הסכנות בהימצאות תיקנים בבית

אף אחד לא יטיל ספק בכך שלתיקנים יש מוניטין רע. שכן, החרק המעיק שאוהב לפלוש לבתים שלנו גורם לבחילה בקרב ילדים ומבוגרים כאחד. החלטנו להוציא מדריך מקיף בנושא שירכז את כל הסכנות שעשויות לבוא לידי ביטוי בהימצאות של מזיקים אלה בבית, כדי לאפשר לכל אחד לדעת שיש בהם הרבה מעבר לסתם מראה מבחיל. הישארו כאן ותופתעו לגלות איך היצורים הללו עשויים להזיק לכם.

 

סכנה מספר 1: נפילות

סביר להניח שמצאתם את עצמכם לא פעם, רצים עם כפכף ביד כדי להשיג תיקן שחמק מעיניכם. מדובר בתרחיש נפוץ שמתקיים בכל בית שיש בו תיקנים. אנחנו כאן כדי לבשר לכם שהפעולה ה"פשוטה" לכאורה, גורמת לנפילות כואבות. שכן, נתונים שהגיעו לידינו הראו שאנשים רבים קיבלו מכה מהשולחן, הכיסא או הקיר, בזמן שהם ניסו לתפוס את התיקן המהיר. יש מי שיוצאים מניסיון החיסול עם פלסטר בלבד, בעוד אחרים עשויים למצוא את עצמם עם גבס.

 

סכנה מספר 2: התפשטות מחלות מסוכנות

יש מי שנוהגים להתנהל באדישות ליד תיקנים ולומר "אין לכם מה לדאוג, זה רק ג'וק, הוא לא עושה כלום". אז נכון, הוא לא יקפוץ עליכם במטרה לתקוף או לנשוך, אבל הוא בהחלט עשוי לפגוע בכם באופן אנוש. שכן, התיקנים שמגיעים למטבח שלכם, צפויים לטייל על הסכו"ם, צלחות וקופסאות המזון מיד לאחר סיבוב קצר שהם ערכו בביוב שנמצא ברחוב הסמוך. כך שבעצם, הם יכולים להעביר חיידקים מסוכנים שיעברו בסופו של דבר לקיבה שלכם. אם אתם רוצים להימנע מתרחיש נוראי זה, אתם צריכים לפנות לחברת פרפקט הדברות שתרחיק את התיקנים מהבית שלכם לתמיד.

 

כך מרחיקים תיקנים

הרחקה ממושכת של תיקנים צריכה להתבצע על ידי מדביר מוסמך בלבד. שכן, זה מחזיק בחומרים איכותיים ועמידים שיגרמו לתיקנים שלכם להיעלם. נציין שהליך ההדברה מתואם מולכם מראש, כך שהוא מתבצע בזמן שאינכם נמצאים בבית. מדבירים מוסמכים ימליצו לכם להיכנס לבית רק לאחר 4 – 5 שעות מרגע ההדברה, כדי לאפשר לחומרים להיטמע.

 

בחרו במדביר מומחה בתיקנים

רגע לפני סיום המדריך, נציג בפניכם טיפ חשוב שיאפשר לכם להשאיר את הסכנות מחוץ לבית בוודאות. מדובר בבחירה של מדביר שהתמחה בהדברות תיקנים. שכן, הוא יודע בדיוק איך הם מתנהלים ומכיר בחומרים שירחיקו אותם לאורך זמן. נציין שתוכלו להגיע למדביר שכזה, לאחר שתערכו בירור מקיף ברחבי הרשת. שימו לב, ניתן גם לקרוא חוות דעת שנכתבו בלשונית הביקורות של גוגל שתספק לכם את כל המידע האמין בנוגע לשירותיו של המדביר הנבחר.

 

מילים אחרונות לסיום

הימצאותם של תיקנים בבית עשויה להוביל לפגיעות חמורות. מדריך זה הציג בפניכם את 2 הפגיעות הנפוצות ביותר שראוי להימנע מהן. בשלב זה אתם יודעים שתצטרכו להסתייע בשירותיו של מדביר מוסמך, שירחיק את המזיקים ויפחית את הסיכוי להיפגע מנוכחותם.

הדברה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
המדביר מהעיר
איך מדבירים מזיקים מהר?

חרקים ומזיקים הם אמנם חלק מהטבע ואפשר ללמוד ולהעריך את תפקידם בשרשרת המזון. יחד עם זאת, כשהם נכנסים אלינו לבית, מדובר בחוויה לא נעימה, לה

קרא עוד »