כל מה שצריך לדעת על טיקטוק

הרשת החברתית טיקטוק נכנסה לחיינו ומאז לא מפסיקה לחדש את עולמות התוכן שלנו. כולם נמצאים שם, החל מצעירים ועד מבוגרים, וניתן למצוא בה הכל מכל. תופתעו לגלות הרבה מבוגרים שנמצאים בטיקטוק ונהנים מהתוכן שם, וגם צעירים שמבלים שעות על גבי שעות ברשת החברתית החדשה. מה הצליח שם שלא הצליח במקומות אחרים? ומדוע כולם נמצאים שם ויש שם תוכן לכולם?

 

מה יש בעצם ברשת החברתית טיקטוק?

הייחודיות של טיקטוק זה שבעצם הכל מבוסס על סרטונים קצרים. יש סרטונים של כמה שניות, והסרטון הכי ארוך הוא באיזור הדקה. טיקטוק משנה לעיתים את ההגדרות של אורך הסרטונים אבל זה בגדול הזמנים שלהם. ולכן זה מה שמשך את כולם להיות שם. אם פעם הייתם מחפשים מה לאכול ומכינים דרך מתכון מספר מתכונים, היום אתם פותחים טיקטוק, מחפשים בחיפוש את המתכון שאתם מחפשים, ותוך חצי דקה רואים את כל שלבי ההכנה ואת התוצאה הסופית.

 

מה יצר את הסקרנות שם ואת התנועה הרבה של כל הגילאים?

אחרי צפייה בכמה סרטונים בטיקטוק, האלגוריתם של האפליקציה מזהה איזה סוג תכנים אתם אוהבים, וככה לומד את ההעדפות שלכם ומציע לכם סרטונים שקשורים. ולכן אם צפיתם בסרטון שקשור לטיולים ותיירות הוא מיד יקפיץ לכם סרטון נוסף שקשור לתוכן שראיתם. כמובן שהוא ינסה ללמוד אתכם יותר טוב וישים סרטונים מז'אנרים אחרים, וככה הוא ידע את תחומי ההעדפות שלכם.

 

מה תוכלו למצוא בטיקטוק?

הכל. החל ממתכונים, טיולים, למידה על השקעות, סרטוני מוטיבציה, השראה, ציור, ריקוד, ספורט, ממש ממש הכל. תוכלו להגדיר כבר בהתחלה איזה תחומי עניין יש לכם, וככה האפליקציה תציע לכם סרטונים שקשורים יותר להעדפות האישיות שלכם. תוכלו גם לפתוח חשבון ולהעלות תכנים בעצמכם, לצלם סרטון ספונטני, לחבר אליו מוזיקה, לערוך אותו עם הרבה כלים שונים מעולם העריכה, ולפרסם אותו. משתמשי הרשת יוכלו להגיב לסרטון שלכם ולעשות לו לייק.

 

מה חשוב לדעת כשמעלים תכנים לטיקטוק?

חשוב לוודא ותכנן קודם איזה סוג תכנים אתם רוצים להעלות ולחקור קצת את הנושא. יש הרבה בעלי עסק שמעלים תכנים והרבה מאוד משתמשים שמעלים תכנים, וכדאי להסתכל ולקבל השראה ורעיונות לפני. הסרטונים צריכים להיות קצרים ובעלי ערך לצופים, ככה שירצו לראות עוד מהתכנים שלכם. כשצופים בסרטון, יש אפשרות ללחוץ על הפרופיל שיצר אותו ולראות שם סרטונים נוספים של אותו יותר תוכן, ולכן אתם רוצים לסקרן את הצופים שיכנסו לפרופיל שלכם ויצפו בעוד סרטונים שלכם.

 

סיכום

הרשת החברתית טיקטוק צמחה בזמן האחרון וכמעט כולם נמצאים בה, מצעירים ועד מבוגרים. יש בה סרטונים קצרים של כמה שניות וארוכים, באיזור הדקה, ויש בה מגוון שלם של תוכן ותחומים. ניתן לפתוח פרופיל ולהעלות תכנים וככה למשוך אליכם לקוחות או עוקבים.

כוס קפה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ים
חוקים בעיצוב גרפי

בשנים האחרונות נראה שתחום העיצוב הגרפי צמח במיוחד וביסס את מעמדו כתחום יציב בשוק ונחשק בתעשייה. התחום הפך רחב ידיים ומסתעף למיני תחומים בשלל תוכנות

קרא עוד »
עכבר וכדור העולם
טרנדים בעיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא תחום דינאמי אשר משתנה ללא הרף, ומחייב בעלי עסקים לעבוד עם חברות מקצועיות וזאת כדי לעמוד בקצב. מהם הטרנדים החמים ביותר? המומחים

קרא עוד »