איך מודדים מידה לנעלי צעד ראשון

מדידה של נעלי צעד ראשון לפעמים עשויה להישמע לרבים כעניין לא פשוט. שכן, תינוקות קטנים שלא נעלו נעליים וסנדלים עשויים לחשוש מההליך ולהתנגד. יש מי שמדמים את המצב להגעה אל רופא שיניים. כדי להפחית חששות ולאפשר לכם, ההורים למדוד את הנעליים החדשות ללא חשש, יצאנו לבדוק מהן השיטות המוכרות ביותר למדידה של נעלי צעד ראשון בקלות ובמהירות.

 

מי סייע לנו בכתיבת המדריך?

את המדריך הזה כתבנו בזמן שישבנו עם אנשים נוספים שסייעו לנו להבין איך מודדים את המידה של הנעליים של הקטנטנים שלנו. אם אתם סבורים שמדובר באנשי מקצוע שיודעים סודות חשובים, תדעו שאין זה נכון. מדובר באנשים כמונו כמוכם. הורים לקטנטנים שפיתחו שיטות מיוחדות שאפשרו להם למדוד את מידת כף הרגל בקלות. קראו את השורות הבאות ותגלו את הרעיונות החכמים שהומצאו על ידי מוחות קדחתניים.

 

איך מודדים מידה לנעלי צעד ראשון? הדרך המיוחדת של אושר, אמא לבן 1.3

אושר היא אמא ל – 6 ילדים. כך שיש לה ניסיון רב במדידה של נעלי צעד ראשון לקטנטנים. לדבריה, עם הילדים הראשונים היא הייתה מקדישה שעות ארוכות בקריאה של ספרים או של מאמר נעלי צעד ראשון שאפשרו לה להבין איך בוחרים בכלל נעל וכמובן שגם איך מודדים. בסופו של דבר, היא המציאה שיטה משלה. היא פשוט הציגה לילד סרט אהוב בנייד ובינתיים היא מדדה את הנעל. כשראתה שהנעל מתאימה לילד, היא ביקשה ממנו לקום כדי לראות שבאמת מדובר בנעל שמחזיקה את הרגל היטב.

 

איך מודדים מידה לנעלי צעד ראשון? הדרך המיוחדת של יעלה, אמא לבת 1.5

יעלה ציינה שהיא תמיד מגיעה עם הילדים שלה אל החנות. שכן, היא שמעה לא פעם על אימהות שמזמינות נעליים מאתרים שונים. לדבריה, אם הילדה מתנגדת במדידת הנעליים, היא מציעה לה מאכל אהוב שמשכיח ממנה את הסיטואציה שהיא לא תמיד מעוניינת בה. לדבריה של יעלה, היא משתמשת במאכלים הבאים, אבל כל אחד יכול לבחור בהתאם לילד שלו:

  • ענבים
  • במבה
  • חטיף פירות מיובשים

 

איך מודדים מידה לנעלי צעד ראשון? הדרך המיוחדת של יפעת, אמא לבן 1.8

יפעת ציינה בפנינו שהיא מודדת את הנעליים בזמן שהיא מספרת לילד סיפור שהוא אוהב. לדבריה, הילד שלה מאוד אוהב סיפורים וברגע שהיא מתחילה לספר, הוא נכנס לעולם הדמיון ופשוט מתמסר. הדבר גרם לנו להבין שמדובר באפשרות שניתנת לשדרוג. כך שאתם בעצם יכולים להשמיע לילד סיפור מיוטיוב מבלי להסתכל על המסך אם אתם מעדיפים שלא לחשוף אותו לסרטים.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדרך למדוד את המידה של כפות הרגליים הקטנות של הילדים שלכם. כעת, כשיש לכם את הדרכים השונות, נותר לכם רק לבחור את המתאימה ביותר עבורכם.

רגליים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא