הר הביטוח – האם גם לכם הוא יעזור לחסוך כסף?

כסף מניע את העולם שלנו וכולנו יודעים, ברמה כזו או אחרת, עד כמה אנחנו זקוקים לו. זו הסיבה שבגללה זה פשוט לא הגיוני להחליט שאתם תורמים ככה סתם, בלי שום סיבה, מאות שקלים בשנה לחברת הביטוח שלכם. זה כמובן נשמע אבסורד, כי אם כבר לתרום, עדיף שזה יהיה לנזקקים. עם זאת, בפועל מה שקורה לרבים מאיתנו במדינת ישראל, זה שאנחנו משלמים על ביטוחים כפולים ועל אינספור סעיפים שחוזרים על עצמם בין הביטוחים השונים, מה שמוביל לכך שבסופו של דבר זה נראה כמו תרומה לחברת הביטוח. אין לכם שום צורך אמיתי בביטוח סיעודי כפול, כי זה לא באמת יעניק לכם יותר כסף בבוא העת ובוודאי שזה לא ימנע מכם להגיע למצב שבו אתם סיעודיים. לכן הגיע הזמן שגם אתם, כמו שעשו כבר רבים אחרים במדינה, תיקחו את המושכות לידיים ותבדקו על מה אתם באמת משלמים לחברת הביטוח בכל חודש. יכול להיות שלא תאהבו את מה שתגלו, אך מצד שני, לדעת את האמת זה הצעד הראשון כדי לשנות את המצב, אז למה אתם מחכים?

 

ההבנה של פוליסת הביטוח מתחילה בפירוט מדויק

אם עד היום היו לכם כמה ניסיונות לפנות אל חברות הביטוח השונות שבהן אתם מבוטחים במטרה להבין על מה אתם משלמים, בוודאי גיליתם שזה לא כל כך פשוט. הרבה פעמים חברות הביטוח מאחרות לשלוח ללקוח את הדוחות המבוקשים ויתרה מכך, בדר כלל הן עושות זאת בשפה לא ברורה. לכן הגיע הזמן לעשות את כל הבירורים בצורה פשוטה יותר והיא: על ידי הר הביטוח. הר הביטוח הוא הגוף שיוכל לעשות עבורכם את כל הבירורים הבלתי נסבלים הללו והוא הגוף שמהר מאוד יוכל לתת לכם את כל המידע אודות הביטוחים והפוליסות שיש לכם. למען האמת, יש כל כך הרבה מוצרי ביטוח בעידן המודרני, עד כי רבים מאיתנו בכלל לא זוכרים לאיזו חברה הם משלמים וכמה. לכן הר הביטוח זו בחירה טובה, שכן למעשה זו הדרך הכי טובה שיש להבין איפה אתם עומדים ומה נכון לעשות כדי לשנות את המצב.

 

מעבירים את הכסף למקום מניב יותר

חברות הביטוח לא באמת עושות עבורכם חסכונות אם אתם משלמים על אינספור ביטוחים כפולים. לכן, אם גיליתם מידע דומה בעזרת הבירור שעשה עבורכם הר הביטוח ואתם תוהים מה לעשות בנידון, כדאי שתדעו שהרבה פעמים הפתרון יהיה ליצור חיסכון חדש. כלומר, תוכלו להחליט שאתם מוותרים על ביטוחים שונים או על סעיפים כאלה ואחרים בפוליסה וכך העלות החודשית של הביטוח תהיה הרבה יותר קטנה. בצורה כזאת, את אותו סכום בדיוק תוכלו להעביר לחיסכון עבורכם, עבור הילדים או לכל מטרה אחרת, אז למה אתם מחכים? אין שום סיבה שבגללה אתם צריכים להמשיך ולטמון את הראש בחול כי עם יוזמה מבורכת כמו הר הביטוח, אתם יכולים להחזיר לעצמכם את השליטה. זה נכון שכולנו זקוקים ללא מעט מוצרי ביטוח שונים אך זה לא באמת אומר שחובה עלינו לשלם הון עתק או לשלם בצורה כפולה על מוצרים זהים.

לחסוך כסף

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא