מהי צורת הפעולה של מכשיר האופטיון ולמה רבים בוחרים בו

בשנים האחרונות, יחד עם התקדמות הטכנולוגיה, כלים טכנולוגיים לטיפולים רפואיים נהיו נפוצים יותר ויותר. במקום טיפולים שדורשים הגעה למרפאה – ובכך מורידים את זמינות הטיפול ואת תוצאותיו – ואורכים המון זמן, יחד עם המון השקעה וכסף, כיום אותם טיפולים מוצעים ביעילות גבוהה ביותר לחולים – וזמינים גם לביצוע נייד מכל מקום, בצורה הטובה ביותר. אז איזה טיפול חדשני קיים היום לסרטן המוח?

 

מה זה גליובלסטומה?

גליובלסטומה זה סוג של סרטן מוח, מהאגרסיביים ביותר. הוא נפוץ מאוד ובהגדרה הוא גידול ממאיר – כלומר בעל פוטנציאל התפשטות אל רקמות נוספות ושליחת גרורות של סרטן. המקור שלו הוא בתאים הנקראים תאי גלייה, תאים האחראים על ייצור נוזל השדרה, הגברת פעילות ושיפור של תאי עצב, שמירה על המוח מפני זיהומים ועוד. בגלל שתאים אלה מאוד נפוצים בכל רחבי המוח לעיתים הוא מתפתח באזורים קשים לאיתור, ולכן מצליח להתקדם משמעותית לפני טיפול.

 

אבחון של גליובלסטומה

לרוב לוקים בסוג סרטן זה של המוח יחוו דברים כמו תחושת עייפות, פגיעה בראייה, כאבי ראש, הקאה, בלבול ובשלב מתקדם פגיעות קוגניטיביות ופגיעה בזיכרון. אבחון של הסרטן יתחיל במגוון של בדיקות פשוטות, בעיקר של רפלקסים ותחושות (ראייה, שמיעה, חישה של פריטים ורגישות לטמפרטורות, רפלקסים של הגפיים ועוד). לאחר אבחון ראשוני חיובי יבוצעו בדיקות סריקה מוחית ולפעמים אפילו בדיקות דם. לאחר אבחון חיובי יחלו בטיפולים שונים, ביניהם טיפול במכשיר אופטיון.

 

הטיפולים הקיימים כיום לגליובלסטומה

כיום, רוב הטיפולים הקיימים לגליובלסטומה הם ניתוחים והקרנות שונות. למרות טיפולים אלה, עדיין סיכויי התמותה, גם היום, גבוהים ביותר אצל החולים. בשנים האחרונות הצטרף מכשיר האופטיון, מכשיר הפועל על שדות חשמליים המונעים התחלקות תקינה של התאים הסרטניים ובכך מעכבים ומקטינים את הגידול.

 

אז למה אופטיון?

למכשיר האופטיון כמה יתרונות, המעניקים נוחות ויעילות בטיפול. המכשיר נייד לשימוש ולאחר הבנה של התפעול שלו, לא דורש ביקור יומי במרפאה – שמיש בבית גם בזמן פעולות אחרות והלך החיים הרגיל. הוא אינו פולשני וכל השימוש בו הוא חיצוני בלבד. למרות הפשטות שבשימוש, הוא הוכח כיעיל במחקר קליני.

נראה שהשימוש בו, יחד עם טיפולי הקרנות וניתוח, מעלה את זמן ההישרדות ומנקה את הגידול משמעותית. בנוסף לכל, לא נצפו תופעות לוואי נפוצות או משמעותיות לטיפול והוא קיבל את האישורים האירופאים, האמריקאים והישראלים.

 

היתרונות הרבים בשימוש באופטיון

לסיכום, מכשיר האופטיון אינו פולשני, נוח לשימוש והכי חשוב – עובד. הוא מספק טיפול בטכנולוגיה חדשנית שדואגת למניעת התפשטות הסרטן יותר ממה שהוא. יחד עם טיפולים נוספים הוא מאפשר זמן הישרדות גבוה בהרבה ונותן, על כל תכונותיו, המשך אורח חיים יחסית שגרתי יחד עם המחלה. בזכות יתרונותיו גם לוקים בגליובלסטומה, סרטן אלים ואגרסיבי מאוד, יכולים להמשיך את חייהם ולהנות מהם בצורה טובה יותר.

בְּרִיאוּת

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הכירו את אתר ריבט!
הכירו את אתר ריבט!

בתחום ההימורים המקוונים והימורי ספורט, יש אינספור פלטפורמות לבחירה. פלטפורמה אחת שזכתה לתשומת לב משמעותית היא Rebet777. במאמר מקיף זה, נחקור ונכיר לכם את אתר

קרא עוד »