הפלגות למזרח הרחוק

רוצים לנסוע לחופשה מיוחדת? לא רוצים שוב לטוס לעיר אירופאית כזו או אחרת? מחפשים את הדרך הכי טובה שיש לראות עולם ולהגיע ליעדים רחוקים? אם כך, אין ספק שאפשר להבין אתכם. מידי פעם כולנו זקוקים לבילוי שיהיה אחר, שונה וכמה שיותר מפנק, אז למה שלא תיקחו בחשבון אתה אפשרות של הפלגות למזרח הרחוק? המזרח הרחוק מציע לכם אינספור בילויים, פינוקים, נופים וריחות אחרים, כך שאין ספק שטיול כזה יכול להיות מעניין במיוחד. בנוסף לכך, אם תיסעו למזרח הרחוק במסגרת של הפלגה ולא טיסה, אין ספק שגם תזכו ליהנות מהדרך ותחזרו מאוד מרוצים מבילוי שכזה.

 

איך לבחור את החדר שלכם באנייה?

אחד מהדברים שלא כל האנשים שיוצאים לנופש של הפלגה יודעים, זה שיש סוגים שונים של חדרים באניות הפאר. חשוב להיות מודעים לכך כי אם יש משהו שישפיע על המחיר של הנופש, זו השאלה באיזה חדר תבחרו. לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק האם אתם מעדיפים חדר:

  • פנימי, ללא חלון וכמה שיותר זול
  • חיצוני עם מרפסת
  • סוויטה מפנקת במיוחד

כמובן שאם תיקחו את הסוויטה הגדולה ביותר תשלמו עליה מחיר גבוה יותר, אך מצד שני, תוכלו גם להיות בטוחים שהחדר הזה יפנק אתכם מאוד. מצד שני, אם אתם רוצים ליהנות מכל מה שיש לאנייה להציע והחדר פחות חשוב לכם, הרי שאז גם חדר פנימי שאין בו חלון יוכל לעשות את העבודה בצורה מושלמת.

 

איך עומדים בעלויות?

אין ספק שהפלגות, ובמיוחד אם מדובר על הפלגות למזרח הרחוק, יכולות לעלות לא מעט. מצד שני, כדאי לקחת בחשבון שני נתונים, מלבד החדר, שיוכלו להשפיע על המחיר הסופי שתשלמו והם: חברת השייט שאיתה תצאו לחוויה והשאלה האם יש מבצעים מיוחדים. הרבה פעמים המבצעים מוזילים את הבילוי בעשרות אחוזים, אז למה שלא תבדקו את העניין לפני שאתם מזמינים נופש שתמיד רציתם? בנוסף לכך, קחו בחשבון שיש גם הפלגות למזרח הרחוק שנמשכות שבוע לעומת הפלגות אחרות שיכולות להימשך גם שלושה שבועות. כמובן שמשך ההפלגה ישפיע על המחיר הסופי ולכן זה נתון שצריך להיות משמעותי עבורכם. קחו בחשבון, בין היתר, את שאלת המסלול הספציפי שאתם עומדים לעבור, כי אין ספק שהמסלול צריך להיות מעניין ולכלול עצירות מיוחדות. הפלגה למקום שונה ומיוחד כמו המזרח הרחוק זה משהו שלא כדאי לוותר עליו ולכן, אם אתם מרגישים שתרצו לצאת לחופשה, עכשיו זה הזמן הכי טובה להזמין לעצמכם מקומות.

להזמנת חופשה מפנקת:

https://www.icruise.co.il

הפלגות למזרח ראשית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מתחם תיירות
חום יולי אוגוסט

כמה חם לכם בסולם מ – 1 עד גיהינום עליי אדמות? אם עניתם שאתם לחלוטין נמצאים באופציה השנייה, הכתבה הזו היא לגמרי בשבילכם. כי בדיוק

קרא עוד »
חוף ים
מאגד החלומות

כמה זה היה נפלא, אם היה לנו אתר שמאגד בתוכו את כל המידע האפשרי על סיני? ככה שלא נצטרך לדוג מכל מקום אפשרי פיסות מידע

קרא עוד »
דובאי
ביקור ראשון

פעם, המקומות האלה היו בגדר של חלום רחוק בשבילנו. חלמנו לנסוע, חלמנו לראות, חלמנו לחקור. והנה פתאום, בצהרי יום בהיר (אולי זה בכלל היה בשעות

קרא עוד »