ניקוי שטחים וספות – פעולה הכרחית לשימור למשך שנים ארוכות

רכישה של שטיחים וספות היא בדרך כלל רכישה אשר ידועה כהרת משקל, זאת מאחר ומדובר בפריטים אשר צריכים להחזיק עמנו זמן רב. כיצד נשמר את המראה גם לאחר שנים ארוכות? המומחים של חברת בר ניקוי מסבירים.

 

ניקוי שטיחים וספות – צורך הכרחי בתחזוקה שוטפת

רבים מאתנו אשר מעוניינים לעצב את ביתנו, גם אם מדובר בשיפוץ או במעבר לבית החדש חלל הבית אשר מקבל את מירב תשומת הלב הוא הסלון, אשר הוא לב לבו של הבית והמקום בו כולם מתכנסים ביחד בסיומו של יום, כמו גם מארחים ומתרווחים בנחת. על כן,  בחירת הספות אשר נרכוש היא החלטה חשובה ביותר אשר טומנת בחובה גם את נושא התחזוקה והניקוי השוטף של הספה. הסיבה לכך היא שרכישה של ספה אחת או סט שלם אמורות בפועל להחזיק למשך שנים ארוכות, אך רבים מאתנו מכירים את העובדה כי פרק זמן שחלף לאחר קניית הספות גורם לכך שהן כבר לא נראות כפי שנראו ביום שיצאו מן החנות. הסיבה לכך היא שכיום הספות אינן מיועדות רק לישיבה, אלא רבים מאתנו גם אוכלים ושותים עליהן כך שנוצרים כתמים וכן עם הזמן גם דוהה הצבע או משתנה כתוצאה מהשימוש בספה. גם בהקשר לשטיחים, רבים מאתנו אשר מעוניינים לתחזק את השטיח כך שיחזיק לאורך זמן מבצעים פעולות ניקוי אשר אין בכוחן כדי לנקות באופן יסודי וממשי את השטיח, אשר גם הוא צובר חיידקים וכתמים מסוגים שונים ולכן, כדי להחזיר את הספות למראה חדש ורענן יש להקפיד על ניקוי הספות והשטיחים באופן יסודי אצל חברת ניקוי אשר מתמחה בניקוי עמוק ויסודי כמו גם בחיטוי. הסיבה לכך היא לא רק אסתטית, אלא גם הגיינית. הספות והשטיחים נוטים להפוך לבתי גידול של חיידקים שונים כמו פטריות ועובש ולכן עבודה של חברת ניקיון מקצועית כמו בר ניקוי אשר מתמחה בניקוי וטיפול יסודי של ספות יסירו מן הספות את כל קרדיות האבק הבית ניקוי מקצועי של הספות והשטיחים שלכם כך שניתן יהיה להחזיר להם את הברק כמו גם להיפטר מכתמים ישנים כך שהספות והשטיחים יהיו נקיים, מידע נוסף ניתן למצוא בקישור – כניסה לקישור.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר לניקוי הספות והשטיחים שלכם? בחברת בר ניקוי, חברה המתמחה בניקוי ותיקון שטיחים וספות תוכלו לקבל יועץ מומחה בעל ניסיון רב מטעם החברה אשרי יגיע עד לביתכם ללא תשלום או התחייבות, זאת על מנת לאבחון את מצב הספות והשטיחים ואז סוג הטיפול הנדרש. לאחר תיאום ציפיות אשר יתבצע השטיח יילקח למפעל החברה בו יעבור תהליך מאסיבי של ניקוי המתאים לאופי והסוג שלו, וכן בבית הלקוח יתבצע ניקיון יסודי של הספות באמצעות החומרים המתקדמים ביותר בשוק כיום למראה חדש ומבריק.

שטיח

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
גלאקסי 8
תיקון גלקסי 8

אם בעבר מכשירי הסלולר האישיים היו יכולים לרכוש רק אנשים בעלי הון או אנשי עסקים אשר היו מוכרחים דרך יעילה ונוחה ליצירת קשר. עם התקדמות

קרא עוד »
צד של ספה
5 טיפים לניקוי ספות בד

שמירה על הניקיון של הרהיטים בבית, דורשת הרבה תשומת לב והרבה הבנה הן בדרכים השונות לנקות כל רהיט והן בחומרי הניקוי שיש להשתמש בהם. בשורות

קרא עוד »