מה צריך לעשות עם מונה המים במקרה של מעבר דירה?

אחרי הרבה דילמות וחיפושים, בשעה טובה, מצאתם דירה חדשה שאליה אתם רוצים לעבור? אם כך, אתם צריכים לטפל בכמה עניינים לוגיסטיים לפני שאתם עושים זאת, ואחד מהם זה הנושא של הטיפול במונה המים. מה עושים, ואיך מבצעים את הדברים? על כך במאמר שלפניכם.

 

חשוב לסגור את החשבון בצורה מסודרת

אם חשבתם לרגע שאתם יכולים פשוט לעזוב את הדירה ולצפות שמישהו אחר יטפל עבורכם בנושא הלוגיסטי, דעו שזה לא מדויק. בין אם מדובר על מעבר בין דירות חדשות בחדרה ובין אם אתם עוברים בין עיר אחת לאחרת, חשוב מאוד לבדוק שאתם פונים אל חברת המים, מיידעים אותה לגבי העזיבה שלכם ומוודאים שהחשבון שלכם נסגר. ישנם אינספור סיפורים על אנשים שהמשיכו לשלם מים גם אחרי שנים עבור דירות שהם כלל לא גרים בהן ולכן חשוב מאוד לסגור את הדברים בצורה מסודרת. אין שום סיבה שבגללה תמשיכו לשלם מים עבור דיירים אחרים שיגורו באותה דירה, אז למה אתם מחכים? צאו מנקודת הנחה שאף אחד לא יעשה את העבודה הזאת עבורכם ולכן כדאי שתפנו עוד היום אל חברת המים ותטפלו בדברים.

האם צריך לסגור עוד חשבונות נוספים?

התשובה היא כמובן כן. זה לא משנה אם היה לכם במקום חיבור לאינטרנט, טלוויזיה או כל דבר אחר, כי מה שבטוח זה שכדאי לדבר עם כל החברות שנתנו לכם שירות לאורך השנים. זה נכון, כמובן, גם לגבי חברת החשמל, כי מה פתאום שתמשיכו לשלם חשמל עבור דירה שאתם לא חייבים בה? החדשות הטובות הן שלא פעם ניתן יהיה לבצע את סגירת החשבונות הללו ישירות באינטרנט, כך שאין דבר נוח מזה. אל תדחו את הטיפול בכל העניינים הלוגיסטיים האלה מחשש שאולי תשכחו זאת ובהחלט כדאי שתטפלו בכך עוד היום.

 

תשלום חובות

לבסוף, בין אם אתם עוברים לדירה שקניתם ובין אם אתם עוברים לעוד דירה שכורה, בהחלט יש טעם לבדוק גם האם יש לכם חובות. זכרו: חובות לחברת המים ולחברת החשמל, כמו כל חוב אחר, רק הולכים וגדלים עם הזמן. לכן, אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם משלמים הון עתק בעוד כמה חודשים, למה שלא תסגרו הכול מראש? ממש כפי שבוודאי הייתם רוצים לפנות אל יועץ כיבוי אש בצורה מסודרת עבור התקנת מערך כיבוי אש למבנה מסוים, כך צריך לטפל בצורה מסודרת גם בחובות ובכל התשלומים. זה לא משנה אם מונה המים הוא הבעיה שלכם או שנדמה לכם שיש לכם עוד חובות לחברת החשמל. בכל מקרה אתם תגלו שבעידן המודרני הטיפול בכל העניינים הבירוקרטיים הללו אינו מורכב כפי שזה היה בעבר, כך שהיום כבר לא כדאי לדחות את העניינים האלה.

מונה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
גלאקסי 8
תיקון גלקסי 8

אם בעבר מכשירי הסלולר האישיים היו יכולים לרכוש רק אנשים בעלי הון או אנשי עסקים אשר היו מוכרחים דרך יעילה ונוחה ליצירת קשר. עם התקדמות

קרא עוד »
צד של ספה
5 טיפים לניקוי ספות בד

שמירה על הניקיון של הרהיטים בבית, דורשת הרבה תשומת לב והרבה הבנה הן בדרכים השונות לנקות כל רהיט והן בחומרי הניקוי שיש להשתמש בהם. בשורות

קרא עוד »