עיצוב הסלון משעמם? כך תשדרגו אותו

אחת התופעות שמוכרות לרבים מאתנו נוגעת לעיצוב משעמם של מרחבים שונים בבית. שכן, זה קורה לא פעם, שהעיצוב שהיה עד לא מזמן עדכני ויפה, הפך להיות מיושן ומשעמם. מצב שכזה התרחש אצלנו לא מזמן בסלון והבנו שהגיע הזמן שלנו לצאת ולבדוק איך נוכל לשדרג אותו ולהחזיר את המראה הרענן והעדכני. הישארו אתנו ותגלו את הטיפים שנמסרו לנו כדי שנוכל להביא למהפך המיוחל.

 

מי הם האנשים שעזרו לנו לעצב את הסלון מחדש?

אי אפשר לפתוח את המדריך מבלי להתייחס לגורמים שליוו אותנו בעת כתיבת המדריך הנוכחי. מדובר בעצם באנשים שיש להם ניסיון רב בכל הנוגע לעיצוב של סלונים. שכן, הם מעצבים את הסלון שלהם מחדש בכל 6 חודשים בערך. כן, כן, שמעתם נכון. מדובר בחולי עיצוב שחייבים שהבית שלהם יהיה מעוצב בהתאם לאופנה הקיימת שמשתנה על בסיס שבועי.

שאלנו אותם אם יש להם טיפים עבורנו וקיבלנו מעל ל – 50 תגובות. כך שבעצם, נאלצנו לבחור בסופו של דבר את הטיפים הטובים ביותר (פשוט כי אין לנו מקום לכל כך הרבה תגובות). זו ההזדמנות שלנו להודות לכל המגיבים שמסרו לנו את הטיפים הטובים שלהם. שכן, בזכותם, הצלחנו לקבל את המידע החיוני ולהעלות את המדריך החשוב הזה.

 

עיצוב הסלון משעמם? הנה הטיפ של שי לשדרוג

אם אתם מרגישים שהעיצוב של הסלון הנוכחי משעמם, אתם צריכים להכיר בטיפ של שי. לדבריה, צריך פשוט להחליף את השטיח המרובע הקיים בשטיח עגול. חשוב מאוד לשים לב שאתם בוחרים שטיח עגול של חברה איכותית כמו למשל Go Good. שכן, כך תוכלו להיות בטוחים שהרכישה תהיה לא רק מעוצבת, אלא גם עמידה לטווח רחוק.

 

טיפ חשוב בנוגע לבחירה של חברה איכותית לעיצוב הבית והסלון

שי גרמה לנו להבין כי עלינו להציג בפניכם טיפ חשוב שיאפשר לכם לבחור נכון. שכן, בחירה של שטיח זה לא עניין של מה בכך. אתם צריכים להיות בטוחים כי אתם מבצעים רכישה של שטיח עגול שיחזיק לכם לאורך זמן רב ולא יאבד מצבעו או מאיכות הבד בשלב מוקדם. לכן, אתם צריכים לברר עם הגורמים הבאים אם יש להם המלצה לחנות מוכרת, אמינה ומומלצת:

  • שכנים
  • מעצבי בתים
  • חברים

 

עיצוב הסלון משעמם? הנה הטיפ של בן לשדרוג

בן אמר שברגע שהסלון משעמם, צריך לבצע מכירה של מרבית הדברים שנמצאים בו. מכירת חצר היא אפשרות אחת או שניתן לפרסם את הריהוט באתרי יד שניה למיניהם. כך יתאפשר לכם לקנות רהיטים חדשים שירעננו את הסלון.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לעצב את הסלון שהפך להיות משעמם עם הזמן. כעת, יש בידיכם את הכלים והטיפים, כך שתצטרכו פשוט ליישם אותם וליהנות מהתוצאה. נאחל לכם שיהיה בהצלחה!

פינת ישיבה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא