מי אחראי על האינסטלציה בדירת שותפים?

שוק השכירות המשגשג בישראל מוביל רבים להתגורר בדירות שכורות עם שותפים כדי להוזיל עלויות. כאשר גרים בדירה שכורה עם שותפים, עולה פעמים רבות השאלה מי האחראי על תיקון תקלות בתשתית הבית. אחת מהתקלות הנפוצות ביותר הדורשת סיוע מבעל מקצוע היא תקלת אינסטלציה. האחריות על נושא האינסטלציה בדירת שותפים הוא מורכב, ועליו נדון במאמר זה. 

 

חשוב לשמור על תפקוד תקין של תשתית המים והביוב בבית

תשתית המים והביוב בבית מאפשרת לכלל הדיירים חיים תקינים ובריאים. כל תקלה שתתרחש בביוב, תפגע בפינוי מזהמים רבים מבית המגורים, ותהפוך את הבית כולו לנגוע בחיידקים ומזהמים שונים, שיעלו את הסיכוי לתחלואה. מבחינת מי השתיה, דליפה שלהם עשויה לייצר פגיעת שרשרת חמורה בקירות הבית וברצפות, שיהיה יקר מאוד לתקן לאחר מכן. מסיבות אלו חשוב מאוד לתקן במהירות כל תקלה במערכות הביוב והמים במהירות האפשרית. בדירות שותפים מדובר בתהליך מאתגר, מאחר ויש צורך בשיתוף פעולה של בעל הבית ושל השוכרים בשביל תיקון יעיל של התקלות.  

 

איזה תקלות אינסטלציה הן באחריות השוכרים, ואיזה באחריות בעל הדירה?

כאשר שוכרים דירה, מגדירים בחוזה חלק ניכר מהנושאים הקשורים לתיקון תקלות בבית, על פי העדפות הצדדים המעורבים. כאשר רוצים להזמין אינסטלטור לבית, חלק מהתקלות יתוקנו בחוזה סטנדרטי על ידי בעל הבית, ואילו אחרות על ידי השוכרים עצמם. החלוקה היא גמישה, אך באופן כללי כוללת:

 

סתימות

עד חצי שנה מאז חתימת החוזה, בעל הבית הוא החייב לתקן על חשבונו כל סתימה בבית המגורים. לאחר מכן, כאשר מדובר בסתימות במקלחת האחריות עלולה להיות על הדיירים אלא אם הוגדר אחרת בחוזה. כמובן, מדובר אך ורק בסתימות שנובעת משימוש לא נאות, ולא מתקלה תשתיתית קבועה.

 

 

נזילות ובעיות צנרת

נזילות ובעיות צנרת הן תקלות אשר האחריות על תיקונן היא על בעל הבית. מדובר בהכרעה הגיונית, מאחר וכל נזילה פוגעת בדירה עצמה, ולכן לבעל הבית יש אינטרס מידי לטפל בה מהר כדי למזער נזקים עד כמה שאפשר. 

 

 

אתר למציאת אינסטלטור מעולה בכל מקום בארץ

לצד העלות הכספית, אחד מהאתגרים בתיקון תקלות אינסטלציה בדירות שותפים הוא למצוא בעל מקצוע איכותי וזמין, שיעניק שירות במחיר סביר. אתר שיפוצים פלוס הוא בדיוק הכתובת לכך. האתר הוא הפורטל המוביל בישראל למציאת בעלי מקצוע ממגוון תחומי עיסוק. האתר מכיל דירוג אמין במיוחד של בעלי המקצוע, המבוסס על חוות דעת של לקוחות. בעל מקצוע אשר מקבל באופן קבוע ביקורות שליליות יודח מהאתר. תוכלו לבחור אינסטלטור באתר שיפוצים פלוס על פי מיקום גיאוגרפי, זמינות, או על פי הציון שקיבל מלקוחות קודמים. האתר למעשה מאפשר לכם לבחור בעלי מקצוע מובילים, שאכפת להם שהתוצאה תהיה מושלמת ללא פשרות.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
גלאקסי 8
תיקון גלקסי 8

אם בעבר מכשירי הסלולר האישיים היו יכולים לרכוש רק אנשים בעלי הון או אנשי עסקים אשר היו מוכרחים דרך יעילה ונוחה ליצירת קשר. עם התקדמות

קרא עוד »
צד של ספה
5 טיפים לניקוי ספות בד

שמירה על הניקיון של הרהיטים בבית, דורשת הרבה תשומת לב והרבה הבנה הן בדרכים השונות לנקות כל רהיט והן בחומרי הניקוי שיש להשתמש בהם. בשורות

קרא עוד »