כמה אתם באמת מוציאים על ביטוח בשנה?

רגילים לקבל דוחות מחברת הביטוח שלכם, לפתוח אותם אבל לא להבין דבר? מורגלים בכך שבכל חודש יורדים לכם אינספור תשלומים על ביטוחים שאתם בכלל לא זוכרים שעשיתם? אם כך, הגיע הזמן לקחת את המושכות לידיים ולעשות סדר בדברים. זה שאתם רוצים להיות מבוטחים מפני כל צרה שלא תבוא זה טוב ויפה, אבל האם זה אומר שעליכם לשלם הון עתק? האם אתם צריכים להמשיך ולשלם על אותם סעיפים בפוליסות הביטוחים שלכם בצורה כפולה ואולי אפילו משולשת? הגיע הזמן להבין שבימינו ניתן לעשות סדר בכל הביטוחים שיש לכם, אז למה לא?

איך עובד למענכם הר הביטוח?

הר הביטוח זו יוזמה מופלאה שהמטרה היא לעזור לכל אותם האזרחים שהלכו לאיבוד בנושא הביטוחים, ממש כמוכם. זה אומר שאתם לא היחידים שמשלמים על הרבה יותר מידי ביטוחים בשנה וכדי לעשות סדר בדברים, אתם כבר לא חייבים לפנות בצורה עצמאית לכל חברות הביטוח. למען האמת, יש אנשים שאפילו לא זוכרים באיזו חברת ביטוח הם מבוטחים או איפה נמצאים החסכונות שלהם, ולכן הר הביטוח זה גוף חשוב כל כך. פונים אליו, משאירים אצלו פרטיים בסיסיים וכך המערכת של הר הביטוח עושה את החיפוש. מהר מאוד תגלו איפה נמצאים הביטוחים שלכם, כמה זה עולה לכם בחודש ועל איזה סוג של ביטוחים מדובר.

 

החיסכון השנתי שלכם

יכול להיות שכאשר אתם רואים את הסכומים שתוכלו לחסוך אם תעשו סדר בביטוחים שלכם זה נראה לכם מעט, אך האמת היא, שבפועל זה לא כך. אפילו אם בכל חודש הסכום שתחסכו אחרי שתשנו את סוג הביטוח או אחרי שתוותרו על חלק מהביטוחים יהיה נמוך, הסכום מצטבר. זה אומר שבכמה שנים הסכום הזה יכול להיות גדול פי כמה, ואין לכם שום סיבה לשלם זאת לחברת הביטוח שלכם. במקום זה תוכלו להחליט על פתיחת חיסכון חדש או שתוכלו פשוט ליהנות מיותר כסף נזיל שיהיה לכם, אז למה לחשוב פעמיים? הגיע הזמן שתעשו סדר בדברים והר הביטוח יוכל לעזור לכם בכך.

מוציאים על ביטוח

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא