איפה אני יכול לתקן את הגוגל פיקסל שלי?

מחפשים מעבדה מרכזית אשר תוכל לתקן את הגוגל פיקסל שלכם במהירות ובמקצועיות? הכירו את cellfi – מעבדת תיקון הסלולר המומלצת בישראל.

 

הגוגל פיקסל התקלקל? יש מה לעשות בנידון

תקלות אשר מתרחשות במכשיר הגוגל פיקסל הן נפוצות, והן כוללות קשת רחבה של בעיות – החל מבעיות בתפעול המכשיר ועד לקריסתו המוחלטת לאחר שהוא נפל והמסך נשבר. מדובר במכשיר יקר למדי, ועל כן התיקון שלו חייב להתבצע באמצעות מעבדת תיקון גוגל פיקסל אשר מתמחה בתחום ועושה שימוש ברכיבים מקוריים, כל זאת בשל העובדה כי גוגל העולמית מחייבת בכל תיקון שימוש ברכיבים מקוריים בלבד, כאשר אי שימוש בהם עלול לגרור תקלות נוספות ולעיתים השבתה מוחלטת של המכשיר תוך זמן קצר או גרימת נזק נוסף לאחר ביצוע התיקון, מה שמוביל להפסד כספי לא מועט. לכן, אם המכשיר שלכם התקלקל או נפל וכתוצאה מכך המסך שלכם נשבר, אנו גאים להציג לכם את המעבדה המומלצת ביותר בישראל – מעבדת cellfi.

מחפשים את המעבדה המקצועית ביותר לתיקון של גוגל פיקסל? Cellfi כאן לשירותכם

אם מכשיר הגוגל פיקסל שלכם התקלקל ומתלבטים בנוגע לאיזו מעבדה לבחור, אתם ממש לא לבד. ההצפה בשוק המעבדות אשר מתמחות בתיקון מכשירים סלולריים מתקדמים כדוגמת גוגל פיקסל איננה חדשה, ולכן על מנת להקל עליכם בתהליך הבחירה כמו גם להעניק לכם אפשרות לקבלת שירות שלא הכרתם עוד בתחום, אנו מזמינים אתכם לפנות עוד היום  למעבדת cellfi – מעבדה אשר מציגה סטנדרט חדש בכל מה שקשור לתיקון גוגל פיקסל, ומתמחה בתיקון מותאם אישית לסוג הבעיה באמצעות שימוש ברכיבים מקוריים בלבד, כל זאת על מנת  לתקן את המכשיר, גם אם הוא נפל ואתם זקוקים לתיקון החלפת מסך לGoogle pixel 3 או כל רכיב אחר המצוי במכשיר.

 

צוות מיומן מהמעלה הראשונה אשר יעניק לכם שירות מקצועי – במחיר הטוב ביותר

מעבדת cellfi חרטה על דגלה להעניק לקהל לקוחותיה שירות חדשני אשר מתבסס על קבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, מבלי להפחית במקצועיות. צוות העובדים של המעבדה הוא צוות מומחה לתחום ויודע לטפל בכל סוגי התקלות, החל מהחלפות מסך ועד לתקלות חמורות יותר, כל זאת במהירות שיא ועם מתן יחס אישי לכל אורך הדרך. באמצעות צוות העובדים תוכלו להיות בטוחים כי אתם מתקשרים עם מעבדה מקצועית אשר תעניק לכם את המכשיר כאילו רכשתם אותו אתמול, מבלי לקרוע את הכיס וללא חשש. ברבות השנים עזרה החברה למאות לקוחות מרוצים אשר קיבלו שירות הגון, כפי שעלה בסקרי שביעות רצון אותה מבצעת המעבדה בכדי לשפר את השירות ולגרום לכך שכל לקוח יחוש כי הוא מקבל חווית שירות תיקון מכשיר גוגל פיקסל מהשורה הראשונה. לקבלת ייעוץ ראשוני צרו קשר באמצעות המספר 077-4335680.

מנוע חיפש

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
גלאקסי 8
תיקון גלקסי 8

אם בעבר מכשירי הסלולר האישיים היו יכולים לרכוש רק אנשים בעלי הון או אנשי עסקים אשר היו מוכרחים דרך יעילה ונוחה ליצירת קשר. עם התקדמות

קרא עוד »
צד של ספה
5 טיפים לניקוי ספות בד

שמירה על הניקיון של הרהיטים בבית, דורשת הרבה תשומת לב והרבה הבנה הן בדרכים השונות לנקות כל רהיט והן בחומרי הניקוי שיש להשתמש בהם. בשורות

קרא עוד »