כמה עולה מגן הוקרה בעיצוב אישי?

 מגן ההוקרה הנו חפץ הקיים בעיקר בטקסי שחרור ופרישה.

חיילים אשר מסיימים את שירותם, אנשים שמסיימים לאחר פרק זמן ארוך במיוחד במקום עבודתם וכן מקרים רבים שבהם מעוניינים לתת לאדם מתנה על תרומה רבת שנים או בעלת משקל לאותו המקום.

המשמעות הרבה שמקבל מגן ההוקרה בשביך המקבל מביאה חשיבות רבה לכך שמגן ההוקרה יהיה בלתי נשכח לאדם שמקבל אותו.

אז כמה עולה לנו לייצר מגן כזה?

 

מהו מגן הוקרה?

מגן הוקרה הנו בעצם מתנה מיוחדת הניתנת לעובד כאות תודה והוקרה על ביצוע תפקידו באופן טוב ורציף במשך שנים רבות.

את המגנים הללו ניתן לראות המון בעת סיום תפקידים מסוימים לאחר נתינה של תקופה ממושכת, לדוגמא לוחם המשתחרר משירות חובה בצבא לרגל שחררו מעניקים הרבה פעמים מגן זה.

מגן ההוקרה הופך לפריט מוחשי ופיזי ונותן כבוד מסוים מצד היחידה לנתינתו של החייל במשך תקופת השירות.

את המגנים הללו לא נראה רק בשוק הציבורי הבטחוני אלה גם בשוק הפרטי מדובר במתנה מאוד שכיחה במיוחד בטקסי פרישה של עובדים היוצאים לפנסיה לדוגמא.

מגנים אלו נותנים את מגן ההוקרה כאות תודה על תרומה רבת שנים. צורתו של המגן תהיה מונחת לרוב על בסיס וכן ילווה לצידו או עליו כיתוב אישי.

מגן הוקרה בלתי נשכח משלב בתוכו רעיונות רבים וכן ראש יצירתי, אנחנו נבחר להשתמש לדוגמא ברקעים או כלים המזכירים למקבל את מקום העבודה ונשקיע בכיתוב אישי בעל משמעות לאותו אדם, מכיוון שאחרת יהיה מדובר במגן בנאלי ללא השפעה אמיתית כלפי אותו האדם שמקבל אותו.

 

כמה עולה לנו מגן?

המחירים של מגיני הוקרה משתנים בהתאם לרצון שלנו להשקיע כי הרי לכל דבר שנבחר להוסיף והרי לכל צורה שנבחר להשתמש בה יש עלות עבודה כספית.

המחירים של מגני ההוקרה הפשוטים ביותר מתחילים ב- 80 שקלים ויכולים להגיע גם ליותר מ- 1000 שקלים למגן והכל תלוי בבחירה שלנו וברצון שלנו להשקיע.

מקומות רבים בוחרים לבצע עיצובים אישיים בעלי חריטות אישיות מה שאמנם מייקר את המגן בכמה שקלים אך גם מייקר את הקרבה של מגן ההוקרה ללב של המקבל.

לכן חשוב לזכור העלות של כל מגן הוקרה כזה משתנה בהתאם לבחירות שלנו ולרצונות שלנו, וככל שנרצה פרטים יותר מדויקים כך אמנם המחיר יעלה אך הוא גם ייתן לאדם את התחושה הטובה ביותר.

חשוב לדעת לחסוך בפרטים הנכונים ולפעמים השקעה של כמה שקלים בודדים יכולה לשנות את התחושה בצורה יוצאת דופן.

אז כפי שניתן להבין אי אפשר למדוד את המחיר של מגן ההוקרה כי יש לבחון כל פרט ופרט ואנו ממליצים לפנות לאיש מקצוע בדבר שידע לתת לכם את העצה הטובה ביותר והמחיר הטוב ביותר.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
שעון יד
שעוני גברים הוגו בוס

שעוני הגברים של המותג הוגו בוס הינם הנמכרים ביותר בישראל, וכעת גם לכם יש את ההזדמנות לבצע רכישה של שעון הוגו בוס במחיר מצוין ועם

קרא עוד »