מדריך לבחירת שולחן אוכל פונקציונלי

שולחן אוכל פונקציונלי צריך להיות לא רק יפה, אלא באמת פרקטי ונוח לאירוח ולאכילה, מה הדברים שחייבים לקחת בחשבון לפני שבוחרים את השולחן

 

הכירו את שולחן האוכל

בבית שלכם יש המון שולחנות כך שכל אחד מתאים לשימוש בו ולשימוש שנעשה בחדר בו הוא ממוקם. שולחן כתיבה בחדר העבודה, שולחן קטן לסלון וכמובן שולחן האוכל במרכז הבית. בנוסף לעיצוב ומיקום המטבח, נמצא גם שולחן האוכל אשר לרוב יהיה גדול מאוד, כזה שיכיל את כל בני הבית, עבור ארוחה משפחתית. למרות שבמטבח מאוחסן כל האוכל וכלי האכילה, בפועל אוכלים את האוכל בשולחן האוכל ועל כן חשוב לבחור שולחן פונקציונלי ופרקטי.

 

התחילו מאומדן אנשים בארוחה

בדומה לבחירת ארונות אשר דורשת מכם לבחור בין ארונות סנדוויץ לבין ארונות פתיחה, גם שולחנות יש אין ספור הן מבחינת העיצוב אך גם מבחינת הגודל. על מנת לבחור שולחן שבאמת יענה על כל הצרכים שלכם, התחילו לאמוד כמה אנשים באמת ישבו סביב השולחן – בשגרה, בארוחות מיוחדות ובמקסימום. גודל שולחן עבור משפחה של 4 אנשים, יהיה שונה לגמרי ממשפחה של 7 אנשים.

 

חפשו שולחנות נפתחים ונסגרים

לאחר שאמדתם את כמות האנשים שישבו יחדיו סביב השולחן, יכול להיות שהגעתם להבנה כי השולחן בשגרה אמור להכיל מספר קטן יחסית של אנשים, אך בימי שישי או בשבת אמור להכיל הרבה יותר אנשים. לצורך כך, קיימים בשוק שולחנות בעלי יכולת הרחבה, סגירה ופתיחה. כך, בימי החול יהיה לכם שולחן אוכל קטן ובסופי השבוע יהיה לכם דווקא שולחן אוכל גדול שיכיל את כולם.

 

בחרו חומר איכותי אך בר ניקיון

טעות נפוצה היא לבחור שולחן רק לפי היופי שלו מבלי להתחשב בחומר ממנו עשוי. בגלל שהשולחן אמור לשרת אתכם לאוכל ולשתייה, חשוב שתבחרו שולחן אשר עשוי מחומר שקל לנקות אותו או לחילופין, קנו ביחד עם השולחן כבר מפה בגודל מתאים שתכסה את השולחן ותאפשר לכם לשמור על הניקיון והאיכות שלו.

 

התאימו כסאות לשולחן

בחירת שולחן היא אכן בחירה גורלית וקשה בגלל כמות האופציות, אך לא פחות חשובה מכך היא בחירת הכיסאות. שימו לב שהגובה של השולחן והרוחב בין הרגליים שלו, מאפשר לכם לשלב מספיק כיסאות סביב השולחן. שולחן גדול אשר מעוצב לא בצורה מתאימה, לא תמיד יכול להכיל מספיק כיסאות כמו שנדמה לכם. בחרו כיסאות שיתאימו גם בגודל לשולחן, אך גם במראה לקבלת מראה אחיד ומושלם.

בחירת שולחן אוכל פונקציונלי באמת חייבת להתחשב בגודל שאותו אתם צריכים מבחינת אומדן האנשים שישבו סביב השולחן שלכם, בשגרה אך גם בארוחות שישי או ארוחות משפחתיות. תוכלו לבחור שולחן אשר מתרחב ומתקצר מחומר שקל לנקות אותו, כך שיתאים לכל סוגי הארוחות שלכם וכמובן, אל תשכחו להתאים כיסאות המתאימים בגודל אך גם במראה. שיהיה בתיאבון.

 

פינה מעוצבת

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
השימושים של שולחן כתיבה
השימושים של שולחן כתיבה

למרות שהוא מזוהה בדרך כלל עם משימות הקשורות לעבודה, שולחן כתיבה מציע מגוון רב של שימושים גם מעבר לעבודה משרדית. אז למרות שקוראים לו "שולחן

קרא עוד »