מופע סטנד אפ לוועדים וחברות

ארגון ימי כיף, ימי עיון ומסיבות לעובדים במקומות עבודה גדולים, הוא ללא ספק אחד התפקידים היותר מורכבים של חברי הוועד. הסיבה לכך היא, שכל אירוע מהסוג הזה חייב להיות מאורגן לפרטי פרטים, תוך השארת מינימום של מקום לטעויות מצד אחד, או למצב שבו למשתתפים באירוע לא יהיה דבר בעל משמעות לעשות מצד שני. הסוד הגדול בארגון אירועים מהסוג הזה, הוא למלא כל דקה מהאירוע, ולגרום לכך שהעובדים המשתתפים במסיבה, או המוזמנים למסיבות שחברות וגופים עסקיים מארגנים עבור הלקוחות שלהם, יהיו עסוקים כל הזמן. כיון שמדובר במסיבה, המטרה היא לגרום לעובדים ליהנות. אחד המופעים המרכזיים במסיבות מהסוג הזה, הוא מופע סטנד אפ לוועדים ולחברות, שיצחיק את המשתתפים באירוע עד דמעות, ויהווה נקודת שיא באירוע.. מהו מופע סטנד אפ, ולמה הוא כל כך מצחיק ומהנה? באיזה שלב במהלך המסיבה, כדאי לשלב את מופע הסטנד אף? אילו סוגים של מופע כאמור קיימים?

 

מופע סטנד אפ – מה זה ולמה זה כל כך מצחיק

מופע סטנד אפ הוא למעשה מופע בידור, שהמטרה שלו היא להנעים את זמנם של המשתתפים במסיבה, ולהצחיק אותם בדברי שנינות מצחיקים ובבדיחות שיפגעו בדיוק במקומות הרגישים והמצחיקים ביותר. המאפיין העיקרי של מופע סטנד אפ טמון בעובדה שבמהלך כל ההופעה, אמן הסטנד אפ נמצא בקשר עם הקהל, ויש אינטראקציה בין שני הצדדים. אמן הסטנד אפ מגיע עם תוכנית מוגמרת, שבמקרה הגרוע ביותר היא תוכל למלא את כל זמן ההופעה. עם זאת, לא אחת קורה שהאינטראקציה בין הצדדים לוקחת את ההופעה למקומות בלתי צפויים בעליל. האמן צריך להיות בעל אינטליגנציה רגשית גבוהה והבנה מעמיקה של הקהל הנמצא מולו. זאת, במטרה להימנע ממצבים בעייתיים שהקהל, כולו או אפילו חלקו, עלול להיפגע מהם.

 

סוגי סטנד אפ ומתי כדאי לשלב אותם

באשר לשאלת סוגי הסטנד אפ הקיימים, הרי שקשה להגדיר אותם בדיוק. אמן סטנד אפ הוא בדרך כלל טיפוס רבגוני, המסוגל לזרום עם קהל המשתתפים לכיוון שאליו הקהל בעצמו פונה. יש מופעי סטנד אפ קצרים, המהווים חלק ממגוון תוכניות שמארגני המסיבה תכננו למסיבת העובדים או הלקוחות. במקרה הזה, מופע הסטנד אפ יהיה קצר יחסית, והאמן צריך להגיע במהירות לשורות המחץ המצחיקות, במקרים אחרים, מופע סטנד אפ לוועדים וחברות הוא המופע המרכזי, ואז הוא עשוי להימשך זמן ארוך. בדרך כלל האמן נערך להופעה הזאת, לומד את קהל המשתתפים ככל שהוא יכול ומתאים את ההופעה לקהל.

בדרך כלל, הזמן הנכון לשלב את מופע הסטנד אפ הוא במקום כל שהוא במהלך המסיבה, שבו קהל המשתתפים עייף מדי למאמצים כולל ריקודים והשתוללות, ורמת הקשב שלו יורדת. מופע הסטנד אפ מחזיר, במידה רבה, את השליטה באירוע לידי המארגנים. מופע איכותי יהיה נקודת שיא במסיבה, והעובדים והמשתפים בה יזכרו אותו לאורך זמן.

לפרטים נוספים הכנסו לאתר: https://standupcomedy.co.il

איש צוחק במשרד

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קוסם
מופע קוסמות בירושלים

ירושלים עיר שונה ומיוחדת אולם, יש דבר אחד לפחות בו היא כמו כל עיר אחרת, גם בירושלים חיים קוסמים, מתקיימים מופעי קסמים וישנם אירועים שונים

קרא עוד »
מסיבה
שש המלצות ליום הולדת לילדים

הורים המעוניינים לארגן מסיבת יום הולדת לילד, נתקלים לא אחת בקשיים כאשר הם מחפשים רעיונות שיכולים לסייע להם ביצירת המסיבה המושלמת. בשורות להלן, נביא שישה

קרא עוד »