איך ניתן להוזיל הובלה – מדריך קצר

הובלה היא דבר שרובנו לא אוהבים להתעסק אתו הסיבות לכך נעוצות בקשר הרופף בין הלקוח שזקוק להובלה, לבין המוביל שמספק את השירות. כמה פעמים קבעו אתנו שעה והגיעו שלוש שעות מאוחר יותר? כמה פעמים קבעו אתנו וביטלו ברגע האחרון? כמה פעמים סגרו אתנו מחיר ובסוף בקשו יותר? אכלנו לא פעם מרורים מכל מיני מובילים שלא עמדו במה שהבטיחו לנו ומאז אנחנו נרתעים מעט ממעמד המעבר. כפועל יוצא של יחסנו לעניין ההובלה אנחנו שמחים לשלם כמה שפחות על השירות. להלן מדריך קצר שיראה לכם כיצד ניתן להוזיל את עלות ההובלה.

 

השוק פרוע השוו מחירים

ענף ההובלות הנו שוק פרוע ואתם עשויים לגלות שעל אותה הובלה תקבלו הצעות מחיר שונות מאוד מספקים שונים ולכן, מומלץ מאוד לא להתעצל ולעשות סקר שוק מקיף ומדוקדק. צרו קשר עם מספר רב של חברות sopick.co.il, לפחות חמש חברות הובלות ובקשו הצעת מחיר להובלה שלכם. השוו בין ההצעות ובדקו האם ההצעה הנמוכה ביותר טומנת בתוכה מוקש כלשהו, או שהיא לגמרי זהה בכל מרכיביה לאחרות רק פשוט יותר זולה. שימו לב אולי היקרים ביותר מציעים משהו שההצעה הזולה לא מציעה לכם.

 

בקיץ ההובלה עולה יותר

ידוע שמחירי ההובלות בעונת הקיץ גבוהים יותר ולכן, כדאי לכם מאוד לתכנן את מעבר הדירה שלכם לעונת החורף, זה יעלה לכם פחות אין בכלל ספק. בקיץ נוח יותר להעביר חפצים ללא גשם, ברקים ורעמים, הילדים בחופש ולכן המחירים גבוהים יותר. ההיצע בקיץ גדול מאוד ואם לא תסכימו למחיר של המוביל יהיה משהו אחר שכן יסכים ואתם תלחצו ואולי תישארו ללא מוביל. אם מחיר ההובלה מאוד חשוב לכם בצעו את ההובלה בחורף.

 

בצעו אריזה חכמה

כשאומרים אריזה חכמה מתכוונים לניצול נכון של האריזה במטרה לחסוך בעלותה. למשל, סל הכביסה שלכם הוא מתקן נהדר שבו ניתן לארוז דברים שאינם שבירים והוא יחסוך מכם לפחות את העלות של קרטון אחד ואולי שניים תלוי בגודלו. חשבו על חפצים נוספים כמו סל הכביסה שיש לכם בבית וניתן יהיה לארוז בהם חפצים כאלה ואחרים. גם מזוודות ותיקים יסייעו לכם במקום הזה. בגדים ניתן לארוז בשקיות זבל ללא שום בעיה או דאגה שמשהו יקרה והן זולות בהרבה מקרטונים. בדרך זו תוכלו לחסוך בין 8 ל- 10 קרטונים וכל שקל נחשב.

 

אל תעבירו דברים שאתם לא באמת צריכים

מעבר דירה זה זמן מצוין לבדוק אולי יש לכם בבית דברים שאתם לא באמת צריכים, תרמו אותם לנזקקים, זרקו לפח מה שלא בר שימוש בכלל ואל תסחבו פריטים שאתם לא משתמשים בהם. פריטים קלאסיים שתגלו שניתן למסור ולא לקחת אתכם הם למשלף, צעצועים של הילדים שלא נמצאים כבר בשימוש כי הילדים גדלו.

 

תמיד ניתן לחסוך

כמעט בכל דבר ניתן לחסוך וכך גם בהובלות, אל תזלזלו בכסף קטן מכיוון שבארבעה אלמנטים שונים של חיסכון תגיעו בסוף למאות שקלים שיישארו בכיסכם.

שירות הובלות

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מה בדיוק עושה שמאי אומנות?

עבודתו של שמאי אמנות היא תוצאה של ניסיון רב, ידע נרחב ומיומנות בזיהוי יצירות אומנות ובהערכת שוויין.  עבודתו של שמאי אומנות ממוקמת בדיוק במרכז שמשלב

קרא עוד »
הכירו את אתר ריבט!
הכירו את אתר ריבט!

בתחום ההימורים המקוונים והימורי ספורט, יש אינספור פלטפורמות לבחירה. פלטפורמה אחת שזכתה לתשומת לב משמעותית היא Rebet777. במאמר מקיף זה, נחקור ונכיר לכם את אתר

קרא עוד »