איך משתמשים בדוד שמש חכם?

כמו בנושאים רבים בחיינו, התקדמות הטכנולוגיה הגיעה גם לתחום דודי המים.

גופים רבים פועלים על מנת להביא לנו בעתיד הקרוב אפשרות לעבור ל"בית חכם" – כזה שכל המכשירים החשמליים בו פועלים גם מרחוק, וניתן לשלוט בהם על ידי לחיצת כפתור אחת.

מה הופך את דוד השמש החכם ל"חכם"?

 

דוד שמש רגיל

לפני שנרחיב על המנגנון של דוד השמש החכם, נתחיל בסקירה קצרה של דוד השמש הוותיק והטוב. דוד השמש בנוי משני חלקים עיקריים – קולט השמש ומיכל האגירה. קולט השמש הוא החלק שאחראי, כמו כן הוא, על קליטת קרני השמש והפיכתן לאנרגיית חום. אנרגיה זו היא שגורמת למים שבדוד להתחמם, ללא צורך בפעולה חשמלית.

 

דוד שמש חכם – מותאם אליכם במאה אחוז

איך זה עובד?

דוד השמש החכם פועל על אותו המנגנון כמו דוד השמש הרגיל – אך בשינויים טכנולוגיים מסוימים. לדוד השמש החכם מצורף לוח בקרה, שמהווה "מפסק חכם".

 

מה מאפשר דוד השמש החכם?

המפסק מאפשר לכל אדם להתאים את טמפרטורת המים בדוד לטמפרטורה בה הוא מעוניין להתקלח, ואף לשלוט על כמות המים בהם הוא ירצה להשתמש. ניתן אף להזין זמנים קבועים בהם הוא מעוניין להרתיח את המים, ובכך לייתר את הצורך להדליק את הדוד ולהמתין זמן ממושך למים חמים.

המים החמים יהיו זמינים בכל עת ובכל כמות שהאדם מעוניין בהן. ניתן לשלוט על הדוד החכם מרחוק, על ידי הורדה של אפליקציה ייעודית אל הסמארטפון שלכם. באפליקציה תוכלו לא רק להתאים את כמות וטמפרטורת מים ואת הזמנים בהם יעמדו לרשותכם מים חכמים, אלא גם לעקוב אחר צריכת המים בביתכם ואחר הדלקות הדוד.

 

חיסכון אדיר בזמן, בכסף ובאנרגיה!

בעזרת דוד השמש החכם תוכלו לדייק את הזמנים בהם אתם מעוניינים להשתמש במים חמים, לוודא כי הדוד לא דולק מעבר לדרוש ובכך לחסוך במים, בכסף – ואף בזמן שעד עכשיו בזבזתם כדי להמתין לכך שהמים יתחממו.

 

נשמע לכם טוב? תזמינו מתקין דודים מוסמך כדי שיתקין דוד שמש חכם בביתכם

מפאת החדשנות שלו, התקנה של דוד שמש חכם מצריכה את עזרתו של מתקין דודים מוסמך ומקצועי. גם אם אתם בטוחים שאתם יודעים להתקין דוד בעצמכם, זכרו שצריך לדאוג לכך שכל החיישנים הטכנולוגיים יעבדו כראוי, ויהיו מחוברים למערכת חימום המים בצורה תקינה. אלו דברים שרק מתקין דודים מוסמך יכול לבצע, שכן הוא עבר הדרכה מקצועית וסביר להניח שהתקין כבר לא מעט דודי שמש חכמים שכאלו.

על מנת לקבל את כל המידע בנושא דוד שמש חכם, תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט https://www.myim.co.il. באתר אף תוכלו להזמין אליכם הביתה מתקין דודים מוסמך ומיומן, שידאג לכך שתוך זמן קצר כבר תוכלו להתחיל לשלוט על הזמן והטמפרטורה של המים!

 

דוד וקולט מחוברים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מה בדיוק עושה שמאי אומנות?

עבודתו של שמאי אמנות היא תוצאה של ניסיון רב, ידע נרחב ומיומנות בזיהוי יצירות אומנות ובהערכת שוויין.  עבודתו של שמאי אומנות ממוקמת בדיוק במרכז שמשלב

קרא עוד »
הכירו את אתר ריבט!
הכירו את אתר ריבט!

בתחום ההימורים המקוונים והימורי ספורט, יש אינספור פלטפורמות לבחירה. פלטפורמה אחת שזכתה לתשומת לב משמעותית היא Rebet777. במאמר מקיף זה, נחקור ונכיר לכם את אתר

קרא עוד »