יתרונות וסכנות של הזמנת תרופות אונליין

לצאת מהבית כדי לרכוש תרופות? הצחקתם אותנו, אנחנו לא בניינטיז. היום רוכשים תרופות דרך הרשת, בלי יותר מדי מאמצים ובלי להתניע את הרכב. אז איך הפך שוק התרופות באונליין לתעשייה משגשגת, מה היתרונות ברכישת תרופות ברשת, וממה צריך להיזהר? הכל בכתבה הבאה.

 

היתרון המובהק של רכישת תרופות אונליין הוא המחיר

מסתבר שמגפה עולמית טומנת בחובה גם כמה יתרונות, ואחד מהם הוא האצה של המעבר לדיגיטל, בוודאי בכל הקשור לקניות באונליין. כיום ניתן לרכוש כל דבר ברשת, לא רק בגדים ומזון אלא אפילו תרופות ותוספי תזונה. בניגוד לחנויות ברחוב או בקניון, חנויות אונליין לא צריכות לשלם אלפי שקלים מדי חודש רק על השכרה של שטח.

ההוצאות הגדולות של חנויות פיזיות מגולמות במחירי המוצרים שלהן, ולכן הם יקרים בעשרים עד שלושים אחוזים יותר ממחירן של התרופות ברשת. קנייה של תרופות ברשת יכולה לחסוך לכם עשרות ואף מאות שקלים בכל קנייה.

 

רכישה דיסקרטית ללא תיעוד

כיום, רכישה של תרופות מרשם מתועדת במערכת הממוחשבת של קופות החולים יחד עם כל התיק הרפואי שלכם. בעולם אידיאלי, אפשר היה להניח שהמידע שלכם נותר מוגן אך בפועל המצב מורכב יותר, ולא כל אחד מעוניין שרשימת התרופות שהוא צורך תישאר מתועדת לאורך זמן.

תרופות שנרכשות באונליין לא דורשות מרשם וניתן לרכוש אותן באופן דיסקרטי, בלי שיחות מביכות עם רופא המשפחה ובלי תיעוד. מי שמעוניין ברכישה של תחליפי ויאגרה טבעיים, למשל, יכול לעשות את זה באופן דיסקרטי באתרים דוגמת טבע פלז'ר – https://www.tevapleasure.co.il.

 

הזמנות אונליין חוסכות זמן וכסף

לצאת מהעבודה מוקדם, להוציא את הרכב, לחפש חניה, לשוטט ברחבי הפארם, להמתין בתור רק כדי לגלות לבסוף שבסניף חסרה התרופה שרציתם… נשמע מוכר? ובכן, רכישת תרופות ברשת חוסכת מכם את כל הבלאגן הזה. התרופה שאתם צריכים נמצאת במרחק קליק אחד, וכיום רוב חנויות האונליין עובדות עם חברת שליחויות שמגיעה אליכם עם המוצר שרכשתם עד הבית.

רכישת אונליין חוסכת כסף על דלק ולא מעט זמן, ובעולם שבו זמן שווה כסף, לא מדובר בעניין של מה בכך.

 

הסכנה בהזמנת אונליין – תרופות ללא אישור משרד הבריאות

לצד היתרונות הרבים של רכישת תרופות באונליין, ישנם גם חסרונות. החיסרון העיקרי זו העובדה שחלק מהתרופות המשווקות ברשת לא קיבלו אישור של משרד הבריאות. בדרך – כלל מוצרים המשווקים באופן חופשי בישראל מפוקחים על – ידי משרד הבריאות, אך אם נתקלתם בתרופה שנמכרת בארה"ב אך לא בארץ, למשל, ייתכן שהתרופה נמכרת ללא פיקוח של משרד הבריאות. לפני שרוכשים תרופה ברשת, חשוב לברר מה המרכיבים שלה והאם היא בטוחה לשימוש.

 

לסיכום

בימינו כבר לא צריך לצאת מהבית ולבזבז זמן וכסף מיותר על רכישת תרופות. את הכל ניתן לעשות מתוך הנוחות של הבית, במרחק של קליק אחד. הזמנת תרופות באונליין היא זולה יותר ומאפשרת רכישה דיסקרטית, ללא תיעוד ובלי שיחות מביכות עם הרופא. חשוב לשמור על הזהירות ולרכוש אך ורק תרופות שקיבלו את אישור משרד הבריאות.

יתרונות וסכנות של הזמנת תרופות אונליין

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא