כך תכינו את יום המעבר

החלטתם לעבור דירה? אתם מתרגשים כי מדובר על דירה הרבה יותר גדולה ומפנקת לעומת הדירה שבה אתם גרים היום? אם כך, ברור מדוע תרצו לדאוג לכך שגם יום המעבר עצמו יהיה נוח ולא מורכב מידי.

תוהים איך עושים זאת? כל התשובות במאמר שלפניכם.

 

הזמנת חברת הובלות – למה זה כדאי?

זה לא משנה אם אתם עוברים מדירה של שלושה חדרים לדירת חמישה חדרים או להפך, כי מה שבטוח זה שיש לכם הרבה מאוד ציוד. אנחנו חיים בעידן צרכני וזה אומר שכולנו קונים הרבה יותר מידי. משמעות הדברים היא, ברגע המעבר, שצריך להתמודד עם לא מעט משימות כדי שהמעבר יתבצע על הצד הטוב ביותר. לכן, אם אתם יכולים להיעזר במומחים, למה שלא תעשו זאת? אם ננסה לראות את ההבדלים בין הובלה עצמאית ובין הובלה שמתבצעת בעזרת חברת הובלות, אנחנו נראה שהדברים נראים בערך כך:

הובלה עצמאית הובלה עם חברה
כאבי גב ציוד ומכשור לביצוע ההובלה
שעות על גבי שעות של עבודה הובלה מהירה ויעילה
קושי להעלות הכול לקומות גבוהות שימוש בציוד כמו מנוף ובמת הרמה
חשש לשבור חפצים בדרך מקצועיות שמבטיחה שלמות בהובלה

 

לכן, אם אתם באמת רוצים שהכול יגיע ליעד בשלום ואם אתם לא רוצים לסבול מהחוויה כולה, אל תהססו ובחרו לכם כמה שיותר מהר חברת הובלות טובה.

 

האם זה אומר שתשלמו מחירים מאוד גבוהים על מעבר הדירה?

קשה לחשוב על מעבר לדירה החדשה בלי להעלות גם את השאלה כמה עולה הובלה, כי זה ברור שאם אתם מזמינים אנשי צוות שיעמדו לרשותכם יום שלם, תצטרכו לשלם להם. החדשות הטובות הן שלא תמיד זה חייב להיות מאוד יקר. השאלה כמה עולות הובלות תלויה, כמובן, במספר גורמים חשובים, כמו למשל:

  1. האם יש לכם הרבה מאוד ציוד שצריך להוביל?
  2. האם צריך גם לרוקן את הדירה החדשה שאליה אתם מעבירים את החפצים?
  3. האם יש צורך לעשות שימוש בציוד מיוחד כמו מנוף הרמה?
  4. האם תרצו לקבל גם שירותי אריזה?

 

בנוסף, זה ברור שגם השאלה לאיזו חברת הובלה אתם פונים תשפיע על המחיר. במילים אחרות, אם אתם יכולים לדבר היום עם מספר חברות הובלה ולעשות השוואה בין המחירים שכל חברה תיתן לכם, למה לחשוב פעמיים? כך תהיה לכם אפשרות לחסוך הרבה יותר כסף ממה שאתם חושבים ולכן זה מומלץ בחום. זכרו: לא תמיד כאשר חברת הובלות מסוימת מרשה לעצמה לגבות מחירים מאוד גבוהים זה אומר שהשירות יהיה יותר מקצועי.

 

שימו לב לביטוח

לבסוף, עוד נקודה שכדאי להיות ערים לה, זו השאלה האם פניתם אל חברת הובלות שעובדת עם ביטוח. אם לא יהיה ביטוח להובלה ואם יקרה משהו בדרך לחפצים שלכם, אתם לא תקבלו פיצוי ולכן יש לנושא הזה משמעות אדירה.

 

מעבר ציוד

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אריזה ראשית
פתרונות אריזה שלא הכרתם

עוברים דירה או מתכוונים לשלוח מטען הדורש טיפול עדין? הכירו את פתרונות האריזה של פליינג קרגו. לפליינג קרגו מחלקת אריזה המורכבת מנגרים, מסגרים ומהנדסים אשר

קרא עוד »