למה מיטות קומותיים חזרו לאופנה בשנים האחרונות

מיטת קומותיים הייתה מוצר פופולרי בעבר. בשנים האחרונות הן חזרו להיות טרנדיות ויותר משפחות רוכשות אותן עבור ילדיהם.

אם שאלתם את עצמכם מדוע הן חזרו לאופנה ומהם היתרונות שלהן, אתם מוזמנים לקרוא על כך ועוד בכתבה שלפניכם.

 

אז למה הן חזרו?

בשנים האחרונות ניתן לראות כי יוקר המחייה משפיע על תחומים רבים ביניהם, רכישה או השכרה של דירות במחירים מוזלים יותר אשר משפיעים על הגודל שלהן. במצב כזה אחים רבים ישנים יחד בחדר אחד ויש לחסוך במקום. מיטות קומותיים הן פתרון מעולה לכך, כיוון וחוסכות מקום רב בחדר כיוון וזוהי מיטה אחת במקום שתיים פזורות.

יתרון כספי נוסף מתבטא בעובדה כי לעיתים מיטת קומותיים עולה פחות מרכישה של שתי מיטות יחידניות. באופן זה ניתן לחסוך עוד מבחינה כלכלית.

 

זמן איכות וכיף

יתרון נוסף של מיטות הקומותיים הוא הכיף והחיבור שהן עשויות ליצור בין האחים בחדר. כאשר ניתן להשתמש במיטה ככלי משחק וכך ליצור גיבוש וחיבור בין שני האחים. בנוסף, קיימות מיטות הכוללות מיטה נוספת עבור חבר שמתארח. כך המיטה מאפשרת בעצם אמצעי שינה עבור שלושה ילדים וניתן לארח בכיף עוד חבר בחדר מבלי לדאוג למקום.

 

סוגים של מיטות קומותיים

קיימים מספר סוגים עבור מיטות קומותיים מעוצבות. חלקן מתאימות לילדים קטנים יותר וחלק לגדולים, יש צורות שונות ומיוחדות כמו רכבת, מכונית, מטוס ועוד. קיימים צבעים מיוחדים למיטות וכמובן, שיש מיטות יותר סולידיות וסטנדרטיות למי שירצה. ניתן למצוא ברשתות השונות את סוגי המיטות, כאשר כל אחת יכולה להיות עשויה מחומר אחר, כמו עץ, מתכת וסיבית.

 

למה חשוב לשים לב

במידה והחלטתם לבצע רכישה של מיטת קומותיים חשוב שתשימו לב למספר קריטריונים הכוללים: אסתטיקה, יעילות ואמינות, תפעול נוח ופונקציונאליות של המיטה. כך למשל מבחינה פונקציונאלית חשוב לשים לב האם יש תוספות שונות למיטה כמו מגירות אחסון, ארונות צמודים, סולם לקומה השנייה ועוד.

כמו כן, חשוב לא לשכוח את הבטיחות ולוודא היטב כי המיטה עומדת בתו התקן הישראלי והיא בטוחה לשימוש.

 

יש גם חסרונות

עם סך היתרונות הרבים של המיטה, קיימים גם חסרונות שחשוב לשים לב אליהם. כך לדוגמא, יש סיכון ברכישה של מיטה זו בעיקר עבור הילד שישן במיטה העליונה. חשוב לזכור זאת ולהיות במעקב.

 

בסיכומו של דבר

מיטות קומותיים הן לא דבר חדש והן חזרו לאופנה בשנים האחרונות ולא סתם. למיטות מסוג זה יתרונות רבים כמו חסכון של מקום וכן, חסכון מבחינה כלכלית. בנוסף, הן יוצרות אפשרויות לחיבור בין האחים החולקים יחד את החדר והמיטה. קיימות אפשרויות שונות של מיטות קומותיים השונות במראה, בחומר ובאלמנטים שלהן. בעת הרכישה של מיטה מסוג זה חשוב לבדוק עוד פרמטרים וכמובן כי היא עומדת בתו התקן הישראלי ובטוחה לשימוש.

חדר שינה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
השימושים של שולחן כתיבה
השימושים של שולחן כתיבה

למרות שהוא מזוהה בדרך כלל עם משימות הקשורות לעבודה, שולחן כתיבה מציע מגוון רב של שימושים גם מעבר לעבודה משרדית. אז למרות שקוראים לו "שולחן

קרא עוד »