כך תוציאו את היצירתיות במתנות לעובדים לחג

החג מתקרב ויכול להיות שגם אתם עדיין לא בחרתם מתנה מיוחדת לעובדים שלכם. אם כך, דעו שאתם לא לבד. אנחנו מצאנו את עצמנו בסיטואציה זהה והחלטנו למצוא דרך יצירתית מיוחד שתאפשר לנו לבחור במתנות הטובות ביותר עבור העובדים שלנו. הישארו אתנו ותגלו איך עשינו זאת ואולי תוכלו ליישם את השיטה בעצמכם.

 

רוצים להוציא את היצירתיות במתנות לעובדים לחג? תפנו אל המומחים בתחום

ההמלצה שלנו היא לא לשבור את הראש ולנסות לחשוב בעצמכם על מתנות מקוריות לעובדים לחג. שכן יש את המומחים בתחום שידעו מה המתנות הכי טובות שיש. לא נלאה אתכם בפרטים ונאמר לכם מיד שאתם מכירים את המומחים האלו ממש מקרוב.

שכן, מדובר בעובדים שלכם! אנחנו פנינו אל כלל עובדי החברה וביקשנו לשמוע מהם מה המתנה הכי טובה שהם ישמחו לקבל. אם גם אתם רוצים ליישם את הדרך הזו, כדאי שתגלו איך עושים זאת בקלות.

חַג

השלב ה – 1 בבחירה נכונה של מתנה לעובדים לחג: תיכנסו לאתר ייעודי ומומלץ

בשלב הראשון עליכם להיכנס אל אתר ייעודי שיציג בפניכם מגוון רחב של מתנות לעובדים לחג. אנחנו נעבור לרגע לסוף ונאמר לכם שבחרנו להעניק לעובדים שלנו במתנה בקבוק שומר חום קור – מה באלי. באתר מה באלי מצאנו מגוון עצום של אפשרויות. לכן, אנו מציעים לכם להיכנס לאתר זה כבר עכשיו ולגלות אילו מתנות יכולות להתאים לכם.

 

השלב ה – 2 בבחירה נכונה של מתנה לעובדים לחג: תבחרו ב – 4 מתנות שונות

עכשיו אתם צריכים לבחור ב – 4 מתנות שונות, למשל:

  • משקל דיגיטלי למטבח מבמבוק
  • מארז עץ לקפסולות קפה
  • קופסת אוכל כפולה עם מכסה במבוק ומגש סכו"ם
  • סט קוקטייל שייקר מעוצב

את הרשימה הנבחרת עליכם לכתוב במייל ולעבור אל השלב הבא.

מתנות שונות

השלב ה – 3 בבחירה נכונה של מתנה לעובדים לחג: תשלחו מייל מסודר לכל עובדי החברה

עכשיו אתם צריכים לשלוח מייל מסודר אל כלל עובדי החברה ולציין בפניהם שהפעם בחרתם לתת להם את האפשרות לבחור במתנה המתאימה להם ביותר. בשלב זה כל עובד יצטרך להגיב לכם בהודעה חוזרת את המתנה שהוא בוחר בין המגוון שהוצע בפניו.

 

השלב ה – 4 בבחירה נכונה של מתנה לעובדים לחג: בצעו רכישה

כעת נותר לכם לערוך טבלה מסודרת שתאפשר לכם לדעת איזה מתנה כל עובד ישמח לקבל ולבצע הזמנה מסודרת של כל המתנות הנבחרות. יישום שלב זה יאפשר לכם להיות בטוחים כי כל עובד יקבל בסופו של דבר את המתנה המושלמת עבורו מבלי שתצטרכו להניד אצבע.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים איך תוכלו להוציא את היצירתיות במתנות לעובדים לחג. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה, כך שעליכם רק ליישם ולאפשר לכל העובדים שלכם ליהנות ממתנות מושלמות שהם באמת צריכים.

מתנות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא