לאילו כלבים מיועד האוכל הרפואי לכלבים?

כמובן מאליו, אנו כבעלי כלבים רוצים את הטוב ביותר עבור חברינו הפרוותיים. זה כולל שלל דברים, מתוכם כמובן תזונת הכלב שלנו. תזונה מאוזנת העונה על הצרכים התזונתיים של כלבינו חשובה במיוחד לבריאותו. אבל מה קורה כשהכלבים שלנו מפתחים מצבעים רפואיים מיוחדים הדורשים דיאטות ומזון מיוחד? כאן נכנס לתמונה מזון רפואי לכלבים. במאמר זה נרחיב על חשיבותו של המזון הרפואי ולאילו כלבים הוא מתאים.

 

מהו מזון רפואי לכלבים?

אוכל רפואי לכלבים פותח במיוחד עבור כלבים במצבים רפואיים ספציפיים כגון מחלת כליות, הפרעות במערכת העיכול, סוכרת והשמנת יתר. מצבים רפואיים אלו דורשים שינויים תזונתיים כדי לסייע בניהול המלחה ולשפר את איכות חייו של הכלב. התאמת מזון רפואי לכלבים יכול להירשם אך ורק על ידי וטרינר מוסמך.

מזון רפואי לכלבים

מדוע מזון רפואי לכלבים חשוב?

האכלת הכלב שלך בסוג המזון הנכון יכול לעזור לנהל את מצבו הרפואי ולמנוע סיבוכים נוספים. לדוגמא: עבור כלב הנמצא במצב של השמנת יתר, ניתן להתאים מזון דיאטני שיעזור לכלב לרדת במשקל ולהגיע למצב תקין מבלי להחסיר באף ערך תזונתי אחר ולפגוע בבריאותו של הכלב.

מזון רפואי לכלבים מכיל מרכיבים המותאמים לצרכיו הבריאותיים של הכלבֿ כמו חלבון נמוך לכלבים עם מחלת כליות או עשיר בסיבים לכלבים עם בעיות רפואיות במערכת העיכול.

 

אילו כלבים צריכים מזון רפואי?

שאלה זו אינה מנוסחת נכון, יותר נכון לשאול: ״באילו מצבים כלב צריך אוכל רפואי?״. נסביר, אין כלבים ספציפיים שנדרשים מלכתחילה מזון רפואי בתזונתו הקבועה, כל כלב יכול להצטרך מזון רפואי במצבים מסוימים:

 

מחלת כליות

כלבים עם מחלת כליות, ככל הנראה יהיו זקוקים לאוכל רפואי דל חלבון כדי להפחית את עומס העבודה של הכליות שלהם.

מזון רפואי לכלבים

סיבוכים במערכת העיכול

ישנם כלבים רבים הזקוקים לתזונה דלה בשומן וקלה לעיכול, לא בהכרח כתוצאה מעודף משקל.

 

השמנת יתר

כלבים הסובלים מעודף משקל או השמנת יתר זקוקים לתזונה דלת קלוריות ושומן כדי לעזור להם לרדת במשקל.

 

כיצד ניתן לדעת אם הכלב שלי צריך מזון רפואי והיכן ניתן לקנות?

מזון רפואי לכלבים מותאם לכלב על פי מצבו הרפואי על ידי וטרינר בלבד. אוכל רפואי עבור כלב ללא צורך עלול ליצור נזק בבריאות הכלב. אוכל רפואי ניתן למצוא במשרדי וטרינרים ובחנויות חיות גדולות ואמינות, כמו: Royal Pet.

 

לסיכום,

מזון רפואי לכלבים הוא כלי חשוב מאוד בניהול בריאותם של הכלבים שלנו בעת מצבים רפואיים ספציפיים. דיאטות אלו עוצבו במיוחד כדי לענות על הצרכים התזונתיים של כלבים עם בעיות בריאותיות שונות. אם לכלב שלך יש מצב רפואי הדורש שינויים תזונתיים, התייעץ עם הווטרינר שלך כדי לראות אם מזון רפואי מתאים לו. ואם אתם מחפשים חנות חיות אמינה שמחזיקה מזון רפואי, ניתן לפנות לחנות החיות RoyalPet.

מזון רפואי לכלבים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא