3 הדרכים להתאמת משקפי שמש למבנה פנים

לא פעם אנחנו שומעים על אנשים שבוחרים שלא לקנות משקפי שמש חדשים בגלל שהם מתקשים למצוא את הסגנון שמתאים למבנה הפנים שלהם. הדבר גרם לנו לצאת ולפגוש מומחים בתחום כדי להבין אחת ולתמיד – מהן הדרכים להתאמת משקפי שמש למבנה הפנים? כשהתברר לנו שיש דרכים פשוטות כאלו, כתבנו אותן במדריך הנוכחי כדי להעלות את המודעות לדבר ולאפשר לאנשים שמתקשים בנושא, למצוא את הזוג המתאים להם.

 

איך בכלל הגענו אל הדרכים הנבחרות הללו?

חשוב לציין בפניכם שהגענו אל הדרכים להתאמת משקפי שמש לאחר ששוחחנו עם מספר רב של מומחים בתחום האופטיקה. שאלנו, חקרנו, ביררנו אבל אף אחד לא ידע לתת לנו את המענה הדרוש לנו. רק לאחר זמן ממושך, הבנו שבכלל בדקנו את התחום הלא נכון. שכן, היינו צריכים לפנות אל מומחים מתחום האופנה. כשהבנו את הטעות שלנו, פרסמנו פוסט בפייסבוק שהביא אלינו לא מעט מומחים בתחום שהתנדבו למסור לנו את הדרכים השונות להתאמה המושלמת. במדריך זה נציג בפניכם את הדרכים הנבחרות.

 

התאמת משקפי שמש למבנה הפנים – דרך מספר 1: באמצעות מפגש עם סטייליסטית

יכול להיות ששמעתם לא פעם על מפגשי סטיילינג שמתקיימים על ידי מומחים בתחום האופנה. ייתכן שגם אתם חשבתם שמדובר במפגשים שכוללים רק התאמת בגדים, אבל האמת היא שכל אחד יכול להתאים לעצמו את המפגש. המומחים בתחום סיפרו לנו שאפשר לתאם מפגש שכולל התאמה של משקפי שמש לגברים, נעליים וכובעים (כלומר, מפגש אקססוריז). כך שאם אתם זקוקים למפגש כולל, כדאי שתבחרו באפשרות הזו.

 

התאמת משקפי שמש למבנה הפנים – דרך מספר 2: באמצעות אפליקציה

יש לא מעט אפליקציות שמסייעות לנו להתמודד עם קשיים שונים שאנחנו חווים בחיים. אז מישהו חכם חשב כבר לפתח אפליקציה שתאפשר לכל אחד להתאים את המשקפיים שמתאימות למבנה הפנים הייחודי שלו. כדי שתוכלו לבצע את ההתאמה המושלמת, עליכם להיכנס לאפליקציה ולבחור באחת מהאפשרויות הבאות:

  1. לצלם את הפנים שלכם ולחכות להתאמה
  2. לבחור תווי פנים באפליקציה ולחכות להתאמה לאחר סיום בניית מבנה הפנים שלכם

 

התאמת משקפי שמש למבנה הפנים – דרך מספר 3: באמצעות סיוע מטעם נציג מכירות

אתם כנראה רוצים להימנע מהדרך הזו, אבל אנחנו בכל זאת היינו צריכים לציין אותה במדריך הנוכחי. היא אמנם דרך נוראית שרבים מעדיפים להימנע ממנה (בגלל שכידוע, לנציגי המכירות יש אינטרס להציע  לכם את המשקפיים היקרות ביותר או את אלו שצריך להוריד כבר מהמדפים). אז חשוב שתדעו שאנחנו לא מעודדים לבחור בדרך הזו, אבל היינו חייבים לציין אותה, פשוט כי היא קיימת.

 

לסיום

עד כאן המדריך שיאפשר לכם להתאים את משקפי השמש הבאות שלכם למבנה הפנים שלכם. מאחלים לכם שתמצאו את הדרך הטובה ביותר עבורכם ותיהנו ממשקפי שמש מחמיאים ויפים בקיץ הקרוב, בהצלחה!

דוגמנית

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא