מטופלי קנאביס רפואי – 5 דברים שחשוב שתדעו

לאחרונה קיבלנו את האישור המיוחל לצריכת קנאביס רפואי. הדבר גרם לנו ללמוד את התחום באופן מעמיק. שכן, בכל פעם מצאנו דברים חדשים שלא ידענו על הקנאביס הרפואי ולא רק מבחינת החומר עצמו, אלא גם מבחינת סיטואציות שונות שנוגעות לרכישה שלו וכו'.

החלטנו להשאיר את הג'וינט שלנו בצד לרגע, כדי לכתוב מדריך מקיף שיציג בפני כל מטופלי הקנאביס הרפואי באשר הם את 5 הדברים שאנחנו למדנו וחשוב שהם ידעו. הישארו אתנו ותצאו מומחים.

 

הדבר ה – 1 שחשוב שתדעו על קנאביס רפואי: יש מגוון עצום של סוגי קנאביס

קודם כל ולפני הכול, אתם צריכים לדעת שיש מגוון ענק של סוגי קנאביס רפואי. אנחנו חשבנו שיש 3 – 4 סוגים. אך כשהתייצבנו לראשונה בבית המרקחת, התגלה לנו שיש מעל ל – 10 סוגים שונים. לכולם יש שמות מיוחדים שיגרמו לכם לרצות לטעום כל פעם אחד אחר (כך אנחנו עושים לפחות).

כך שאם אתם מגיעים לבית המרקחת ומבקשים בכל פעם קנאביס רפואי מסוג מסוים, כדאי שתנסו לצאת קצת מהקופסא ולבדוק סוגים אחרים. מי יודע? אולי תגלו שיש סוג אחר שאהוב עליכם יותר מהנוכחי?

קנאביס רפואי

הדבר ה – 2 שחשוב שתדעו על קנאביס רפואי: אפשר להזמין את הקנאביס עד הבית

אם אתם סובלים מכאבים חזקים וגיליתם שנגמר לכם מלאי הקנאביס בבית, אתם יכולים להתקשר אל בית המרקחת ולבצע משלוח עד הבית של קנאביס רפואי. כן, כן, קראתם נכון. אין מדובר באפשרות ששמורה ל -VIP כמונו, גם אתם יכולים לעשות זאת.

 

הדבר ה – 3 שחשוב שתדעו על קנאביס רפואי: אפשר לצרוך אותו בכל מיני אופנים

חשוב מאוד שתדעו שלא צריך לצרוך קנאביס רפואי רק בתוך נייר גלגול. יש אפשרות גם לאדות את החומר ולהשתמש בשמן קנאביס. אם אתם בוחרים לאדות שמן קנאביס, אתם צריכים להשתמש במתקן ייעודי שיאפשר לכם לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. איך לכם אותו? זה לא בעיה, גשו לחנות מתאימה ותבצעו רכישה.

קנאביס רפואי

הדבר ה – 4 שחשוב שתדעו על קנאביס רפואי: יש כל מיני השפעות

אי אפשר להתעלם מן העובדה שלכל קנאביס רפואי יש השפעה שונה. בזמן שסוג אחד מביא לתחושת רוגע עמוקה, השני יכול להביא לתחושה של היפראקטיביות ורצון לזוז. כל אחד חווה את ההשפעות השונות באופן אחר. כך שאם אתם מנסים קנאביס מסוג חדש, מומלץ לנסות בתור התחלה כמות מועטה.

 

הדבר ה – 5 והאחרון שחשוב שתדעו על קנאביס רפואי: אתם צריכים לנסות אותו

המדריך הנוכחי צפוי להסתיים בעוד רגע וזו ההזדמנות שלנו לומר לכם שאתם צריכים לנסות את הקנאביס הרפואי על כל סוגיו כדי לבחון מהו הסוג המתאים לכם ביותר.

 

לסיום

עכשיו אתם מכירים מקרוב את הדברים החשובים על קנאביס רפואי, כך שנותר לכם רק לנסות ולגלות איך זה משפיע עליכם.

קנאביס רפואי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא