החנויות לעיצוב הבית שאסור לפספס כשעוברים דירה

הרגעים המרגשים ביותר שבאים לידי ביטוי בעת מעבר דירה נוגעים בדרך כלל לתחום העיצוב. שכן, מדובר בתחום נרחב שמאפשר לכל אחד להפוך את הבית החדש שלו לייחודי. לקראת מעבר הדירה המרגש שלנו, החלטנו לעצור את שטף הכתיבה ולהעלות לרשת מדריך שיעסוק בחנויות עיצוב הבית שאסור לפספס עבור אלו שעוברים דירה בקרוב – הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים בנושא.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את החנויות לעיצוב הבית שאסור לכם לפספס כשאתם עוברים דירה, חשוב שנציג בפניכם את האנשים שסייעו לנו להגיע אל החנויות האלו. שכן, במהלך המעבר דירה שלנו, היינו כל כך עסוקים בהתארגנות על אריזה, הובלה וניקיון, שלא היה לנו זמן בכלל לחשוב על חיפוש חנויות.

אלו שסייעו לנו הם גולשים בקבוצת פייסבוק שעוסקת בעיצוב הבית. כתבנו פוסט בקבוצה זו לפני כמה שבועות וביקשנו לקבל המלצות חמות. לשמחתנו, הרבה גולשים סייעו בשמחה וציינו בפנינו כמה המלצות חמות שאפשרו לנו לעצב את הדירה החדשה על הצד הטוב ביותר.

 

 החנות לעיצוב הבית שהגיעה אל המקום ה – 1 ואסור לכם לפספס: אוליווד רהיטים

תכירו את החנות שהומלצה על ידי רבים מהגולשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך. מדובר באוליווד רהיטים שכבשה בסופו של דבר גם אותנו. שכן, ברגע שראינו שיש מספר רב כל כך של המלצות, החלטנו לנסות אותה בעצמנו.

מדובר בחנות מקוונת (שזהו יתרון משמעותי עבור מי מכם שאין להם זמן לצאת לראות את הרהיטים במקום). כדי להקל עליכם, הוספנו את הקישור לאתר שנמסר לנו ממש לא מזמן והפך את הבית שלנו למעוצב ברמה גבוהה: https://uliwood.co.il.

 

החנות לעיצוב הבית שהגיעה אל המקום ה – 2 ואסור לכם לפספס: החנות של שלמה

אם יש לכם זמן לצאת לחיפוש אחר פריטי עיצוב מיוחדים שמיובאים מארצות המזרח, אתם צריכים להגיע אל דרום תל אביב. בסמטה נידחת שנמצאת ליד רחוב שטרן הקצר, תוכלו לגלות את החנות של שלמה. הוא מייבא כל מיני פריטים שמשדרגים את כל חללי הבית. הנה כמה מהפריטים שתוכלו למצוא אצלו:

  • סולמות במבוק
  • מראות קש
  • סלים מקש ועוד

חשוב מאוד רק לוודא מראש שהחנות פתוחה לפני ההגעה, שכן, שלמה לא תמיד נמצא בה.

 

טיפ חשוב לקראת סיום

רגע לפני שהמדריך הנוכחי מגיע לסיומו, אנו רוצים לתת לכם טיפ חשוב. כשאתם עורכים רכישה של רהיטים ופריטים נוספים למטרת עיצוב הבית, אתם צריכים להיות בטוחים שאתם קונים בחנות שיש בה פריטים איכותיים. החנויות שהומלצו לעיל עברו בדיקה מקיפה, אך אם תבחרו בחנויות נוספות, דעו שעליכם לבדוק את העניין בעצמכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם להכיר את חנויות לעיצוב הבית שאסור לכם לפספס לפני מעבר הדירה. נאחל לכם שתעצבו את הדירה החדשה על הצד הטוב ביותר! בהצלחה.

ריהוט דיקט

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
השימושים של שולחן כתיבה
השימושים של שולחן כתיבה

למרות שהוא מזוהה בדרך כלל עם משימות הקשורות לעבודה, שולחן כתיבה מציע מגוון רב של שימושים גם מעבר לעבודה משרדית. אז למרות שקוראים לו "שולחן

קרא עוד »