4 טעויות בלבישת חליפה – איך להימנע

בגדי היום יום שלנו הם בגדים שלא מצריכים מאיתנו הרבה מחשבה ומאמץ.

ללבוש ג'ינס כולל כפתור של כמה כפתורים או שימוש בריץ' רץ', לבישת חולצת טי שירט כוללת בסך הכל הכנסה נכונה של הידיים לשרוולים ושל הראש לפתח שלו, וזה הכל – אנחנו מוכנים ליציאה.

אולם כשאנחנו לוקחים את הלבוש שלנו צעד אחד קדימה באירועים כמו חתונה, אירועים עסקיים, בר מצווה, ברית, ערבי גאלה ועוד – אנחנו נתקלים בלבישת חליפה שדורשת מאיתנו הרבה יותר מאמץ ומחשבה.

לצערנו גברים רבים לא בטוחים כיצד ללבוש חליפה בצורה טובה, ולכן ריכזנו לכם כאן 4 טעויות בלבישת חליפה – איך להימנע.

 

"איך לא שמת לב? לא הרגשת?"

כפתור כפתורים הוא אחד המכשולים הגדולים בזמן לבישת חליפה. אנשים רבים ממהרים לכפתר את הכפתורים ולא שמים לב שהם מכפתרים, בעצם, לפתחים הלא נכונים ויוצרים אי סימטריה בלבישת החולצה המכופתרת. הרבה פעמים כשמגלים את הפאדיחה זה כבר מאוחר מדי ואחרי שכמה וכמה אנשים קלטו, ולכן אנחנו ממליצים להתארגן מול המראה בבית ולוודא שאתם מכפתרים כל כפתור אל הפתח המתאים לו. גם תמנעו פאדיחה גדולה וגם תיראו הרבה יותר טוב וכמו שמראש תכננתם.

 

4 טעויות בלבישת חליפה – איך להימנע

התאמת צבעים היא אחת הטעויות בנפוצות ביותר בלבישת חליפה, וגברים רבים חושבים שזה בסדר להסתפק במה שיש להם בארון ולאלתר. אולם הדבר הזה כבר ממש לא עובד ככה, בטח לא בעולם שבו הסטייל והלוק הוא הלחם והחמאה של עולם האירועים. לכן, אם אתם לא בטוחים בהתאמת צבעים בחליפה שלכם – עדיף לבקש עזרה מאשר לעשות את זה לבד.

גברים רבים מוצאים את עצמם רוצים לצאת מהקופסה ולגוון, אך התאמת הצבעים שלהם היא לא מתאימה ונראית לא טוב. במידה וכך זה עובד גם אצלכם, עדיף להישאר עם הצבעים שאי אפשר לטעות איתם – שחור, לבן ואפור.

 

חולצה מכופתרת מחוץ למכנסיים – לא בא בחשבון

לבישת חליפה מעלה אצל גברים רבים את השאלה "למה לא להשאיר את החולצה המכופתרת מחוץ למכנסיים?". ובכן, יש לנו תשובה ברורה לשאלה הזאת – פשוט כי זה לא עובד. במידה ואתם הולכים על חצי חליפה ומוותרים על הג'קט תוכלו להישאר עם החולצה המכופתרת מחוץ למכנסיים, אבל בזמן לבישת חליפה מלאה ובאירועים רשמיים – הדבר לא בא בחשבון בשום אופן.

 

התאמה של נעליים היא לא פחות מחובה

לבישת חליפה מביאה איתה התאמה של נעליים מתאימות, וגברים רבים חושבים שנעלי הספורט אלגנט שהם קנו לפני שנתיים יכולות עדיין להתאים לכל אירוע, וזו ממש טעות. בגדים לגברים מסוג יום יומי בהחלט יכולים להתאים לנעלי הספורט האלו, אבל בזמן לבישת חליפה תצטרכו להיערך עם נעליים קצת יותר מכבדות ומתאימות כמו מוקסין, נעלי עור לגברים ועוד.

 

עניבה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא