איך להפוך לסטייליסט 

אוהבים אופנה? רוצים לעסוק בזה? מעוניינים להיות סטייליסטים לאנשים ובפרט עבור עצמכם? יש תהליך שצריך לעבור בדרך. סטיילינג הוא לא דבר פשוט ובוודאי לא סטיילינג אישי. כדי ליצור לעצמנו שפה ייחודית של לבוש ונראות, אנחנו צריכים לעבור כמה שלבים שילמדו אותנו איך מתאימים פריטים ואביזרים שונים. החלק הכי חשוב הוא לדעת שטעם אישי מנצח טרנדים. הכנו עבורכם טיפים כיצד להפוך לסטייליסט

 

סוגי סטייל שונים משפיעים עלינו

כיום קיימים לא מעט סוגי סטייל שכולנו מתהדרים בהם. סגנונות סטייל שונים נעים מאלגנטי, נועז, נוח, יומיומי, משוחרר, נערי ועוד מגוון. לרוב אנחנו נבחר בסטייל על פי מה שנראה לנו יפה יותר ועל פי מה שמתאים לנו. מאידך, לעיתים אנחנו נוהגים לרכוש כל פעם את אותם הבגדים ולא לנסות לגוון קצת את המלתחה. איזה סגנון סטייל יכול להתאים לכם יותר? אם אתם רוצים לבחון זאת, באתר https://www.hm.com/hw_il/index.html תוכלו למצוא מגוון סגנונות שיתאימו לכל אחד ואחת.

 

סטייל אלגנטי

סטייל אלגנטי מתאים לכאלה שאוהבים ניקיון, סדר ואופנה "שקטה". האלגנטי הוא לא זועק ולרוב יהיה בצבעים נעימים כמו שחור, אפור ובז'. האלגנטיות משדרת ניקיון אבל גם אופנתיות עדינה. אם אתם מעוניינים להתלבש בצורה אלגנטית לכו על חולצות מכופתרות, מכנסיים מחויטים ממגוון בדים, נעליים סגורות עשויות מעור, והתאימו ללוקים שלכם ג'קטים מחויטים. אם אתם רוצים ללכת על קז'ואל אלגנט, אפשר לשלב מכופתרת עם ג'ינס ולהוסיף סניקרס.

סגנון אישה אופנתי

סטייל נועז

הסטייל הנועז מתאים יותר לאלה שיש להם אמירה אישית בלבוש שלהם. הנועזות תגיע לרוב בבגדים בגווני האדום, ורוד, סגול, כחול וגם בגוונים בהירים יותר כמו כתום וירוק. הסטייל הנועז לא מתאפיין בלבוש מסוים, אלא בפריטים סגנוניים שמתאפיינים בהיותם מיוחדים. אם אתם רוצים להעניק לעצמכם מראה נועז, תוכלו גם לשלב פריטים שאין אצל אף אחד ולגמרי יבליטו אתכם בשטח.

 

סטייל יומיומי

איך הופכים את הקז'ואל שלנו למעניין? חולצות טי-שירט יחד עם ג'ינס זה המראה שכולנו הולכים עליו בעבודה או במפגשים חברתיים. אצל נשים נוכל לראות גם גיוון של שמלות קלילות או חצאיות. את הלוקים הבסיסיים אפשר לשדרג עם אקססוריז, צבעים מיוחדים וגם עם גיוון בסגנון הביגוד. כלומר, כשאתם הולכים לרכוש בגדים חדשים, בחרו בצבעים קצת יותר בולטים והדפסים מעניינים על החולצות. בגזרת המכנסיים, אין כמו ג'ינס מחמיא שמתאים לנו. אצל הגברים, אל תבחרו אוטומטית בג'ינס בגזרה רחבה, אלא בחרו במכנס שאכן מתאים למידות שלכם ויושב עליכם בצורה מחמיאה.

 

מדוע סטייל הוא חשוב?

סטיילינג אישי הוא חשוב, לא רק כדי שנבלוט יותר בין אנשים, אלא כדי להרגיש טוב עם עצמנו ועם מה שאנחנו לובשים. בגדים שאנחנו מתחברים אליהם תמיד יהיו יותר נעימים עבורנו למראה מאשר בגדים שאנחנו לא מרגישים בהם בנוח. סטיילינג אישי בנוסף גם מייחד אותנו מאחרים ומשאיר רושם ראשוני טוב אצל כל אחד שנפגוש. אז אל תחכו, לכו לרכוש לכם חולצה חדשה או שרשרת שתוסיף לכל לוק שלכם.

בגדים אופנתיים לגברים ולנשים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא