מה הופך מקדם אתרים טוב למקדם אתרים מצוין?

קודם כל כדאי לדעת מראש שקידום אתרים הוא תהליך של מספר חודשים ולפעמים אף למעלה משנה, אבל בכל זאת, מדובר באסטרטגיה שכדאי שתהיה מובנית בכל בית עסק החל משלב בניית האתר בהתאם לקווים המנחים של גוגל ועד לשיווק ברשת כולה. במידה וגם אתם מתלבטים האם וכיצד בדיוק לקדם את האתר שלכם, הגעתם למקום הנכון.

 

קידום אתרים

במידה ואתה קורא את המדריך הבא, אתה וודאי מעוניין להיות מומחה seo ולהיכנס לתחום. מה זה בעצם SEO? מדובר בראשי תיבות של Search Engine Optimization אשר פירושו אופטימיזציה למנוע החיפוש – קידום אתרים.

הכוונה היא לסדרת פעולות שמבוצעות באתר אינטרנט על מנת לגרום לו להופיע בדירוג גבוה בין תוצאות מנועי החיפוש באופן טבעי. מנועי החיפוש עובדים ללא הפסקה בשביל להבין איזה מהאתרים די רלוונטי כדי להופיע בדירוג גבוה, תחת נושא מסויים.

 

איך להיות ראשונים בגוגל?

אתר שעובר תהליך אופטימיזציה למנוע החיפוש למעשה הופך אותו להיות גלוי יותר על ידי יותר נקודות בדירוג שלו. קידום אתרים SEO הוא חשוב במיוחד בשביל מי שרוצים להרחיב את התנועה באתר עסק ולקבל יותר מבקרים. כדי להיות ראשון בגוגל באופן אורגני יש לבצע מחקר מעמיק על תחום העסק, לתכנן אסטרטגיית קידום ולהתמיד בה בעקביות לאורך זמן ממושך.

חשוב לציין שקידום אורגני הוא חינמי במובן שאין צורך לשלם למנועי החיפוש במידה והגולש לוחץ על דף האתר שלכם בתוצאות החיפוש, שלא כמו בקידום הממומן. יחד עם זאת מומלץ לשלם למומחה שיעשה את העבודה עבורכם באופן הכי מקצועי שיש.

 

קידום אורגני לעומת קידום ממומן

במסגרת קידום ממומן נעשית קניית מילות מפתח (AdWords) בגוגל. לעומת זאת, קידום אורגני פועל על פי עקרון קידום האתר באמצעות שימוש במילות מפתח מתאימות, וביצוע פעולות בשביל שהאתר יופיע בראש החיפושים עבור מילות המפתח האלה. המתודולוגיה הזו שונה לחלוטין בתכלית מקניית המילים. יחד עם זאת, התוצאות נכללות בתוצאות הרגילות ואינן מוצגות בתור מודעות ממומנות.

 

יתרונות הקידום האורגני

בעוד שאפשר לשלב בין שיטות קידום האתרים הממומנת והאורגנית, לקידום אתר באופן אורגני טבעי יש יתרונות ברורים. מחקרים בדקו וגילו שאתרים שקודמו בשיטה אורגני משכו אליהם יותר מבקשים. זאת מכיוון שהשיטה פועלת על בסיס מספר מילות מפתח, כך שהאתר מופיע בתוצאות חיפוש שונות. כך גדלים הסיכויים שאתר העסק יזכה לחשיפה נרחבת יותר.

 

חשוב להדגיש

יש לציין שכוחן של תוצאות חיפוש אורגניות ליצור אמון בקרב הלקוחות הפוטנציאליים, מכיוון שלקוח שמגיע לאתר העסק דרך תוצאות חיפוש אורגניות מבין שהעסק מופיע בראש תוצאות החיפוש כי הוא איכותי ורציני. הקישוריות הזו שקורית בקרב הלקוחות הפוטנציאליים היא יקרת ערך.

 

לסיכום

במידה והחלטתם לצאת למקצה שיפורים באתר שלכם, זה הזמן לקידום אורגני שיביא לקוחות רציניים שמחפשים לרוב עסק שיכול להוכיח שיש לו ותק וניסיון. כאשר קידום אורגני מתבצע בצורה מוצלחת ואתר העסק ממוקם לפני המתחרים, לקוח שיבצע השוואה יתעדף את העסק הזה. כדאי לציין שיש אפשרות לבצע את הקידום האורגני בעצמכם.

מומחה seo

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מיתוג
מה זה מיתוג אישי?

המילה מותג לרוב גורמת לנו לחשוב על החברות הגדולות בענפי התעשייה השונים. עם זאת, קיימים מותגים אחרים, מותגים אישיים, שסובבים סביב אדם מסוים ולא בהכרח

קרא עוד »