החלפת צנרת בלי הרס – עלות ויתרונות

אין ספק שדברים שנראו לנו דמיוניים בעבר, הפכו למציאות. לפני מאות שנים היכולת לטוס בשמיים ממקום למקום הייתה בגדר פנטזיה. לפני עשרות שנים אף אדם לא חשב שיוכל לשלוח תמונות בעזרת מכשיר נייד שיכול להגיע לכל מקום בעולם, ולתקשר עם כל אדם בעזרת האינטרנט. לפני שנים אחדות, איש לא העלה בדעתו שרובוטים קטנים יטיילו בצנרת הבית שלנו ויטפלו בנזילות וסתימות בשלט רחוק. אז כיצד זה מתאפשר וכמה זה יעלה לנו?

 

שלב ראשון – אבחון הבעיה

בעולם האינסטלציה קיימים אינספור סוגים של תקלות ובעיות שיכולות להיווצר בצנרת הבית, החל מנזילות שגרתיות ועד פיצוץ של צינור מים מרכזי. בעוד חלק מהנזקים נראים לעין ולכן גם פשוטים לאיתור, בחלק גדול מהנזקים המקור נמצא בחלקים שקשה מאוד להגיע אליהם, כמו בתוך קירות גבס קשים.

על מנת לאבחן את התקלה וחומרתה, יש לראותה. הפתרון המתבקש כמובן, הוא שבירה של הקיר עד שנגיע אל מקור הבעיה וכך נוכל לטפל בה בקלות, אך אם תשאלו אינסטלטור המחזיק במכשירים מתקדמים לפתרונות אינסטלציה כמו אושר לוי שירותי אינסטלציה, הוא יספר לכם שאפשר גם אחרת.

כיום, ניתן להגיע כמעט לכל חלק של צנרת הבית בעזרת רובוטים זעירים, מצוידים במצלמות, שעושים את העבודה המלוכלכת עבורנו. באמצעות מסך, האינסטלטור יכול לראות את כל מה שרואה הרובוט, וכך לנווט אותו ולאתר את הנזק. לאחר מציאת המיקום המדויק, האינסטלטור מאבחן את הבעיה וחומרתה וכל זאת בלי לפגוע במילימטר אחד מהקיר שלכם.

אבחון הבעיה

 

שלב שני – בחירת אופן הטיפול

כשמדובר בטיפול בנזקי צנרת בלי הרס יש מספר דרכים לחידוש צינורות. אחת הדרכים המרכזיות נקראת שירוול. שיטות השירוול שימושית במקרים בהם קיים נזק בצינור המביא לנזילות רבות, ואף במצבים בהם נדרש שיקום לצינור עם חורים וזליגות רבות. השימוש בשיטה נעשה באמצעות החדרת צינור המצופה בחומר איטום פולימורי. בעזרת החומר, הצינור נצמד לדפנות הצינור, וכך למעשה הופך את הצינור הבלוי לצינור חדש המוכן לשימוש.

 

השלב האחרון – תשלום

המחיר של חידוש צנרת בשיטת השירוול או בשיטות שונות שנעשות ללא הרס, משתנה ביחס לסוג הצנרת, חומרת הנזק, סוג הטיפול הנדרש לתיקון התקלה ועוד פרמטרים שונים. הוא מתומחר באזור ה-3,000 ₪ ומעלה והוא יחסוך לכם הוצאות רבות הנובעות מהנזק הנוסף הכרוך בתיקון הקירות או הרצפה, שניזוקו כתוצאה מהריסתם בדרך אל הצינור הפגוע.

תשלום

 

סיכום

חידוש צנרת ללא הרס נשמע כמו אפשרות שקיימת רק בדמיון, אך הודות לטכנולוגיות מתקדמות, אינסטלטורים יכולים לתקן דליפות ונזקים שמקורם עמוק בתוך קירות הבית מבלי להרוס את הקירות. ביצוע הליך מסוג זה מתחיל באיתור מקור הבעיה על ידי החדרת מצלמה זעירה לתוך הצינור, אשר באמצעותה האינסטלטור משיג תמונה ברורה של הצינור ושל חומרת הבעיה. לאחר התרשמות, האינסטלטור יבחר באיזו שיטה עליו לנקוט לטיפול הבעיה. חידוש צנרת ללא הרס יתחיל ב-3,000 ₪ ועלול לעלות אף יותר בהתאם לחומרת התקלה, סוג הצנרת ועוד.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא