מדוע חשוב להתייעץ עם עורך דין אובדן כושר עבודה בטרם הגשת התביעה?

הגשת תביעה על אובדן כושר עבודה לחברות הביטוח היא נושא מורכב ובירוקרטי כשם שההתנהלות עמן מתישה. מכיוון שחברות הביטוח מסרבות לשלם את המגיע לתובע, עורך הדין מסייע לו לעמוד על זכויותיו. המאמר יפרט מדוע חשוב להתייעץ עם עורך דין אובדן כושר עבודה לפני הגשת התביעה.

 

התמודדות עם אובדן כושר עבודה

בחיים ישנן לא מעט הפתעות שיש להיערך לקראתן. לכן, רבים מאיתנו דואגים לבטח את עצמם באופן פרטי או דרך העבודה בביטוח אובדן כושר עבודה. ישנם גם אנשים שסומכים על פוליסות ביטוח הפנסיה ומסתפקים בה וכאלו הסומכים רק על הביטוח הלאומי. כל האפשרויות אינן סותרות אחת את השנייה מכיוון שאם מקבלים פיצוי מחברת הביטוח הפרטית אפשר אחר כך לתבוע גם את הביטוח הלאומי ולממש את כל הזכויות.

הבעיות מתחילות כאשר צריך לממש את הפוליסה הפרטית. מלבד הפגיעה בכושר ההשתכרות והתמודדות הנפשית והפיזית יש לעמוד מול חברת הביטוח ולדרוש את המגיע לתובע. מטרת הפוליסה במקרים של אובדן כושר עבודה היא לשלם 75% מהשכר שהמבוטח היה משתכר ולדאוג לרווחתו הכלכלית באופן זמני או קבוע. במשרד עורכי דין פייפר כהן מעניקים ייעוץ מקצועי בכל הנוגע להתמודדות עם חברות הביטוח.

 

מדוע חשוב לקבל ייעוץ מעורך דין אובדן כושר עבודה לפני הגשת התביעה?

פוליסת הביטוח בין אם היא פרטית ובין אם היא דרך העבודה או הפנסיה מורכבת ולא כולם קוראים אותה לפני שחותמים עליה. מעבר לקושי בהבנת השפה המשפטית לא שמים לב לאותיות הקטנות ובמקרה של תביעה לא מקבלים את המגיע מאחר ועושים טעויות. חברות הביטוח אינן ששות לשלם את הפיצוי ולכן הן מקשות על המבוטחים בבירוקרטיה, סעיפים מורכבים בפוליסה, מעקב אחרי הנפגע והתמהמהות.

כך הכסף המגיע להם מתעכב במשך שנים. יתרה מכך, לרבים מאיתנו יש מספר פוליסות ולכן חשוב לדעת מה לממש קודם וכיצד לפעול כדי לממש את כל הזכויות בצורה יעילה. הסיבות הללו הן מספיק טובות כדי שעורך דין אובדן כושר עבודה יהיה מעורב בתהליך. הוא יודע כיצד להתנהל מול חברות הביטוח ומכיר את השפה ואת ההתנהלות שלהן.

 

למי מומלץ לפנות כדי לקבל סיוע בתביעות אובדן כושר עבודה?

ישנם ארגוני עבודה מסוימים המעניקים ייעוץ משפטי במקרים של אובדן כושר עבודה. יחד עם זאת, זה לא מחליף את הפניה לסיוע משפטי דרך משרד עורכי דין המתמחה בנושא. בנוסף, ככל שבוחרים משרד גדול יותר, כך הסיכוי לסגור את התיק יהיה מהיר ויעיל יותר. יתרה מכך, למשרד גדול יש יכולת לסיים כמה שיותר תיקים, לעורכי הדין יש ניסיון ומוניטין בהתמודדות מול מגוון תביעות ולכן הוא יהיה עדיף על משרד עורכי דין קטן או ייעוץ ארגוני.

עורך דין נכות

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מהי הלבנת הון ומה העונש עליה
מהי הלבנת הון ומה העונש עליה?

הלבנת הון היא עבירה פלילית חמורה הכוללת הסתרה של מקור הכספים שהופקו מפעילות עבריינית. מטרת העבירה היא להפוך את הכספים "נקיים" לכאורה, כאילו הושגו באופן חוקי. הלבנת

קרא עוד »
שאלות נפוצות - תאונות דרכים
שאלות נפוצות – תאונות דרכים

תאונות דרכים הן למרבה הצער תאונות  שיכולים להיות בעלי השלכות משמעותיות על המעורבים. לאחר התנגשות, אנשים מוצאים את עצמם לעתים קרובות מתמודדים עם מספר עצום

קרא עוד »
פציעה בקטנוע
פגיעת קורקינט? מה ניתן לעשות?

קטנועים זכו לפופולריות עצומה כאמצעי תחבורה נוח וידידותי לסביבה. עם זאת, עם העלייה בשימוש בקטנועים, חלה גם עלייה בפציעות הקשורות לקטנוע. חשוב להבין את הסיכונים

קרא עוד »