 

ממזמן לא רק שפן בכובע

אמני החושים של היום אינם הקוסמים של פעם – הם מספקים מופע שלם מלא בחוויות שמאתגרות את החושים ואת תפיסת המציאות של הקהל הצופה.

 

מה כולל מופע של אמן חושים, למעט אומנות חושים?

אמני חושים של היום הינם אנשי במה. הם ידעו לסחוף אחריהם את הקהל, להצחיק אותו, לגעת בליבו ולהפוך את החוויה לעוצמתית יותר. אמני חושים טובים ידעו לשלב אלמנטים בעלי ערך מוסף במיוחד כשמדובר בהופעות לילדים, ישלחו אותם הביתה עם חומר למחשבה על המציאות ועל העולם.

 

מופע על חושי בבר מצווה

באירועי בר מצווה אמן החושים ייקח חלק פעיל בהפעלת האירוע מתחילתו ועד סופו.

 

עוד לפני שמתחילים

אמן החושים יגיע ויוודא שאכן יש את כלל התנאים המתאימים למופע וידאג בעצמו למה שצריך. בנוסף אמן החושים ייפגש לפני עם חתן השמחה והוריו לתדרוך קצר ויעיל למופע.

 

קבלת אורחים

כבר משלב קבלת האורחים יסתובב אמן החושים בין המגיעים ויציג בפניהם באופן אישי קסמים וטריקים קטנים ומעולים שישאירו אותם נפעמים ומרוגשים לקראת המופע וגם יגרמו להם להרגיש מיוחדים – הרי אמן החושים עצמו ניגש אליהם פרטנית.

 

הופעת אמן החושים

בהופעה עצמה יעניק אמן החושים יחס מיוחד אל חתן השמחה ויהפוך את היום שלו למדהים ובל ישכח. ההופעה תהיה מדהימה עבור הילדים והאורחים מהגילאים השונים כאחד. תתקיים בהומור ועניין ותוציא את כולם עם טעם של עוד.

מה היתרונות בהופעה של אמן חושים באירוע בר מצווה?

יחס מיוחד לחתן המצווה – יצא בהרגשה נפלאה ומיוחדת

גיבוש – הפעילות אומנם תתמקד בחתן השמחה אך בנוסף תיצור חוויה משותפת ומגבשת בין שאר המשתתפים במופע – הרי כולם יחד צופים בבלתי יאומן.

חוויה בלתי נשכחת – תרגילי המחשבה ואמנות החושים מפעילה את המוח בצורה שונה מכל פעילות אחרת. אף אחד מהנוכחים באירוע לא יוכל להתעלם מההופעה או לשכוח אותה בזמן הקרוב.

נגישות והתאמה – כל ילד הוא קצת שונה וכל אירוע הוא קצת שונה. אמן החושים ידע להתאים את המופע המיוחד והספציפי אל חתן המצווה שלכם ולספק לו את החוויה במהנה ביותר שניתן לעשות.

מעוניינים באמן חושים לבר המצווה שלכם?

ירון זיגי הוא אמן חושים לבר מצווה מהמצליחים והמעולים בתחום, פנו עוד היום.

בר מצווה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קוסם
מופע קוסמות בירושלים

ירושלים עיר שונה ומיוחדת אולם, יש דבר אחד לפחות בו היא כמו כל עיר אחרת, גם בירושלים חיים קוסמים, מתקיימים מופעי קסמים וישנם אירועים שונים

קרא עוד »
מסיבה
שש המלצות ליום הולדת לילדים

הורים המעוניינים לארגן מסיבת יום הולדת לילד, נתקלים לא אחת בקשיים כאשר הם מחפשים רעיונות שיכולים לסייע להם ביצירת המסיבה המושלמת. בשורות להלן, נביא שישה

קרא עוד »