עורך דין מיסים – הדרך שלכם אל החופש

רוב האנשים שמחליטים שהם לא רוצים להיות שכירים בוחרים להקים עסקים עצמאים שונים, כל אחד בתחום שלו. אומנם זה נכון שמה שמטריד את רוב בעלי העסקים זה לדאוג שיהיו להם לקוחות וכמה שיותר פרנסה, אך גם הנושא של התנהלות נכונה מול רשויות המיסים יכול להיות רלוונטי. איך עושים זאת? וכיצד אדם, שמקים בפעם הראשונה בחייו עסק, יוכל להתמודד עם הדברים? יש אומנם לא מעט חומר שאפשר לקרוא אודות תשלומי המיסים בישראל אך בסופו של דבר, אין כמו פניה אל איש מקצוע רציני כמו רואה חשבון מסודר. עם זאת, חשוב להבין שגם רואי החשבון עושים טעויות לפעמים ויתרה מכך, בהחלט קורים גם מקרים שבהם בעל עסק מתחיל לסדר את ענייני המיסים שלו בשלב מאוחר מידי. לכן, אם גם אתם כבר נמצאים במצב שבו ברור לכם שעשיתם משהו לא בסדר, אתם חייבים כספים למס הכנה או למע"מ והמצב מתחיל להחמיר, כדאי שתדעו: עו"ד מיסים מומלץ הוא האדם שאיתו כדאי לכם לדבר ועדיף שתעשו זאת כמה שיותר מהר.

 

איך עורך דין לענייני מיסים יוכל לעזור לכם לצאת מהסיבוך שאליו נכנסתם?

ראשית, כמובן שיש הבדל בין אנשים שהסתבכו ביודעין ובכוונה תחילה, כלומר, אנשים שהעלימו מס כי הם רצו לעשות זאת או אנשים שעברו כל עבירת מיסים אחרים בכוונה ובין אנשים שעשו זאת בתום לב. השאלה איך הגעתם למצב שאליו הגעתם יכולה להשפיע מאוד אם וכאשר תעמדו להגן על עצמכם בפני בית המשפט וחשוב להיות מודעים לכך. מה שכן, את הנעשה אין להשיב ולכן ברור מדוע, אפילו אם עשיתם את הדברים בכוונה תחילה, חשוב שתודו בכך בפני עוה"ד שלכם. עורך דין מיסים הוא האדם שלו כדאי לכם לספר את הדברים בדיוק כפי שהם היו, כולל הצגת כל המסמכים הנדרשים. בהתאם לכל אלה עוה"ד יוכל לבנות את קו ההגנה שלכם, מה שגם יקבע האם אתם מנסים להגיע להבנה כלשהי עם רשויות המיסים עוד לפני שהדברים מגיעים לכותלי בית המשפט או לא. לכן יש חשיבות לכנות מול עוה"ד, שיתוף פעולה והגעה כבר לפגישה הראשונה עם כל המסמכים הנדרשים.

 

מי יוכל להמליץ לכם על עוה"ד?

כאשר מדברים על פניה לאיש מקצוע כמו עורך דין מיסים, כמובן שאחת מהשאלות הכי חשובות היא איך לבחור את האדם שאיתו אתם מדברים. כלומר, האם באמת הייתם סומכים על כל איש מקצוע כזה שייתן לכם שירות מוביל? או שאולי אתם רוצים תחילה לראות מה מציע לכם כל עורך דין שנראה רלוונטי? אומנם לא תתחילו להיפגש עכשיו עם עשרות עורכי דין כדי לבחור את האדם שיוכל לייצג אתכם, אך להיפגש עם שניים-שלושה מקצוענים מהתחום זו כן אפשרות טובה. במסגרת הפגישות הללו תוכלו להתרשם מעוה"ד, לקבל ממנו הצעת מחיר ולבדוק האם ההמלצות שנתנו לכם תואמות את הרושם שנוצר אצלכם במציאות. המלצות על אנשי מקצוע מהתחום הזה אתם יכולים לקבל בימינו ממכרים ומקרובים. עם זאת, תוכלו גם לעשות חיפוש אונליין ולבדוק מה אומרים לגבי עוה"ד רוב הגולשים באינטרנט שכבר קיבלו ממנו שירות בעבר.

הדרך אל החופש

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ניתוח קיסרי
רשלנות רפואית בניתוחים בחו"ל

עריכת ניתוח בחו"ל היא לעיתים קרובות הפיתרון היחיד, או הפיתרון הטוב והנכון ביותר במקרים מסוימים. הן מערכת הבריאות והן ביטוחי הבריאות הפרטיים, מכירים בעובדה שיש

קרא עוד »