עצמאי? כך תנהל נכון את ההוצאות שלך

עצמאים רבים חשים כי הכסף נוזל להם מבין הידיים,  זאת לאור התנהלות כלכלית לא נבונה. אולם, באמצעות מיזם הר הביטוח ניתן לנהל בצורה שקופה ואיכותית את ההוצאות ואף להוזיל באופן משמעותי את ההוצאות.

 

עצמאי? חשוב שתנהל את הכספים שלך בצורה נכונה

 המציאות הכלכלית של עצמאים רבים במדינת ישראל היא מציאות לא פשוטה, וזאת לאור ריבוי ההוצאות שיש לעצמאי ביחס לעמיתו השכיר. למעשה, עצמאים רבים עובדים עם יועצי מס כמו גם רואי חשבון אשר אמורים לנהל להם את הכספים בצורה הטובה ביותר, אולם בלא מעט מקרים לא יודעים עצמאים רבים כי הם מוציאים לא מעט כסף בעבור שירותים שהם לא זקוקים להם, כמו בענף הביטוח. ענף הביטוח הוא ענף בירוקרטי אשר רוב האזרחים ובפרט עצמאים לא מעוניינים להתעסק, וזאת לאור אי הבנה בתחום כמו גם ריבוי של נתונים. כתוצאה מכך, נוצר מצב של "כפל ביטוחי" – כלומר, תשלום על אותו מוצר ביטוחי אשר מצוי אצל שתי או לעיתים שלוש חברות ביטוח שונות. מדובר, ע"פ הערכות גסות, בהוצאה של מיליוני שקלים מדי שנה, כאשר בעבור עצמאי אשר רוצה להתנהל בצורה טובה מדובר בהוצאה כבדה מאוד אשר עלולה להוביל לכניסה למינוס ולתסכול רב. יחד עם זאת, באמצעות מיזם הר הביטוח ניתן בעבור עצמאים לנהל את ההוצאות בצורה טובה יותר, כל זאת בליווי מקצועי של צוות מומחים.

הר הביטוח – עזרה מקצועית לעצמאים לצורך ניהול כספים מיטבי

ע"פ נתונים של המפקח על הביטוח, למעלה מ 70 אחוז מאזרחי ישראל מחזיקים בכפל ביטוחי, כאשר לא מעט עצמאים כלולים גם הם במצב האיום הזה. לכן, יוזמת הר הביטוח מאפשרת לעצמאים לחסוך כסף וזאת ע"י איתור של ביטוחים אשר מצויים בחברות הביטוח השונות, ביטול של ביטוחים אשר אינם רלוונטיים וכן הוזלה משמעותית בדמי הניהול והרכישה של ביטוחים אשר מתאימים למצבו של העצמאי ולרקע שלו. צוות המומחים של החברה, ילווה את העצמאי לכל אורך התהליך באופן קל ופשוט – כל מה שצריך לעשות הוא להכניס פרטים לאתר ולאחר זמן קצר נציג ישוב בכדי לקבל פרטים מוכמנים נוספים, ולאחר זמן קצר ניתן לקבל את כל המידע אשר מציג בדיוק היכן יש מוצרים ביטוחים, האם יש כפל ביטוחי וכיצד ניתן להוזיל את המוצרים הקיימים.

 

מהם הביטוחים אשר נבדקים?

מיזם הר הביטוח מאפשר לבדוק שורה של ביטוחים אשר כוללים ביטוח חובה, ביטוח חיים, ביטוח דירה, ביטוח בריאות ועוד וכל זאת במטרה לבחון האם הביטוחים הללו קיימים, ובמידה וכן – האם יש כפל בהם. מאז החל לפעול המיזם, אלפי עצמאים גילו כי הם מוצאים מאות שקלים בעבור כפל ביטוחי, ולכן מומלץ להיכנס עוד היום ולבדוק באמצעות האתר בכתובת  https://harhabituach.co.il.

נתונים במדדים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא