על מה יש לחשוב לפני שקונים רכב חדש

רכישת רכב חדש הא, ללא ספק, מאורע מרגש מעבר למראה המלבב שלו, רכב חדש מבטיח לכל המשפחה אפשרות מוגדלת לניידות ושיפור ניכר של רמת החיים. ההוצאות בגין רכישת רכב הן, במרבית משקי הבית, ההוצאות המשמעותיות ביותר אחרי ההוצאה על רכישת הבית ונטילת המשכנתא. כיוון שכך, חשוב לשקול היטב לפני שבוחרים את הרכב החדש ונכנסים להוצאה משמעותית. מהן ההוצאות הכרוכות ברכישת רכב חדש למשפחה? על מה יש לחשוב לפני שקונים רכב חדש? מדוע כל כך חשוב לבצע השוואת ביטוח רכב עוד לפני הרכישה?  בשורות הבאות נסדר לכם קצת את העובדות.

מהן ההוצאות החשובות ביותר ברכב החדש

כאמור, ההוצאה בגין רכישת רכב חדש היא ההוצאה השנייה בגודלה ובחשיבות שלה, אחרי נטילת המשכנתא ורכישת בית חדש. מעבר לעלויות הישירות של רכישת הרכב, יש לקחת בחשבון גם את העלויות הנוספות הכרוכות ברכישה. עם העלויות הללו ניתן למנות את הטיפולים התקופתיים ברכב – טיפול 5,000 טיפול 10,000 וכן הוצאות בגין הביטוח המקיף וביטוח החובה של הרכב. זאת, בנוסף להוצאות על דלק, שגם הן משתנות מרכב אחד לאחר. זה המקום לציין שחברות הביטוח מחשבות את התעריף שלו על פי סוג הרכב, שנת הייצור, נפח המנוע ועוד אמות מידה נוספות. כיון שמדובר בהוצאה משמעותית, בהחלט צריך לקחת אותה בחשבון בעת רכישת הרכב. לפיכך, ביצוע השוואת ביטוח רכב הוא דבר מתחייב ואסור לוותר עליה למרות הפיתוי בדמות הצעה זולה יותר של חברת ביטוח כל שהיא או הצעה אחרת, שלכאורה נראית משתלמת במיוחד. יש רכבים שהוצאות התיקונים שלהם גבוהות, וגם את העניין הזה יש לקחת בחשבון.

החשיבות של ביצוע השוואת ביטוח רכב

שוק ביטוחי הרכב בישראל הוא שוק ענק ודינמי. התחרות בין חברות הביטוח היא גדולה, וייתכן מצב שעל אותו כלי רכב יתקבלו מספר הצעות ביטוח בדרך כלל יהיה שוני משמעותי במחירים בן הפוליסות. זאת, בהתאם לסוגי הביטוח הכלולים בפוליסה. עם זאת, לפני שמתחילים את ההשוואה כדאי לבחור את הכיסויים המתאימים לכם ביותר שאותם אמם מעוניינים לרכוש. מרגע שהוגדרו הכיסויים הביטוחיים הדרושים לכם, קל יותר לבצע השוואה. כיסויים ביטוחיים שבהם אתם לא מעוניינים יהיו לא יותר מאשר "רעשי רקע", שלא צריכים ולא אמורים להשפיע על עלות הביטוח.

בנוסף לכיסויים הביטוחיים, יש חברות המציעות ביטוח חלקי – כלומר ביטוח על הזמן שהמבוטח אכן יעשה במהלכו שימוש ברכב. לדוגמה – שומרי תורה ומצוות ייהנו מביטוח מוזל, כיוון שהרכב מושבת לפחות עשרים וארבע שעות בכל שבוע. יש חברות המוזילות את דמי הביטוח לנהגים צעירים, אם מדובר בחיילים שמגיעים הביתה לעיתים רחוקות יחסית. ככל שחברת הביטוח מבינה את הצרכים של המבוטחים והולכת לקראתם, כך השוואת ביטוח רכב תגלה שהחברה הזאת היא הנוחה והאיכותית ביותר. צרו קשר כעת ונחזור אליכם להמשך תהליך רכשת פוליסת ביטוח לרכב שלכם.

רכב אחוזים וכסף

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא