מופע קוסמות בירושלים

ירושלים עיר שונה ומיוחדת אולם, יש דבר אחד לפחות בו היא כמו כל עיר אחרת, גם בירושלים חיים קוסמים, מתקיימים מופעי קסמים וישנם אירועים שונים אליהם מזמינים קוסם. ילדים אוהבים מאוד קסמים, הם אוהבים את הסקרנות שמתלווה למופע, את חוסר היכולת להבין כיצד הדברים קורים ואלה, הופכים עבורם את מופע הקסמים למיוחד ומהנה עד מאוד. במידה ויום ההולדת של ילדכם מתקרב, כדאי לכם לחשוב להזמין קוסם שיקיים מופע קסמים לחברים הקטנים. 

 

הכל כלול

קוסם לילדים יספק לכם מעטפת מלאה למסיבת יום ההולדת של ילדכם כלומר, הוא יקיים מופע קסמים, ידאג להגברה מתאימה ויקיים בסיום המופע סדנא או הפעלה קצרה. כמו כן, הקוסם מגיע עם פלייליסט של שירי יום הולדת ומוזיקה נוספת שמתאימה למסיבת יום הולדת של ילדים, מוזיקה שתלווה את האירוע כולו, בכל רגע בו יהיה לה מקום.

 

מדוע כדאי לבחור במופע קוסמות?

ניתן למצא אטרקציות רבות לימי הולדת לילדים ובניהן: מתקנים מתנפחים למסיבות שמתקיימות במקום פתוח, מפעילים רבים, ליצנים, סדנאות בלונים, סדנאות סלפי ועוד המון רעיונות מגוונים. מדוע אם כך לבחור דווקא במופע קסמים של קוסם מקצועי?

  •  קוסם יכול להתאים את תכני המופע שלו לכל גיל, לעומת מפעילים אחרים שייעדו את התכנים שלהם לשכבות גיל מסוימות, או אטרקציות שמתאימות לגיל ספציפי.
  • אטרקציות כמו מתנפחים, או סדנאות יוצאות דופן, עולות לא מעט כסף. בסכום נמוך יותר ניתן להשיג תוצאה מעולה והנאה גדולה של הילדים.
  • חשיפת הילדים בגילאים השונים לסדרת ספרי וסרטי הארי פוטר, מביאה לכך שבחירתם הראשונה תהיה מופע של קוסם.
  • קוסם משלב את הילדים במופע ובכך מעצים מאוד את הנאתם מהמופע כמו כן, מרבית הקוסמים מגלים גמישות במהלך המופע ויודעים לשנות תוך כדי תנועה מה שצריך, על מנת שהקטעים יתאימו לטעמם של הילדים.
  • ברוב מוחלט של מופעי הקסמים משלב הקוסם את ילד היום הולדת במופע, לרגעים אלה אין תחליף בשום פעילות אחרת.
  • מופע קסמים מעורר את תהליך החשיבה של הילדים מכיוון שהם מנסים כל העת להבין, כיצד הקוסם מצליח לעשות את מה שהוא עושה. ניתן לומר שמופע קסמים מפתח את דרך החשיבה של הילדים.

 

מחירון מופע קוסמות בירושלים

שכבות גיל תוכן תוספות מחיר
4 – 11 מופע קסמים הכולל קטע ריחוף, טקס קבלת עוגה, הגברה, תפאורה ופרסים. החל מ- 1400 שקלים כולל מע"מ.
4 – 11 מופע קסמים הכולל קטע ריחוף, טקס קבלת עוגה, הגברה, תפאורה ופרסים. סרטון תקציר יום ההולדת החל מ- 1600 שקלים כולל מע"מ.
4 – 11 מופע קסמים הכולל קטע ריחוף, טקס קבלת עוגה, הגברה, תפאורה ופרסים. בלוני צורות לכל המשתתפים החל מ- 1550 שקלים כולל מע"מ.
4 – 11 מופע קסמים הכולל קטע ריחוף, טקס קבלת עוגה, הגברה, תפאורה ופרסים. בועות סבון החל מ- 1500 שקלים כולל מע"מ.

 

לסיכום

מופע קוסמות מעניק ללקוח המזמין פתרון איכותי ומלא למסיבת יום ההולדת, מדובר במופע המשלב הנאה ופיתוח החשיבה של הילדים והמחיר, בנוסחת עלות מול תועלת, מדובר בעסקה מצוינת.

קוסם

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מסיבה
שש המלצות ליום הולדת לילדים

הורים המעוניינים לארגן מסיבת יום הולדת לילד, נתקלים לא אחת בקשיים כאשר הם מחפשים רעיונות שיכולים לסייע להם ביצירת המסיבה המושלמת. בשורות להלן, נביא שישה

קרא עוד »