מה ההבדל בין טלפתיה לקריאת מחשבות?

אם הגעתם לכאן, אתם כנראה תוהים מה ההבדל בין טלפתיה לקריאת מחשבות. אתם יכולים להיות רגועים, אין לנו יכולת לקריאת מחשבות. אנחנו יודעים שחשבתם על הנושא, בגלל שבחרתם לקרוא את המאמר שזו הכותרת שלו. נכחנו לא מזמן בהופעה של אמן חושים מוכר שציין בפני הקהל שיש לו יכולות טלפתיה מולדות בזמן שיכולת קריאת המחשבות שלו היא כזו שנרכשה על ידו במהלך השנים האחרונות. יצאנו מבולבלים מהמופע והחלטנו, בדיוק כמוכם, לבדוק מה ההבדל בין השניים. רוצים לשמוע מה גילינו? תקראו את השורות הבאות.

 

נתחיל ברקע אודות טלפתיה

טלפתיה היא יכולת שאנשים נולדים עמה. זוהי יכולת שנובעת מתוך חוש שישי שקיים אצל אחוז נמוך מאוד באוכלוסייה הכוללת. בזמן ששוטטנו ברחבי הרשת וחיפשנו פרטים אודות טלפתיה, הגענו במקרה לכתבה שפורסמה בעיתון הודי לפני כמה שנים. הכתבה עסקה בילד בן 5 מהודו שנולד עם יכולת ייחודית.

מדובר ביכולת ייחודית, יכולת טלפתית שאפשרה לו מגיל צעיר להגיד להגיד למוכר בדוכן הירקות שהוא לא מתכנן לגנוב ממנו. כן, הבנתם נכון, הילד בן ה-5 קרא את מחשבותיו של מוכר זקן שעמד מאחורי דוכן ירקות בכפר נידח בהודו. אתם יכולים להיות בטוחים שאם נולדתם עם היכולת הזו, אתם יודעים על כך. מה קורה אם לא נולדתם איתה? אתם יכולים לנסות לפתח יכולת לקריאת מחשבות. תמשיכו לקרוא את הפסקה הבאה אם אתם רוצים לקבל פרטים נוספים בנושא.

 

אז מה זה בעצם קריאת מחשבות ובמה זה שונה מטלפתיה?

כפי שאתם כבר יודעים, טלפתיה היא יכולת מולדת לשמוע מחשבות של אנשים אחרים. לעומת זאת, קריאת מחשבות היא יכולת שניתן לפתח עם עבודה מאומצת. אתם לא צריכים לטוס להודו ולחפש את הילד בן ה-5 כדי לראיין אותו ולשמוע ממנו איך הוא מצליח לשמוע את המחשבות של הסובבים אותו. אתם פשוט צריכים להתחבר לעצמכם. איך תוכלו לעשות זאת? באמצעות יישום השלבים הבאים:

  1. תתרגלו מדיטציה בכל יום במשך חצי שעה לפחות
  2. תוסיפו ליומן שלכם לפחות 2 שיעורי יוגה
  3. תתרגלו עם חברים תרגילים לקריאת מחשבות

לאחר שתיישמו את 2 השלבים הראשונים, אתם תראו שפור ניכר בקריאת המחשבות שלכם. מעוניינים לשמוע פרטים נוספים בנושא? לחצו על הלינק הבא: https://www.admagic.co.il.

 

לסיכום

עכשיו אתם יודעים שאם הגעתם לכאן, כנראה שאין לכם יכולות טלפתיות. בנוסף לכך, עכשיו אתם יודעים מה ההבדל בין טלפתיה לקריאת מחשבות, כך שכל מה שנותר לכם לעשות כעת זה ליישם את 3 השלבים שצוינו קודם לכן (אלו שיאפשרו לכם לקרוא את המחשבות של הסובבים אתכם).

אל תשכחו לספר לחברים שלכם על ההבדלים בין השניים, כדי שגם הם יחכימו בתחום. לנו נותר רק לאחל לכם שתצליחו לקרוא מחשבות בקרוב ותפתיעו את כל הקרובים שלכם ביכולות הייחודיות שלכם.

קריאת מחשבות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הכירו את אתר ריבט!
הכירו את אתר ריבט!

בתחום ההימורים המקוונים והימורי ספורט, יש אינספור פלטפורמות לבחירה. פלטפורמה אחת שזכתה לתשומת לב משמעותית היא Rebet777. במאמר מקיף זה, נחקור ונכיר לכם את אתר

קרא עוד »