תביעות תאונות דרכים כך תפעלו להשגת פיצויים מלאים

תאונות דרכים עשויות לפגוש אותנו בכל פעם שאנו עולים על הכביש, הן בתור הולכי רגל והן בתור נהגים בכלי רכב כלשהוא. במקרים בהם נגרם לכם נזק בתאונת דרכים סביר מאוד שמגיעים לכם פיצויים עקב כך. תביעות תאונות דרכים כך תפעלו להשגת פיצויים מלאים.

 

פיצויים מחברת ביטוח

במדינת ישראל כל נהג ברכב מחויב בביטוח רכב חובה וברשותו גם להרחיב את הביטוח לביטוח מקיף. המטרה של ביטוח רכב היא מתן פיצויים להתמודדות עם נזקים מתאונות דרכים. אם תרצו לפעול לקבלת פיצויים מלאים מחברת הביטוח שלכם תצטרכו להגיש תביעה לחברת הביטוח. שימו לב שלא מדובר בתביעה בבית משפט אלא בטופס אותו תדרשו להגיש לחברת הביטוח שלכם. פעלו לפי הסדר הכללי הבא:

  1. תעדו כל נזק שנגרם בתאונה על מנת שתוכלו להציג הכל לחברת הביטוח ללא עוררין.
  2. החליפו פרטי ביטוח עם המעורבים בתאונה.
  3. הגישו תביעה לחברת הביטוח שלכם
  4. המתינו לתשובה ושקלו לערער במקרה הצורך.

יכול להיות כי התביעה מול חברת הביטוח תהיה מול החברה שלכם, אך גם מול החברה של האחר שהיה מעורב בתאונה. זאת תלוי בהגדרת הביטוח כדוגמת כיסויים מול צד ג' ובאופן כללי, האם מי שהיה מעורב בתאונה מעדיף לשלם את הפיצויים המלאים מכיסו או דווקא להפעיל את חברת הביטוח שלו על מנת שדווקא היא תשלם לכם את הפיצויים, באם המקרה הוא המקרה השני, המשיכו לקרוא.

 

פיצויים מהאחראים לתאונה

לא בכל תאונת דרכים ניתן לתבוע את חברת הביטוח ולעיתים מדובר בתאונת דרכים עם כלי רכב לא מבוטח כדוגמת אופניים חשמליים. במקרים כאלו, התביעה, או יותר נכון הפעולה שלכם להשגת פיצויים מלאים צריכה להיות מול אדם פרטי או מול איזה שהיא חברה או גוף שגרמו לתאונה. הליך זה עשוי להיות מורכב יותר מכיוון שאין הליך מסודר כמו בחברות הביטוח אלא יכול להיות כי מדובר גם בתביעה בבית משפט לצורך העניין.

 

תביעות תאונות דרכים עם עורך דין

נראה די מוזר לגשת לתביעה מבלי עורך דין לצדכם וכמובן שכאשר מדובר בתביעות תאונות דרכים תפעלו להשגת הפיצויים רק עם עורך דין תאונות דרכים. לא רק שאתם לא יכולים לגשת לבית משפט לבדכם, במיוחד כאשר מדובר בתביעה שממש מתנהלת מול שופט, אתם גם לא באמת רוצים לזאת. על מנת להשיג פיצויים מלאים תרצו איש מקצוע שיהיה לצדכם וייעץ לכם כיצד להתקדם.

 

השגת פיצויים מלאים בתביעת תאונת דרכים תלויה בסוג התביעה ומול מי היא מתנהלת. יש שוני בין התנהלות מול חברת ביטוח אל מול התנהלות מול אדם פרטי. כמובן שבשני המקרים עורך דין תאונות דרכים יהיה מאוד יעיל ומועיל עבורכם בתהליך להשגת פיצויים מלאים מתביעות תאונות דרכים.

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ניתוח קיסרי
רשלנות רפואית בניתוחים בחו"ל

עריכת ניתוח בחו"ל היא לעיתים קרובות הפיתרון היחיד, או הפיתרון הטוב והנכון ביותר במקרים מסוימים. הן מערכת הבריאות והן ביטוחי הבריאות הפרטיים, מכירים בעובדה שיש

קרא עוד »
אירופאית ראשית
אזרחות אירופאית

אלפי ישראלים פונים בכל שנה לרשויות בפורטוגל וזאת על מנת לקבל אזרחות פורטוגלית. מהם היתרונות באזרחות הזו? כל הפרטים.   אזרחות אירופאית – שפע של

קרא עוד »